52.

1.2K 109 43
                                    

ʏᴏᴏɴɢɪ
Znovu jsem se podíval na čas a poté mobil schoval do kapsy. Stojím u kavárny už skoro dvacet minut a snažím se si při tom zahřívat nos i ruce. Je půlka listopadu a začíná hrozně mrznout. A to je důvod, proč jsem nervózní a šel o půlhodiny dřív na místo setkání.

Většina lidí se mě ptala, jestli nechci jít dovnitř, avšak já odmítl. Chci počkat na Jiryu venku. Nevím, co od ní mám čekat, přece jen se uvidíme poprvé. Cítím se opravdu nervózně, na začátku cesty sem jsem to chtěl otočit a jít zpátky. Jenže to by se na mě zase sypalo otázek od Namjoona.

Podíval jsem se doleva a malinko se zarazil. Myslím, že jí vidím. Když si tak vybavím ty fotky, co mi všechny posílala, dokážu si říct, že to je ona. Musí, proč by se na mě tak divně dívala? Nepochybuju o tom, že je to ona. Avšak se můžu pořád mýlit.

Došla ke mně a zadívala se mi do očí.,,Min Yoongi?"

,, Park Jiryu?"Oplatil jsem ji otázku.

,, Ahoj."Usmála se a objala mě kolem pasu, načež jsem ji váhavě objetí oplatil.,, Promiň, těšila jsem se až tě uvidím."

,, Ehm, taky."Zamumlal jsem a do nosu nasál její vůni. Voněla úžasně, to se musí uznat. Avšak to stejně nebylo to, co bych chtěl.

,, Jdeme teda na tu kávu?"Zeptala se a odtáhla se.

,, Jo, ale já platím."Usmál jsem se a otevřel ji dveře. Upřímně ani moc nevím, kdo koho pozval, přece jen jsme se oba domluvili. Bylo by však podle mého nezdvořilost, kdybych neplatil.

,, Notak!"Zasmála se a vstoupila.,, Díky."

Vešel jsem po ní dovnitř a za ruku ji vedl ke stolu u rohu. Stisk mi oplatila. Myslím, že by přece to mezi námi mohlo fungovat. Je usměvavá a vtipná, pokud taková bude vždy, budu takový i já. Bylo to podobné u Taejoon, je vtipná, ohleduplná, ale volná. Byla ráda, když jsem byl takový také, nelíbilo se jí však, když jsem mluvil na jiné holky.

Sedli jsme si a oba si vysvlékli kabát.

,, Máš tmavší vlasy, nemýlím se?"Promluvil jsem a ona nadzvedla obočí.,, Neměla jsi je černé."

,, Jsi všímavý."Uchechtla se a prohrábla si vlasy.,, Dneska mi pomohl bratr s obarvením. Mimochodem, mám jen hodinu a půl, musíme ještě koupit mámě a tátovi dárek. Zítra ráno jedu zpátky do Busanu."

,, Tvůj bratr pracuje?"Vyhrkl jsem. Proč mě to vůbec zajímá? Možná chci jen pokračovat v konverzaci. Cítím se hrozně, když nastane takové to trapné ticho.

,, Ne, on je ještě taky na střední."Odpověděla a zakroutila hlavou.,, Ty chodíš na střední, možná jsi o něm slyšel. Je velmi dobrý v učení, na začátku školního roku si našel brigádu."

,, Možná budu vědět, až mi řekneš jméno."Upřesnil jsem jméno.

Avšak to jméno, které vyslovila, mě málem srazilo k zemi ze židle.

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ
,, Ahoj."Pozdravil jsem Taeho a on mi pozdrav oplatil. Poznal jsem však, že jen co vyšel ze dveří, byl nervózní. Nemůžu však nic říkat, jsem na tom stejně.

,, Už víš, kam mě chceš pozvat?"Zeptal se a založil si ruce na prsou. Nelíbila se mi ta atmosféra mezi námi. Bylo mi líto, že jsme takhle museli dopadnout.

,, Naprosto."Lehce jsem se usmál a společně jsme se rozešli směrem k místu, kam ho chci vzít. Tudíž se mnou nechal vést.,, Tae, jenom se omlouvám za to před tou školou."

,, Proč se mi zdá, že se mi omlouváš poslední dobou hrozně často?"Odfrkl si a odvrátil pohled. Musím dbát na to, co mi řekla Taejoon. Bylo od Taeho hrozné tohle slyšet, avšak pořád musím myslet na jeho osobnost.

,, Taky mám za co se ti omlouvat."Podotkl jsem.

,, Upřímně ano."Uchechtl se a já se usmál.

Doufal jsem, že má snaha vyjde.

Pokud ne... Nikdy si to neodpustím.

_______________________________________
안녕! 😏
Tak se Yoongi a Jiryu poprvé konečně potkali! ❤️ Čí jméno myslíte, že řekla? 😌 Zároveň u Taekook uvidíme, jestli se Jungkook dostatečně snažil, aby si Taeho znovu získal zpět :3

-ᴋɪᴋɪ

625slov❤️

School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat