124.

1K 103 36
                                    

ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
Povzdechl jsem si a vytáčení opět ukončil. Radši ani nechci počítat, po kolikáté jsem mu už volal. Vím, že je na mě naštvaný, chápu, že by mi to ani nevzal, ale mám menší strach, když mu volal i Yoongi a nic. Nikdo doma není, prostě jakoby se vypařil. Bože můj, měl bych přestat vyšilovat. Někam jeli.

Více jsem se opřel o lavičku a zkontroloval pohledem Yeontana, který si o pár metrů dál hrál s míčkem. Potřeboval jsem na vzduch, nakonec jsme oba skončili tady, na dětském hřišti, které však bylo prázdné. Divím se, čekal jsem, že tu bude hodně dětí vzhledem k tomu, že je sníh tak akorát na hraní. Možná to je tím, že za chvíli jsou Vánoce?

Jungkook mi nabídl, jestli nechci strávit Vánoce s jeho rodinou, avšak si nejsem jistý. Tenhle svátek má být o tom, že strávíte den se svojí rodinou, myslím, že bych tam jen překážel. K mým rodičům se mi vážně nechce, neustále mi píšou, jak jim Hyemin říká, že spolu chodíme. Kráva namyšlená. Mám se s ní sejít zase zítra po škole.

Co se týče Kyuhyuna... Ovšem, že mi volal ještě nespočetněkrát, já na to nijak neodpovídal. Vzdal to až dnes po obědě. Přečetl jsem si pár jeho zpráv, kde mě varoval, že přijede, ať se mi to líbí nebo ne. Doufám tedy, že dnes ne, ani zítra ne. Nevím, kdy si to s Jungkookem vyřešíme, ale já do té doby Kyuhyunovi nechci nic říkat. Byl by na Jungkooka naštvaný.

,, Mami, počkej!"Zaslechl jsem známý hlas a zvedl pohled směrem od zdroje zvuku. Viděl jsem malou holčičku s nějakou paní. Samozřejmě jsem jí okamžitě poznal.

Skousl jsem si spodní ret, když se ke mně rozeběhla i přes protesty její mamky. Netušil jsem, že by se ke mně mohla jen tak rozeběhnout. Přece jen jsme se viděli jen třikrát, nic víc. Pomlouvali jsme Jungkooka tak, aby to slyšel, on se se mnou pak přestal bavit. Až po hodině ho to přestalo bavit a konečně se na mě usmál.

,, Tae?"Oslovila mě a já se usmál.,, Jaj, jsi tady s Yeontanem?"

,, Taky tě zdravím."Uchechtl jsem se a pokýval hlavou.,, Jsem. Byli jsme na procházce."

,, Je hezky, jdu proto k mojí kamarádce."

,, To je pěkný."Přitákal jsem a opět věnoval Yeontanovi pohled. Došel k nám a Ong se s ním začala mazlit, zatímco její mamka netrpělivě čekala před brankou hřiště.,, Ong, nebyla jsi náhodou u Jungkooka? Já nevím, třeba jen tak na návštěvu?"

,, Jo, zvonily jsme, ale nikdo nám neotevřel."Odpověděla a klekla si k Yeontanovi.,,Mamka volala Kookovi i tetě. Ale ani jeden to nebral. Nechce volat strýcovi. Ani já ho pořádně neznám."

,, Takže asi fakt nevíš, kde je, že?"Zeptal jsem se a ona zakroutila hlavou. Tak ani své tetě nemůže odpovědět? Co s ním je? A kde je?

,, Ne-e. Kdybych věděla, tak ti to řeknu."Řekla a pohladila mé štěně po hlavě.,, Jsi přece jeho manžel."

,, Tím pádem jsme měli manželskou hádku."Přiznal jsem a opřel se o stehna předloktím. Věděl jsem, že se jí můžu svěřit. Ona mi taky řekla pár tajemství. I když jí není ještě deset, chápe všechno, co říkám, a chová se jako dospělá. Většinou.

,, Vy jste se pohádali?"Vyhrkla a vstala.

,, Jo."

,, Ahh, Jungkook je tvrdohlavý."Zamumlala a poté se usmála.,, Ale určitě se znovu usmíříte."

,, To doufám."Vydechl jsem a sklopil pohled.,,Hele, vy jdete teď k té tvojí kamarádce?"

,, Jo, chceme teď."Lehce se usmála a spojila si ruce za sebou.,, Původně jsme měly jít až za hodinu, protože jsme si myslely, že bude Jungkook a teta doma. Chceme mojí kamarádku překvapit, řekly jsme, že přijdeme až v pět."

,, Jestli chceš- chci říct... Jestli chcete, můžete jít ke mně na tu hodinu."Navrhl jsem a pokrčil rameny.,, Můžeš si hrát s Yeontanem. Mám doma nějaký hry na PlayStation."

,, To by jsme mohly?!"Vypískla a já s úsměvem přikývl.,, O můj bože, jasně, že chci. Zeptám se mamky, ale hlavní je přece moje odpověď, že?"

,, Ovšem."

Opět vypískla a odběhla k její mamce. Připnul jsem Yeontanovi vodítko a rozešel se za nimi. Doufal jsem, že to její mamka přijme, ačkoliv mě zřejmě nemá úplně v lásce. Ong mám rád, nenechám je tady chodit v zimě a tmě, když mají jít k její kamarádce až za hodinu.

Olízl jsem si suché rty, když se na mě její mamka podívala.,, Dobrý."Pozdravil jsem ji a začal si žmoulat rukáv.,, Asi vám to už Ong říkala, ale napadlo mě, že byste byly obě u mě na tu hodinu. Nechci vás tady nechat v zimě."

,, Mami, prosííím."Žadonila Ong a podívala se na svou mamku.,, Můžu si tam hrát s Yeontanem a Tae má i PlayStation!"

,, Tak dobře."Povzdechla si její mamka a já se usmál.

_______________________________________
안녕! 😅
Nevím, co k tomu říct, takže se zeptám... Jak se máte? Jaký byl váš den? 🤣❤️

-ᴋɪᴋɪ

790slov❤️

School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat