פרק 8

3.3K 237 343
                                    


עבר כבר זמן מה מאז שירדתי הנה אך אני לא מצליח להירדם. אני מניח שעברו בערך שעתיים או קצת יותר, אין לי שעון לבדוק בו כרגע אז כנראה שאיאלץ להסתפק בלחשוב שעברו שעתיים.
ממש לא נוח לי כאן על הספה, היא קטנה מדי לגוף שלי, הרגליים שלי בחוץ וחוץ מזה יורד כרגע גשם ואני קופא בגלל שאני עם שמיכה דקה מדי. אני לא רוצה להפריע ללואי לישון אבל ממש קר לי, אני אעשה את זה מהר והוא בכלל לא ירגיש שאני הייתי בחדר.
הורדתי ממני את השמיכה וקצת התחרטתי על זה שאני רק עם בוקסר עכשיו כי באמת ממש קפוא. עליתי במדרגות עד שהגעתי לדלת החדר שלי, פותח אותה בשקט בשקט במטרה לא להעיר אותו.
צעדתי לכיוון הארון והוצאתי משם עוד שמיכה, התכוונתי לצאת מהחדר אך לפני שפתחתי את הדלת העברתי מבט בלואי, הוא ישן והוא נראה כמו מלאך. הוא עטוף בשמיכה ונראה שנעים לו, יכולתי להבחין מבעד לשמיכה שהוא ללא חולצה והלב שלי התחיל לפעום בקצב מהיר יותר. המחשבה על כך שהוא שוכב במיטה שלי בלי חולצה הוציאה אותי מדעתי.
בלי לשים לב בהיתי בו במשך כמה זמן ולפתע הוא פתח את עיניו בעייפות והסתכל עליי

"קרה משהו?" הוא שאל בקול עייף

"לא, לא קרה כלום" עניתי "היה לי קר אז באתי לקחת עוד שמיכה, סליחה שהערתי אותך" אמרתי וחשבתי על זה שאני אשם בזה שהוא סתם קם באמצע הלילה

"זה בסדר" הוא אמר ואז וקם למצב ישיבה
"לאן אתה הולך?" שאלתי בדאגה, הוא לא מתכוון ללכת עכשיו נכון?

"לשירותים, לאן עוד יש לי ללכת באמצע הלילה?" הוא שאל וחיוך קטן התפרש על שפתיי

"אה...טוב" אמרתי והתכוונתי לצאת מהחדר אך בשנייה האחרונה הסתובבתי לכיוונו
"לואי?" אמרתי במבט שואל

"מה?" הוא ענה והססתי אם כדאי לי לשאול את מה שאני רוצה לשאול עכשיו
"יפריע לך אם אני אביא מזרון לפה ואישן פה? ממש לא נוח על הספה למטה היא קטנה מדי וגם ממש קר שם ופה פשוט יש חימום... אבל רק אם זה לא מפריע לך אם זה כן אני אסתדר למטה" אמרתי וכבר באתי להסתובב לכיוון הדלת כיוון שידעתי שזה בטח יפריע לו לישון איתי באותו חדר

"זה לא מפריע לי" הוא לפתע אמר

"בטוח?״ שאלתי אותו די מופתע מהתשובה שנתן

"כן, אחרי הכל זה החדר שלך ואם לא נוח לך למטה מי אני שאומר לך לא לישון בחדר שלך" הוא אמר ושמתי לב שהוא לא מסתכל עליי, כנראה מביכה אותו הסיצואציה שאני עם בוקסר כי זה ממש נראה שהוא מנסה לא להסתכל על הגוף שלי.
בזמן שהוא יצא מהחדר לשירותים החלטתי לשים עליי מכנס קצר כדי להביך אותו פחות ואז הבאתי את המזרון ושמתי עליו מצעים ואת השמיכה והכרית.
כאשר סיימתי לסדר, נשכבתי במזרון שמונח על הרצפה והתעטפתי בשמיכה והוא בדיוק חזר מהשירותים ונכנס לחדר, סוגר אחריו את הדלת ונשכב במיטה בחזרה, מתכסה בשמיכה ורואים שקר לו אך שהוא מנסה לא ליצור איתי קשר ולכן ידעתי שגם אם באמת קר לו הוא לא יבקש עוד שמיכה.
הוא הסתכל עליי והזיז את שפתיו כאילו התכוון לומר משהו.

SHIT, maybe I missed youWhere stories live. Discover now