35

6.3K 232 132
                                    

חלק 2
בראד
הבטתי בו בכעס , לא אהבתי שהוא גרם לי להרגיש מושכת כי הרגשתי פאקניג מושכת וזה מצא חן בעיניי כמה שזה לא מצא חן בעיניי.

הגוף שלי מכוער והפנים שלי יותר . אני שונאת את עצמי ואת החיים העקומים שלי .

״למה את לא אומרת כלום?״

״למדתי להתעלם מהשטויות שאתה אומר .״ קולי יוצא קר . הוא מתקרב אליי ונשכב מעליי , גופו נוגע בי ולא מועך אותי .

״שטויות?״ הוא לוחש קרוב לשפתיי. ״תני לי לנשק אותך.״

״אז אתה חושב שהשפתיים שלך יעזרו ?״ אני לוחשת פגועה.

״אלוהים ,״ הוא לוחש בתסכול ומכניס את ראשו לשקע צווארי . ״הלוואי והיית יודעת כמה הרגשתי אשם על מה שאמרתי ועשיתי לך,״ קולו נשמע כאוב . ליבי דופק במהירות .

אני יודעת שהוא מביע כנות , אבל אני לא מסוגלת לשאת כאב יותר . אני רק מרגישה שבירה , משהו באזור החרסינה השבירה ביותר בעולם. כיאלו כל רגע אני עומדת להישבר .

אני סדוקה וכאובה ומרגישה כמו פקעת בכי שעומדת להתפרץ , פאק . יש לי כל-כך הרבה דימויים לרגשות החבואים שלי .״אני מצטער , בלה ,״ הוא לוחש את הכינוי באיטלקית.

״אני לא בלה . ״ אני אומרת בכעס . שונאת את הכינוי הזה למרות שאני אוהבת את המבטא שבו הוא אומר את זה , אני אוהבת את השם הזה שהוא קורא לי כמו שאני שונאת את זה .

זה כואב כי זה נכון , אני מרגישה ההפך מבלה .

״מה?״ הוא לוחש כועס.

״אני לא יפה , תפסיק לקרוא לי ככה.״ אני מרגיעה כועסת. נבוכה מכך שהוא משפיל אותי וקורא לי יפה ואני יודעת שאני פאקניג לא .

״מה??״ הוא חוזר על עצמו. ״את אולי הכי יפה בעולם , את הבלה שלי , בלה , ״ הוא אומר ברצינות אני נאנחת בכעס . יודעת שאני לא . ״את יפה , את יפה ואני מכור אלייך.״ הוא מצמיד את שפתיו אל צווארי באיטיות ממכרת .

״אני מכור אל הריח המושלם שלך,״ הוא מוסיף ועיניי נעצמות למשמע קולו העדין והממכר , הנמוך והמטריף. ״אני מכור לגוף שלך שמטריף לי את הפאקניג חושים .״ הוא אוחז בסנטרי . ״תפקחי את העיניים.״

אני פוקחת את עיניי ומביטה בעיניים היפות שבהן מתחוללות סערה עצומה. ״מה?״ קולי חלש , שבור .

״את יודעת איזה זיקפה העמדת לי שהנחת את הראש שלך על הבטן שלי ? זה לא היה פאקניג אמור לקרות .״ זה לגיטימי , אני אישה והוא נמשך.

״אני אישה , אתה נמשך. זה לגיטימי .״ אני מתרצת .

״אני נמשך אלייך ברמה הזוייה , אני רוצה אותך קרוב אליי . אני שונא ומקנא שאת רוצה לעבור לגור עם הסקאי המזויין .״ הוא לוחש בקול צרוד שמעביר בי גירוי מוזר .

מוצא חן בעיניי הרכושניות שלו. ״למה?״ אני לוחשת. ״רצית לשבור אותי , לרמוס אותי.״ אני אומרת בעיניים עצומות. אני פוקחת את עיניי ומביטה בעיניו היפות.

״רציתי שלא תברחי ממני , אני לא מסוגל לנשום בלעדייך.״ הוא אומר בעיניים מעמיקות רגש . ליבי מאיץ בקצב שאיני מוכנה לעמוד בו . הוא מתקרב עד ששפתיו נגועות-לא-נגועות .

״ממ?״ אני מהממת בשאלה ולא יודעת מה לעשות. אני סמוקה ומדד הרגשות שלי בטירוף הזויי.

״תני לי לנשק אותך, תבקשי להיות שלי.״ הוא אומר בטון שמעביר בי גל נוסף .

שפתיו טורפות את שלי , אני מרגישה איך ידו נוגעת בגופי ותוך שניות מפשיטה ממני את השמלה . הוא מענג את החזה שלי בעזרת שפתיו העבות והרכות ולא תורח להזהיר לפני שדוחף אצבע אל גופי . אני גונחת בהפתעה ,״את צרה כל-כך,״ קולו צרוד .

אני מרגישה את הפעימות שלי , שם למטה. ״את תהיי פאקניג שלי.״ הוא מצהיר.

ובאותו יום הוא חתם בעלות עליי והרגשתי טוב עם זה . שנאתי להרגיש טוב עם זה , אבל המגע שלו סיחרר אותי וגרם לי להתענג בצורה בלתי אמיתית.

הידיים , הפה , המגע , המילים הגסות .
הכול שיגע את חושיי .

הוא ביקש שאצעק את שמו ושאגיד שאני שלו , אני עשיתי כמו שהוא אמר . לא רציתי שהרגשות האלה יפסקו . נרדמתי בידו החזקות בספה הגדולה .

לראשונה הרגשתי יפה כל-כך . הרגשתי נערצת וחמימה ואהובה.

כמו בספריםWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu