Part 13

1K 42 1
                                    

I Will Make You Mine

Aku menelan liur setiap kali mataku menjamah tubuh Allison Daniella. Kulihat tubuhnya kian berisi. Punggungnya kelihatan montok sekali membuat aku merasa geram untuk meramasnya. Kedua gunung nikmat yang tergantung di dadanya juga membuat nafsu birahiku bangkit.

Sial sekali. Keindahan yang ada pada tubuhnya membuat seluarku terasa ketat. "Adikku" seakan meronta minta dipuaskan.

"Dex, jom kita keluar!" Farhan melabuhkan punggung di sebelahku. Aku membetulkan dudukku, agar si "adik" cepat tidur kembali. Kalau Fabian nampak, boleh naya aku.

"Mahu ke mana, Fab?" aku bertanya sambil memikirkan beribu alasan untuk aku menolak ajakannya.

"Mahu jumpa kawan sekejap. Jom la!"

"Malaslah, Fab. Badan aku ni rasa tak okey," aku memberi alasan.

"Hei.. Kau nampak oke je. Takkan aku nak tinggalkan kau kat rumah ni berdua dengan kakak ipar aku."

"Aku janji, aku tak akan buat apa-apa," aku mengangkat jari, padahal dalam hati aku memang sudah merancang untuk memiliki kakak iparnya.

"Janji?"

"Janji."

"Kalau kau buat apa-apa kat kakak iparku, mampus kau!" Fabian mengacukan penumbuk ke mukaku.
Aku terkekeh sambil menolak genggaman penumbuknya menjauh dari wajahku.

Aku melihat Fabian menghampiri Allison Daniella yang sedang membersihkan meja makan. Aku mengagak tentu Fabian mengingatkan kakak iparnya agar masuk ke bilik kerana setelah itu aku melihat Allison tergesa-gesa membersihkan tangannya dan berlalu masuk ke bilik tidurnya.

Ketika Fabian meninggalkan rumah, aku masih lagi duduk di ruang tamu. Televisyen masih terpasang. Tetapi aku tidak dapat menangkap cerita yang ditayangkan. Fikiranku kini tertumpu pada tubuh montok Daniella.

Aku sudah berusaha meminta dengan baik agar dia meninggalkan suaminya dan memilihku. Tetapi hatinya sudah dibutakan oleh suaminya padahal suaminya  tidak sepenuh hati menyayanginya. Kalau benar suaminya menyayanginya, takkan dia sanggup meninggalkan isterinya.

Malam semakin dingin dan sunyi. Aku semakin gelisah. Kalau aku tidak melakukannya malam ini, mungkin lain kali peluang sebegini tidak akan terbentang lagi di depan mataku.

Akhirnya aku bangun menuju ke bilik tidur Daniella yang berada di tingkat atas. Selangkangku kian membengkak.

"Sabar, dik!" aku mengelusnya.

Sampai di hadapan bilik tidur Daniella, aku mengetuk pintunya. Beberapa kali aku mengetuk, masih tiada jawapan dari dalam.

"Daniella.. Aku sakit perut. Aku perlu minyak angin," aku berkata sambil pura-pura mengerang.

Sejurus aku mendengar derap kaki menghampiri pintu.

"Nah!" Daniella menghulurkan sebotol minyak kapak. Hanya hujung jarinya yang dijulurkan melalui daun pintu yang terbuka sedikit.

Aku mencapai hujung tangannya sambil kakiku menahan agar daun pintu tidak terkatup lagi. Dengan kasar aku menolak daun pintu.

" Keluar, Dexter!" Daniella cuba menolak tubuhku.

Aku menutup pintu dan mendorong tubuh Daniella hingga dia jatuh terlentang ke atas tilam. Aku segera menindih tubuhnya sambil merobek pijama tidur yang dipakainya. Tersembul dua bukit kembarnya di hadapan mataku.

" Jangan, Dexter. Aku mohon. Lepaskan aku," dia merayu dengan linangan air mata.

Aku menahan tubuhnya dengan satu tanganku sambil satu tanganku lagi menarik turun seluar dalamnya.

"Kau benar-benar cantik, Daniella. Setan sekali suamimu kerana masih mahu mencari wanita lain," kataku. Tubuh telanjang Daniella membuat "adikku" bangun dan berdiri tegak sekali.

"Tolong! France, tolong!" Daniella terus menjerit.

"Tidak usah menjerit, Daniella. Nikmati saja," aku membuka semua pakaianku.

"France, tolong!" Dia terus menjerit memanggil nama suaminya. Aku ketawa kuat sambil menindih tubuhnya. Kakiku menyelit di antara kedua kakinya. Ku buka kakinya lebar-lebar.

Aku menggigit lehernya sambil tanganku memicit payudaranya dengan kuat. Betapa nikmat tubuhnya. Badannya tidak dapat bergerak di bawah tindihanku, hanya kakinya yang masih meronta-ronta.

Aku hampir-hampir berhasil menyatukan tubuhku dengan tubuhnya jika saja aku tidak melihat ada darah mengalir di celah kakinya. Begitu banyak sekali hingga membasahi tilam dan ada yang mengena pahaku.

"Darah? Kau datang bulan, Daniella?" aku bertanya kecewa. Daniella menyentuh pahanya hingga jemarinya juga dipenuhi darah.

"Bayiku! Setan kau, Dexter!" Daniella menjerit.

"Kau mengandung?" Aku panik.

Aku tergesa-gesa mengenakan pakaianku. Aku harus segera pergi dari rumah ini. Aku tidak habis fikir apa yang merasukku hingga aku bertindak sejauh ini.

" Pakai pakaianmu, Daniella. Ingat, kau harus mengatakan kau keguguran kerana terjatuh," kataku sambil mencampakkan pakaian Daniella ke atas tubuhnya.

"Kalau kau menceritakan hal ini kepada sesiapa saja, suamimu atau Fabian akan sakit!" aku mengancamnya.

"Tolong aku, Dexter. Aku sakit. Bawa aku ke hospital," rayunya sambil meringis memegang perutnya.

"Tidak," kataku.

"Kau telefon sahaja Fabian." Aku mencapai telefon bimbitnya yang ada di hujung katil. Sial! Skrinnya hidup. Pada skrin telefon Allison Daniella aku melihat wajah France cemas dan marah menatapku. Rupanya sebelum aku menerjah ke bilik ini, Daniella sedang "video call" dengan suaminya.

Just A Marriage Vows ✔️Where stories live. Discover now