ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
Odložil jsem hadru a talíř dal do jedné ze skříněk. Poté jsem došel ke gauči v mém obýváku a lehce se usmál nad spícím Jungkookem, v rohu Yeontan. Jungkook je vždycky takhle unavený ve čtvrtek. Je to divný, mně se chce většinou spát v pátek. Ale co se dá dělat? Jungkook je Jungkook.Opřel jsem se předloktím o zadní opěradlo gauče a nahnul se k němu. Políbil jsem ho na rty. Jak může být sakra tak roztomilý? Takový bad boy nemůže být roztomilý a on je. Okouzlující.
Vzpomněl jsem si na naší sázku a ušklíbl se. Od té doby jsme spolu nespali. Ovšem, že se Jungkook o něco pokoušel, ale nikdy mu to nevyšlo. Jednou se mi snažil udělat dobře ve spánku, naštěstí jsem se probudil dřív, než vůbec začal přirážet. No a tak proč mu to neoplatit?
Obešel jsem gauč a pomalu si na vedle něj sedl. Opatrně jsem mu začal sundávat džíny, přičemž se lehce vrtěl. Čas pomsty, no ne?
Sundal jsem mu i boxerky po kolena a olízl si spodní ret. Rozdělal jsem si opasek u džín, avšak v tu chvíli zazvonilo. Aish, to snad ne! Doufám, že to nejsou mí rodiče, neustále mi píšou, že si chtějí promluvit. Je mi jasné, že se to týká mého vztahu s Jungkookem, momentálně se s nimi tudíž nechci vidět.
Jungkook vystřelil do sedu a otevřel oči. Hned po tom, co si všiml, že má sundané džíny, vykřikl a natáhl si je, načež se na mě zamračil.
,, Já věděl, že se o to pokusíš!"
,, Neboj, za chvíli ten pokus bude úspěšný."Jedním okem jsem na něj mrkl a opasek prostrčil zpátky očkem.
Odfrkl si. Já se zvedl a rozešel se ke dveřím. Proklínám toho, kdo mě vyrušil. Konečně jsem měl tu možnost! Já chci mít prostě další štěňátko, namísto toho, abych mu ve škole říkal 'Daddy'. To opravdu nepotřebuju.
Otevřel jsem dveře. Fajn, s tím proklínáním to beru zpátky.
,, Jiminie?"Nadzvedl jsem obočí a on se na mě podíval lítostivým pohledem.,, Co se stalo? Pojď dál."
Ustoupil jsem a tím ho pustil dovnitř. Vstoupil a sklopil pohled. Nevěděl jsem, co se děje, vypadal tak... Smutně. Vím, že takhle vypadá poslední dobou často, jenže teď mi to přišlo jiné. Yoongi mu něco provedl?
,, Jimine."Vydechl Jungkook, když se sem taky přišoupal.,, Co je? Děje se něco?"
,, Yoongi?"Vyhrkl jsem a zavřel dveře.
Jimin přikývl. Povzdechl jsem si a chytl ho za ramena. Vedl jsem ho do kuchyně, kde jsem ho posadil ke stolu. Ve škole se spolu nebavili, ani mi nikdo neřekl, že by měli být někde spolu v soukromí. Ale asi by mi to neřekl, co?
,, Chceš něco k jídlu? Nebo jen k pití?"Zeptal jsem se a on zakroutil hlavou.,, Dám ti alespoň vodu."
,, Díky."Zamumlal a sklopil pohled. Yeontan mu skončil do klína.
,, Řekneš nám, co se děje?"Naléhal Jungkook a opřel se o futra.
,, Já... Řeknu to narovinu."Začal Jimin a začal Yeontana hladit, já před něj položil sklenici vody.,, Yoongi mi včera dal do batohu lísteček s tím, že chce, abych za ním přišel na most, kde jsme... Prožili hezký chvilky. První jsem tam jít chtěl, jenže pak mě ovládla panika a... Měli jsme se sejít už před hodinou a půl. Prostě jsem tam nešel a cítím se za to provinile."
,, Jiminie, poslouchej."Znovu jsem si povzdechl a klekl si před něj.,, Nechci Yoongiho nijak urazit, je to taky... Můj kámoš. Dejme tomu. Ale on ti ublížil. Ať už tím znásilněním..."
,, Cože?!"Vykřikl Jungkook, až Yeontan leknutím seskočil na zem a odcupital pryč. Ignoroval jsem ho.
,,... nebo tím, že nevidí, co ty cítíš. Máš právo se na něj zlobit a větší právo nejít s ním ven. Musí pochopit, že se teď necítíš být s ním osamotě. A věř i mně i Jungkookovi, že on to časem pochopí. Ty víš, jaký Yoongi je a že to není žádný zlý člověk, co by ti neustále ubližoval. Nakonec za tebou přijde sám a bude žádat odpuštění. Záleží jen na tom, jak se rozhodneš ty. Chápeš?"Jimin přikývl a malinko trhl hlavou, když Jungkookovi začal zvonit mobil.,, Pojď sem."
Přitáhl jsem si ho do objetí a zvedl ho do stoje. Jungkook mezitím odešel na chodbu. Nejsem dobrý v takových monolozích, ale jen doufám, že mu to pomohlo. Nemůže se nechat utiskovat Yoongim. Yoongi by si sám měl naklusat k Jiminovi a omluvit se mu.
Jungkook po chvilce přišel a my se odtáhli.,,Někdo za chvíli přijde."
,, V-Vy někoho čekáte?"Zeptal se Jimin a podíval se mě, načež jsem zakroutil hlavou.
,, Teď už ano."Lehce se usmál Jungkook a Jimin se už nadechoval, že něco řekne.,, Ale ty tady zůstaň."
,, Pokud někoho čekáte, tak radši půjdu."Bránil se Jimin a založil si ruce na prsou.
,, Ale ta návštěva je i pro tebe, právě proto si myslím, že tu bude přesně zaaa-"
Nedořekl to a v tu chvíli zazvonil zvonek.
_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ792slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanfictionMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...