פרק 16- אבוד

368 55 123
                                    

מצטערת מראש אם יהיו טעויות כתיב/הקלדה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

מצטערת מראש אם יהיו טעויות כתיב/הקלדה. עברתי על הפרק אבל הוא דיי ארוך אז יכול להיות שפיספסתי איזו טעות פה ושם.
נ.מ סטורם-
״התגעתי אלייך קאברי.״ ריצ׳ארד שיקר במיומנות כשעלינו לסיפון כדי להסדיר את העסקה.
״אפשר להפסיק עם הברכות השיקריות האלו ולהגיע לעניין? התגעגעת למה שאתה מרוויח בעיסקה איתי בין אם אז כסף ובין אם זה מידע או כל דבר אחר.״ הדברים היחידים שהחזיקו אותי מלאבד כל טיפת שליטה עצמית היו הרצון להוכיח זאת לעצמי ולאבי, המטרה שלי לחולל שינוי וקאל. ראיתי כמה קשה ומבהיל היה כל העניין בשבילו ואם לא בשביל עצמי, אז בשבילו אני חייב להצליח להשיג את המידע בדרך הנכונה.

״אף אחד לא עוצר בעדך.״ ריצ׳ארד ענה לי בחיוך זחוח, ידוע כל שפשוט דרש מכות.
״אני יודע ששמעת על התוכנית של האימפריה לפי המודל המושלם ואני צריך מידע.״ דרשתי בלי שום פתיח. עצביי רק עלו ולא רק בגלל הכלב המזדיין שעומד לפניי. אם המודל המושלם נכון והתוכנית באמת עומדת לצאת לפועל אצטרך לבקר בדרפנור (Darthnor) וזה בהחלט לא משהו שאני רוצה.

״מה לי ולאימפריה?״ ריצ׳ארד התגונן בצורה שממש לא שיכנעה אותי.
״שנינו יודעים שיש לך שם אנשים בדרגות הגבוהות ואם יש מודיעין חדש, אתה תדע. עצוב שאפילו איאן, הסגן הראשי של הקיסר, נמצא בכיס שלך. אז קדימה.״ (ה.כ- אם אתם לא זוכרים מי הוא או איך הוא קשור ממליצה לבדוק בפרק 3 כי שם הוא מופיע)

״ומה תיתן לי בתמורה?״ הוא שואל ומשחק עם טבעת הזהב שעל אצבעו.
״לא רק לך יש מודיעין, ריצ׳ארד.״ ציינתי ושילבתי את ידיי.
״אין לך דבר אחר להציע לי?״ הוא שאל. ״כמו בזלת?״ המשיך כאילו מדובר במשחק. אז התוכנית כן יוצאת לפועל. אם לא, הוא לא היה צריך בזלת בכלל. הכלב חכם חשבתי לעצמי. הוא יודע שאני נואש למידע ולכן זה רק פיתיון לחשוף שאני צודק בלי פירוט ממשי.

השקט שבסערהWhere stories live. Discover now