↭ Twenty Two

4.1K 363 479
                                    

You deserve love deeper then the ocean . '
______________

I'm gonna to kill you guys but I can't because I love you. ❤️ Enjoy your reading !

______________

Lelaki yang setia lagi berdiri di sisinya dikerling sekilas . Semua pelajar masih kekal berada di kawasan yang sama . Apa yang terjadi beberapa minit lepas terngiang-ngiang di dalam fikiran .

Aisha bingung .

Lekas hujung baju Kizz Calvien yang terkeluar daripada seluar ditarik dengan jarinya . Kizz Calvien tersentak dan memaling ke tepi.

Badan disengetkan sedikit .

" Awak serius ke tentang hal tadi? "

Kizz Calvien menegakkan badan dan memasukkan kedua-dua tangan ke dalam poket . Mata melurus tegak ke depan .

Pertanyaan Aisha tidak diendah . Membiarkan tidak berjawab . Lama Aisha menunggu. Dan Kizz Calvien bersuara.

" Lupakan . "

Kening Aisha berkerut seribu . Bibir diketap geram . Mana boleh dia lupakan . Ini soal perasaan . Baru Aisha membuka mulut , ada satu suara menerpa masuk ke telinga mereka . 

Pelajar-pelajar mulai ambil perhatian . Itu suara ketua kumpulan Ice Royale . Aisha menjungkit kening .

Ada apa tiba-tiba buat announcement ni ?

" Perhatian kepada pelajar tingkatan lima dan enam atas , anda dikehendaki ke padang pada pukul 11.45 pagi dengan berpakaian baju sukan . Sekian terima kasih . "

" Apahal weh kita kena pergi padang ? Kita ada buat salah ke ? "

" Kita kena denda ke ? "

" Ala kenapa tingkatan empat tak tersenarai . Tak dapat aku nak tengok senior Hafine . "

" Kalau denda , aku tak nak pergi. Aku rela cabut lari . "

" Bangang apa tengah-tengah panas pergi padang . "

Suara-suara sumbang sangat kecoh , memenuhi ruang . Ada yang tertanya-tanya . Ada yang tidak puas hati . Aisha tidak ambil tahu .

Jam yang melilit di tangan ditilik . Masih ada 30 minit dari sekarang . Sempatlah dia nak tukar pakaian . Ramai pelajar sudah beransur-ansur meninggalkan tempat itu .

Kaki Aisha mengatur langkah . Dalam tiga langkah dia berjalan , badannya seperti ditarik ke belakang . Sekelip mata, pinggang dipaut selamba dengan satu tangan kekar .

Gadis itu membulatkan mata. Tidak menoleh ke belakang kerana dia tahu lelaki itu ialah Kizz Calvien cuma dia terkejut dengan tindakan berani lelaki itu . Haruman dari tubuh Kizz Calvien menusuk ke dalam hidung .

Wangi. Dan dia suka bauan ini .

Bibir Kizz Calvien merapat ke sisi pendengaran telinga Aisha . Sambil menilik sudut wajah Aisha dari tepi . Dia tersenyum suka . Raut wajah Aisha mulai merah . Mungkin sebab tindakan selambanya .

" Lupakan hal tadi sebab aku tak nak kepala kau serabut . " Bisikan Kizz Calvien sangat sensual di telinga Aisha membuatkan gadis itu lagi malu .

Lalu Kizz Calvien melepaskan pautan di pinggang Aisha kemudian melangkah meninggalkan gadis itu . Hujung bibir ternaik .

Dan tergelak kecil .
Terhibur dengan kepolosan gadis itu . My type .

" A.. Ap.. Apa ? "

Berkelip-kelip mata Aisha memandang belakang badan Kizz Calvien. Kedua-dua telinga dipegang . Spontan dia memejam mata .

My Mate , That's Diavolo CriminaleWhere stories live. Discover now