פרק 1- המסיבה הראשונה והאחרונה

1K 63 25
                                    

אז כמה הערות חשובות לפני הפרק:
הסיפור יהיה מנקודת המבט של קאל אבל אם בכל זאת ארצה מתישהו להכניס נקודת מבט של מישהו אחר (וזה כניראה יקרה אופס) אני אכתוב לפני ואתם תדעו:)
בכל מה שקשור לחלקי גוף קאל מדבר בשפה ממש מקצועית אז זה בכוונה לא מובן כזה ואם יש לכם שאלות איפה נמצא חלק הגוף שכתבתי אתם מוזמנים לשאול, בכל מקרה אני אנסה תמיד להוסיף תמונה או הערה כלשהי כדי שזה יהיה יותר מובן💕
בתמונה: המיקום של קעקוע הפסים על היד של קאל (תבינו אחרי זה מה הקשר של זה)

אז כמה הערות חשובות לפני הפרק:הסיפור יהיה מנקודת המבט של קאל אבל אם בכל זאת ארצה מתישהו להכניס נקודת מבט של מישהו אחר (וזה כניראה יקרה אופס) אני אכתוב לפני ואתם תדעו:)בכל מה שקשור לחלקי גוף קאל מדבר בשפה ממש מקצועית אז זה בכוונה לא מובן כזה ואם יש...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ועכשיו לפרק, קריאה מהנה❤️

אני סוקר את האנשים שנמצאים בכיכר המרכזית של אטלה, עיר הבירה של האימפריה. גברים ונשים כאחד עומדים ליד דוכניהם ומנסים למכור את הסחורה, ילדים משחקים ברחבי הכיכר, תושבים הולכים עם סלסילות או עגלות וקונים לעצמם מצרכים. טוב, למען האמת רק חלק מהקונים קונים לעצמם. תמיד קיים החלק שקונים לאדוניהם ומקווים בכל ליבם שאדוניהם ירגישו נדיבים הערב ויתנו להם לקבל את השאריות.

״אתה עושה את זה שוב קאל.״ איידן, שהלך במהירות לפניי אומר ומבט מעוצבן נראה על פניו.

״לא, אני לא.״ אני עונה בקלילות וממשיך לבחון את המקום, כמו שאני רגיל לעשות בכל מקום שבו אני נמצא, או לפחות זה מה שאימנו והרגילו אותי לעשות באקדמיה. את כל הגארד הצעירים לוקחים שומרי הצוק, החיילים של הקיסר, כשהם בני שש בלבד, בלי קשר למעמד שלהם ושמים באקדמיה. שם יאמנו אותנו, יחדדו את חושינו ובעיקרון, יהפכו אותנו למכונות ההרג שהם מאמינים שאנחנו. אני שונא את זה ואני שונא כל דבר שקשור למקום המזוויע ההוא.

השקט שבסערהWhere stories live. Discover now