,, Joonie! Zastav se!"Vykřikl jsem a doběhl k Taejoon před školu. Právě šla s Jinem směrem k autobusu. Kluci si šli vlastní cestou a já musím něco vyřídit. Ale nerad bych, kdyby to slyšel Jin.
,, Pak dojdu."Řekla směrem k Jinovi a podívala se na mě, když jsem se těsně před ní zastavil.,,Co je? Chceš mi taky namlouvat, abych se s Yoongim bavila?"
,, Ne, cože?"Vyhrkl jsem. On jí to někdo namlouval? Nikdo nic neříkal, Yoongi už vůbec ne.
,, Namjoon chce, abych se s Yoongim bavila a prominula mu to s tím Jinem."Vysvětlila a založila si ruce na prsou. Já to řeknu takhle: nechci se plést do toho, co se teď děje mezi ní a Yoongim. Je to jejich věc. Yoongiho prostě štve, že si zahrává s někým, jako Jin. To bude hrůza, až mu řeknu o těch událostech s Taehyungem.
,, Jde o něco jiného."Prohlásil jsem a nervózně přešlápl na druhou nohu.,, Ale nesmíš to říct Jinovi."
,, Budu mlčet tedy."Usmála se.
,, Víš něco o Taehyungovi?"Zeptal jsem se opatrně a poškrábal se na zátylku.,, Já nevím... Oblíbené květiny?"Myslím, že jí muselo dojít, o co se snažím. Ještě k tomu ona je taková, že řekneme jen, že se mi líbí tadyta nebo tamten a ona z toho dělá haló.
,, Ooooo."Zasmála se a pohladila mě po paži.,,Takže Jungkookie se snaží si získat místo u Taehyunga?"Udělal jsem poker face a rozhlédl se.,, Ne, květiny opravdu nevím. Ale asi oblíbené jídlo vím. Jin mi jednou říkal, že dělal často Taehyungovi bramborové placky. Prý mu to hodně chutná."
,, Ah, děkuju."Vydechl jsem a už chtěl odejít, avšak její hlas mě zastavil.
,, Takže se ti líbí? Nebo k němu něco cítíš?"Uchechtla se a já se na ní podíval.,,Není to špatný, oppa."Nemůžu říct, že mi vadí, když mi říká Oppa. Yoongi to však ze začátku neměl rád. Není pro něj správný, aby si stále Taejoon chránil.
,, Řekněme... Že mi je s ním dobře."Zamumlal jsem a ona semkla rty k sobě.,, Fajn, líbí se mi, no a?"Obávám se, že je to moc slabý slovo. I za těch pár dní nemůžu na Taehyunga přestat myslet.
,, Je to hezký."Podotkla a objala mě.,, Tak si to neposer."
Odtáhla se, zamávala mi a odešla za Jinem, načež jsem si povzdechl.
ʏᴏᴏɴɢɪ
,, Čím jsem si tohle vysloužil?"Vydechl jsem a zavřel za sebou dveře domu Jimina. Už teď bych se na to nejraději vykašlal a to jsem tady podruhé. Jenom opravdu doufat, že tady nepotkám jeho otce.Sun ke mně přiběhla a otřela se mi o nohu. Jen jsem udělal poker face a rozešel se do kuchyně. Ta kočka mezitím vyžrala všechny granule! To snad ne! Divím se, že je pořád tak hubená. Jimin jí zřejmě nedává často nažrat.
Ze skříňky jsem vytáhl zmíněné granule a nasypal je do misky, načež jsem si sedl ke stolu. Sní to ona naraz? Já nevím, je tak nenažraná, že první, o co se zajímá, je jídlo? Popravdě jsem neměl oběd, takže pokud mi tady začne žrát přímo před očima, budu umírat hlady vážně.
Místo toho, aby se však šla nažrat, ke mně opět přiběhla a zahleděla se mi do očí. Bože můj. Proč jsou kočky tak vlezlý? Vím, o co jí jde!
Protočil jsem oči a vzal si ji na klín. Jednou mi to neuškodí, co si budem? Teda uškodí to oblečení, budu mít všude chlupy. To budu muset nějak přežít.
Zrovna v tu chvíli mi začal zvonit mobil. Jak sakra zjistil moje číslo?
,, Je to teprve první den a ty mi musíš volat?"Povzdechl jsem si, když jsem hovor přijal. Ten se nějak moc bojí o svou kočku.
,, Chci se jen ujistit, jestli jsi i v kocovině mi nakrmil Sun."Zasmál se.,, Měl jsi toho dost."
,, Bože, nezapomněl jsem."Protočil jsem oči a pohladil Sun.,, Odhodlal jsem se a nechal si jí na klíně."
,, Juj, to je roztomilé."Podotkl.,, Ovšem, myslím tu kočku, ne tebe. Ty musíš být otrávenej jakoby tě srazilo auto."Pff, ta jeho ironie začala od včerejška. Z části mě to občas opravdu pobaví, avšak z té druhé části mě to urazí. On na to však nebere ohledy.
,, Drž hubu."Uchechtl jsem se.
_______________________________________
안녕! 😌
Tak, Yoongi nám už hlídá kočku, takže budeme mít více času na Taekook ^^-ᴋɪᴋɪ
698slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanfictionMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...