🔺 Prologue 🔻

°° Prologue °°

Unedited

"Your Ma'ale don die oh" A lady informed Osas in the most inconsiderate manner anyone has ever heard , she could hear her chewing gum loudly from the other end of the phone.

Imade doesn't call without chewing gum, what amazed her was that it was just past six in the morning.
Maybe it was a form of inspiration cause gossiping has always been her forte!

Shock like electricity ran through her down her spine on hearing the news. It was only twenty five minutes past six, couldn't she have waited till day time before breaking such a news?

It definitely wasn't the way she hoped to start the day. She wasn't sure how to react to the news. Should she cry over it or not, for all knew, her mother has not been part of her life for 19 years, not since she gave her out at the age of 12.

Osas kept mute while her eyes became heavy with the tears.

"Osas na airtime I dey use oh, not be bonus! You no talk anything, abi you dey hear me so? I say you Ma'ale don pkai! (Died), she don delete commot for this world so meet Baba God but I doubt if she go make that heaven!"

"I being hear you, I just.... i dey find how I go take react to the news."

"How you wan react again? You wan cry before?"

"How she take die?"

"Mehn, i hear say she being one go another round again oh. For where she dey push the pikin come out, na there she die, them say the baby even hang for her Toto sef. The head don come out already but base on say she no get strength and she being dey do am alone ehn, na there she die. Even before them carry her go hospital. You understand?"

It began to rain tears as her cheeks became wet with tears. "Yes.... I...." "Wait, you dey cry? I no even know why I dey tell you oh, I no say that woman no deserve your love, she no deserve make you even show for her burial but I just decide say make I tell you cause whether the woman try about she no try, na still your Mama she be"

"Thank you Imade, you do well" she wiped her tears. "E no go bad if you send me recharge like 200 naira own. No be bonus I use call ehn, no vex" she requested, making a loud sound with the gum.

"I hear"

"No cry oh. Bye bye now" "Bye bye" she replied back and Imade hung up.

She immediately busted into silent sobs, now covering her lips so not to wake her roommate whom they share the same room and bed. Omo, disturbed by the sobbing, turned her head at Osas. "Wetin happen this morning wey you no wan allow person sleep in peace?"

"Imade just call"

"Eh en?"

"Mama don die" she spoilt her lips and Omo scoffed, "Na why you carry your face like shit wey trailer marsh? You well so? Them say your Mama die, you sit down here dey cry. Na the champagne wey you supposed to pop be that?"

"Haba!"

"Haba? Na Mama them dey call that Kain person? Woman wey abandon you! Osas, I dey advise you as friend, no cry make I hear you, she doesn't deserve your tears!"

Osas continued sobbing and Omo let out an exasperated sigh. "I swear to God, if I hear you cry again, I go slap you, you go travel go meet her" she laid in bed but Osas continued sobbing knowing Omo's threat were just empty threats.
Omo covered her ears with her palm, afterwards she sat up letting out a loud and dragged hiss then she walked out of the room.