↭ Four

7.7K 540 12
                                    

' Do what ur heart says

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

' Do what ur heart says . '

__________________

If korang baik hati , vote story ni ❤️ Don't be like silent readers! ')

Thank you! ❤️

___________________

| Kizz Calvien |

Untuk mencapai matlamatnya, Kizz Calvien telah tiba di Klang . Mata melihat ke bawah . Tanpa dia sendiri sedar , dia sudah melanggar seseorang . Membuatkan dia terjatuh di atas tanah .

Kizz Calvien terdengar decitan dari mulut lelaki itu tapi mulutnya masih terkatup untuk meminta maaf . Lelaki itu memegang belakang leher Kizz Calvien .

" Tak guna . Bangun ! Kau tahu kau dah masuk tempat aku , budak ! Aku nampak kau sekali lagi , memang aku tibai cukup-cukup . Faham ! "

Kizz Calvien tidak menjawab .

Terus Kizz Calvien ditolak ke atas tanah semula . Lelaki itu melihatnya dengan riak marah sebelum beredar .

Kelibat lelaki itu semakin jauh . Kizz Calvien memandang tanpa riak . Sedikit demi sedikit sudut bibirnya terjongket sinis .

' Aku tak perlu minta maaf dekat orang yang dia sendiri tak reti nak hormatkan orang balik. ' Getus dalam hati Kizz Calvien .

Walaupun dia sekarang tiada hala tuju , langkah yang diatur disambung jua mengikut gerak hati . Dia hanya tahu sekarang dia berada di bandar penuh dengan macam-macam gelagat manusia .

Mengikut kata Uncle Luis , Klang adalah tempat utama bagi pasaran emas secara haram . Dalam kawasan ini hanya ada dua penyeludup emas .

Zeo Smith di Terengganu .

Harris William di Klang .

Antara mereka berdua ada peperangan yang tiada penghujungnya .

Dalam peperangan ini , masuk lagi seorang pesaing . Walaupun saiz seliparnya kecil . Jejak kakinya berada di laluan yang besar .

Sekarang , dia berada di sesuatu kawasan . Sekeliling diperhati . Agak lengang tetapi ada juga orang . Namun , dia masih tidak tahu di mana .

Saat mata menangkap kelibat ramai budak lelaki sebaya dia di seberang jalan sedang beratur , Kizz Calvien turun melangkah menuju ke sana . Dia sendiri tidak sedar sejak bila dia dah masuk di dalam barisan .

Apa yang dia nampak di depan mata ada seorang lelaki berkumis duduk di atas kerusi . Dan di hadapannya ada meja . Kepala masih menunduk ke bawah , menulis sesuatu . Setelah selesai dia mengarah budak di hadapannya pergi untuk bersedia melakukan tugas .

Kizz Calvien mulai ke hadapan . Lelaki itu kekal menunduk tanpa melihat wajahnya .

" Apa nama kau ? "

My Mate , That's Diavolo CriminaleWhere stories live. Discover now