23

6.3K 226 50
                                    

בראד
אני מנדיה את ראשי . לא מאשרת לו שום דבר , ליצור היפיפה שלי .

אתם שואלים מה קרה ? אוקי , אז אבא שלי פאקניג הסכים לשחרר אותי לחופשי . הוא חתם על עסקה עם היצור היפיפה שלי - העסקה הייתה שאני עוברת בעלות אל היצור היפיפה שלי .

אתם שואלים את עצמכם - את חפץ ? למה לעזאזל את צריכה בעלות? בדיוק . זה מה שאני אומרת , אבל אין לי לאן ללכת , אין לי כסף מיותר , אבא שלי מאושר - אמא שלי מאושרת מלמעלה כי אהבת חייה מאושרת כאן למטה .
החיים שלי בתחתית . אני כועסת כי היצור היפיפה שלי הסכים לשטות הזאת , אבל אני כועסת ופגועה מאבא שלי . אני פאקניג הבת שלו .
כמה עוד רחוק הוא מוכן ללכת למען כסף ?

כמה ?

״את כל הזמן חושבת. תפסיקי את החרא הזה.״ הוא מביט בי בריכוז.

״אל תכנס לי לראש , תודה.״ אני אומרת בחוצפה , מגלגלת עיניים. הוא מהדק את הלסת שלו ועיניו מתכהות.

״אל תגלגלי לי עיניים.״ אני מגלגלת עיניים בכוונה וקמה מהספה , הוא תופס בידי ומושך אותי בחוזקה לספה , אני נופלת על הספה והוא ממהר לעלות מעליי. כל-כך מהר שאני מופתעת .

״אלוהים,״ אני לוחשת בהלם.

״לא אלוהים , רק סקוט.״ הוא אומר בחוצפה .״ועכשיו,״ הוא מהדק את הלסת שלו , העיניים שלו מאיימות על הפרטיות שלי כמו כל פעם . ״מה לעזאזל את חושבת שאת עושה ?״

״אתה לא יכול להחליט עליי מה לעשות ,״ טוב , הוא כן מבחינה של חוזה . עוד קצת יש לי גיל העשרים ואחת ואז באמת אהיה חוקית . לעזאזל .

״תתפלאי,״ הוא אומר בשחצנות . אני מרגישה פגועה מכך שהוא משתמש בקלף הזה נגדי .

״תזוז ממני.״ אני פוקדת , הוא לא בקטע של לציית לי - אני מבינה.

״סתמי .״ הוא אומר בשקט .

״סתום.״ אני אומרת בחזרה בכעס . באיזה קטע הוא עוד מעיז להגיד לי ׳סתמי׳ כיאלו .. גידלת יותר מהביצים שיש לך שם למטה? לא הבנתי!!

״א-״ אני נאנחת בעצבים , ״יש לך כל פעם מה להגיד ?״ אני מתעצבנת.

״רק שלך יש מה להגיד .״ עיניו כבר לא מאיימות , הן לא כועסות אלא משועשעות מהכעס שלי .

״לא הבנתי , אתה ניזון מהעצבים שלי?״ אני לוחשת שהוא מתקרב ומוחץ לי את החזה בטירוף.

״יש מצב ,״ הוא חושף את החיוך שלו ומוריד את עיניו באיטיות אל עצם הבריח ומתמקד בצוואר שלי . הוא מתקרב ואני עוצרת את הנשימה שלי . אלוהים . למה אני מרגישה כל-כך חנוקה ?
״תנשמי.״ הוא מרחיב את חיוכו וזורק לי את המבט הקטן עם העיניים המדהימות. ״אני רוצה ,״ הוא נוגע בנקודה בצוואר שלי . אני מניחה את ידי על חזהו ומנסה להזיז אותו.

״אתה לא . תזוז.״ אני נושמת בחדות . מרגישה איך החמימות עוטפת אותי והגוף שלי מגיב אליו .

״לזוז ?״ המילים שלו מדגדגות את האזור בצוואר שלי , שפתיו בצווארי נוגעות-לא נוגעות. אני משתחררת באיטיות , אני מרגישה שאני רוצה את זה . הוא חושף את החיוך שלו , אני מרגישה את זה .
״את רוצה את זה ,״ הוא לוחש . שפתיו מתחילות לנשק והוא מתחיל למצוץ את הנקודה בצוואר שלי ואני פאקניג נמסה .

״ס-סקוט,״ אני פולטת בשקט . האזור מתחיל להרגיש קצת הדוק ומוזר . אני מצתמררת . אני מזיזה את ראשי באיטיות והוא חושף את החיוך הרחב שלו כשהוא מתנתק ממני , הנשימות שלי קצרות בדיוק כמו שלו .

״אני רוצה לעשות לך את זה כאן,״ הןא נוגע בעוד מקום בצווארי ואז נוגע בכמה מקומות בגופי ומוסיף את המילה ׳וכאן׳ . אני פוקחת את עיניי המומה למילותיו . אני דוחפת אותו במהירות ורצה לחדר ונועלת .

אני נשענת על הדלת ובאיטיות מחליקה לריצפה , אני נוגעת בליבי ושואלת את עצמי בקול, ״מה זה לעזאזל היה?״ למה הלב שלי פועם כל-כך מהר ? למה אני מרגישה נמשכת מהמילים ומהחוצפה שלו ? מה כל-כך מעניין אותי בו ?

אוף .

••••••
אוקי אוקי אני צוחקת מהתגובות שלכן כמו משוגעת ! אני באמת באמת מתה עליכן , אחת אחת .
אל תשנאו כל-כךךךך את אבא שלה הוא מנסה את הטוב בשבילה ולהגיע לפשרה ותזכרו !! - הוא לא אבא רע רק אבא גרוע!! ובעיקרון אני מכורה אליכן!
🥺🥰😍

כמו בספריםWhere stories live. Discover now