פרק 10- הכל מסתיים בחרב

355 45 59
                                    

אני סורק את הספינה במהירות ומחליט לא לבזבז רגע אחד נוסף בעמידה במקום

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אני סורק את הספינה במהירות ומחליט לא לבזבז רגע אחד נוסף בעמידה במקום. במקום זה, אני מתחיל ללכת חזרה לתא שלי בתקווה שלא אצטרך להילחם במישהו לפני שאגיע אליו.

אני מתקדם במהירות ובנחישות בזמן שהכל סביבי כאוס. אנשים נלחמים זה בזה ללא מעט רחמים וריח עז של דם מגיע לאפי. אני מנסה לא להתרכז באנשים שנפצעו אלא רק לחשוב על המטרה. תגיע לתא קאל. פשוט תגיע ל- אני חושב כשצליל קרוב מאוד אליי משב את תשומת ליבי.

אני ממשיך ללכת כאילו לא שמתי לב אבל מפקס את כל חושיי באותו איזור שממנו נשמע צליל הצעדים. זה אדם, עם משקל יחיסת רב או שריון ממש כבד, רגל ימין קצת יותר חלשה מרגל שמאל. הוא הולך יחסית מהר ואפשר לשמוע רשרוש של חרב. הצל מעיד שזהו גבר ואני מבחין באקדח שהוא מחזיק בידו הימנית.

ממש ברגע שהוא מכוון את האקדח אליי אני מסתובב, תופס בשורש כף ידו ומעקם אותה. לפני שאני ממשיך אני בוחן את הסביבה. כולם ניראים עסוקים בקרבות שלהם אז אוכל להשתמש ביכולותיי. התוקף מנסה להרביץ לי בידו השניה, שנשארה חופשיה, אבל אני צופה את התנועה ובועט בשוק הרגל הימנית. זאת שהבחנתי מקודם כי חלשה יותר. בתגובה, הוא הוא נאנק בכאב ונופל על ריצפת הסיפון.

לפי צורת הלחימה ומדרגתו הוא שומר צוק יחסית מתחיל, אולי אפילו עדיין באימונים. לכן ייקח לו כחמש שניות עד שיקום שוב או יעשה פעולת תקיפה כלשהי. אני מקדים אותו ובועט בחוזקה בעצם החזה. ממש באותה שניה נשמע צליל ה׳קלאק׳ המחליא שמעיד על השבר בעצם. בדיוק כמו שתכננתי. אני לא מבזבז עוד זמן וממהר להגיע לתא.

אני נכנס לתא לאחר שאני מוודא בעזרת שמיעתי החדה שאין בו אף אחד. אני מרים את המזרון של המיטה בו החבאתי את המחברת ושני סכינים. השאר מוחבאים במקומות אחרים ברחבי התא כך שגם אם יקרה מצב ומישהו ימצא אחד מהדברים הוא לא יגיע לכל השלל. לאחר רגע אני מחליט שהשניים האלו יספיקו כי אני במילא מתכוון להשתמש בהם רק במקרי חירום כשאין ברירה אחרת. אני לוקח אותם במהירות ומחביא את שניהם על גופי. בבקשה שלא אצטרך להשתמש בזה אני חושב ויוצא מהתא במהירות כדי לבצע את השלב השני: להילחם.

השקט שבסערהWhere stories live. Discover now