ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏ
ᴛᴀᴇᴊᴏᴏɴ
,, Jinie, už jsem ti vysvětlila, že miminko začne kopat až ve čtvrtém měsíci."Povzdechla jsem si a pohladila si břicho.,, A já jsem téměř ve druhém.",, Vysvětlovala jsi to jinak!"Bránil se a odvrátil svůj zrak z televize na mě.
,, Vysvětlovala jsem to tak, že ve čtvrtém začne kopat, ale! Já to prostě pořádně necítím a neuvědomuju si to. Až asi v pátém to zaregistruju. Vysvětlovala jsem ti to už několikrát, takže se mě přestaň ptát, jestli už kope."
,, Ale ty jsi mi zase několikrát řekla, že si o tom mám něco přečíst."Upřesnil a já nadzvedla obočí.,, Vlastně to je pravda."
,, Ano, je."Přitákala jsem.,, Jsi se mnou doma už od posledního týdne školy a stále sis to nepřečetl."
,, No jo už."Políbil mě do vlasů.
V tu chvíli se domem rozezněl zvonek a Jin se okamžitě zvedl. Upřímně a popravdě jsme se hádali o to, kdo půjde otevřít, pokud někdo zazvoní. A mí rodiče doma nejsou, takže je jen na nás, kdo otevře dveře. Jin samozřejmě nechce, abych se zvedala. Ano, rozmlouvala jsem mu to.
Po chvilce jsem slyšela, jak na někoho mluví. Dokonce jsem poznala i nějaký ženský hlas. No to snad ne. Není to... No do háje. Úplně jsem Jinovi neřekla, že jsme spolu s Jiryu mluvily. Nechtěla jsem, aby se naštval kvůli tomu, co mi říkala. Mně samou to vyvedlo z míry.
,, Zlato?!"
,, Už jdu!"Křikla jsem nazpátek a neochotně se zvedla. Došla jsem k nim a podívala se na Jiryu.,,Jinie, necháš nás o samotě?"
,, Jo."Vydechl, pohladil mě po boku a odešel do obýváku.
,, Co tě přivádí na práh mého domu?"Vyhrkla jsem a založila si ruce na prsou. Opravdu jsem ji nepotřebovala vidět. I po tom, co se stalo mezi ní a Yoongi.
,, No... Já... Já se ti chtěla omluvit."Odpověděla a sklopila pohled.,, Nebyla jsem k tobě milá. Nezasloužila sis to, Yoongi mi řekl, že jste se rozešli v dobrém."
,, To jsem ti říkala taky."
,, Já vím, promiň."Zamumlala.
,, Takže jsi sem přišla, aby ses mi omluvila i po tom, co jsi mě nazvala děvkou?"Zeptala jsem se a ona přikývla.,, Fajn, odpouštím ti, můžeš jít."
,, A chtěla jsem..."Začala a podívala se na mě.,,Chtěla jsem ti navrhnout, jestli... Jestli nebudem kámošky?"
Přejela jsem si jazykem po horních zubech a opřela se o futra.,, Proč tak najednou?"
,, Uvědomila jsem si svojí chybu, jasný?"Fňukla a spojila ruce před sebou.
,, Jo, to vidím."Semkla jsem rty k sobě.,,Tak pojď dál."
ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
,, Tak jak to šlo?"Vyhrkl jsem ihned a sedl si na gauč.,, Normálně, tedy... Až divně normálně."Uchechtl se Jungkook a pustil Soonshima a Yeontana na zem. Uvítali ho už ve dveřích. Je hezké, že si Soonshim na nás zvykl celkem rychle. Zároveň mě to i uklidnilo. A dneska vlastně poprvé vidí Kyuhyuna.
,, Až divně normálně?"Zopakoval Kyuhyun a Jungkook se s cuknutím na něj podíval.,,Jo, promiň, jsem tady taky."Nemohl si ho všimnout. Byl v rohu gauče, což je za zdí. Ani z kuchyně na toto místo nejde vidět.
,, Nevšiml jsem si tě."Zamumlal Jungkook a vysvlékl si bundu.,, Ehmm, Tae-"
,, On o tom ví, něco málo."Přerušil jsem ho a Kyuhyun přikývl.,, Dovolil jsi mi to přece. A neboj, detaily jsem mu neřekl."
,, Upřímně se mi ulevilo."Prohlásil Jungkook a také se posadil na gauč vedle mě.,, No ale každopádně... Stačilo jen podepsat pár papírů a něco vyřídit. Chápeš, jako třeba, kdo na to všechno bude dohlížet, jestli bude mafie fungovat a tak."
,, Ale byl jsi tam dlouho."Upřesnil jsem a založil si ruce na prsou. Nebudu lhát, čekali jsme na něj skoro dvě hodiny. Jako zase chápu, že to není úplně nejblíž, avšak je to sotva hodina cesty.
,, Jo, já vím, promiň."Povzdechl si a políbil mě na spánek.,, Bavil jsem se ještě s nějakýma chlapama."
,, Z mafie?"
,, Samozřejmě."Přitákal a já nadzvedl obočí.,,Přísahám na svojí smrt."
,, Já ti věřím, prosimtě."Usmál jsem se a políbil ho.
,, Vážně z vás dostanu cukrovku."Podotkl Kyuhyun a my se na něj podívali.,, Pardon, nechtěl jsem to kazit. Ale zapomněl jsem ti říct, Tae, že s tebou chtějí mluvit rodiče."
,, Já s nimi ne."Odporoval jsem a odvrátil pohled. Zrovna teď se mi připletou opět rodiče do života. Jasně, to úplně chci.
,, Budeš muset."
,, Bez Jungkooka s nimi mluvit nebudu."Zavrčel jsem a propletl si s Jungkookem prsty.,, Řekni jim to a pokud to dovolí, před Silvestrem si ještě spolu můžeme promluvit."
,, Tae, nemyslím si-"Snažil se Kyuhyun něco říct, avšak já znovu promluvil.
,, Bez mého přítele nikam nejdu."Zamračil jsem se.
,, Fajn, řeknu jim to."
_______________________________________
안녕! 🙏
Ranní kapitola neboli kapitola o ničem! (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞-ᴋɪᴋɪ
765slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanfictionMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...