ᴊɪᴍɪɴ
,, Tak co? Jaký to bylo?"Zeptal jsem se hned po tom, co jsem si přisedl s Yoongim a Taejoon k Taemu na schody. Nemělo cenu chodit okolo horký kaše. Všichni jsme to chtěli vědět.,, Ehm, co myslíš?"Uchechtl se Tae a prohrábl si vlasy.
,, Taehyungie, všichni moc dobře víme, že nekulháš jen tak."Usmála se Taejoon a sedla si za něj.
,, Jungkook tě nešetřil."Upřesnil Yoongi a potáhl z cigarety.,, Příště mi zřejmě dokulhá on k lavici."Původně jsem to nechtěl zmínit, avšak bylo těžké poslouchat vzhledem k tomu, že Yoongi, aby viděl na Taeho, se přese mě musí nahnout, takže je nalepený na mé záda.
,, Spíše mě zajímá..."Vydechl Tae a podíval se na mě.,, Co vy dva? Pořád nevím, co to bylo v tom baru."Proč jsem doufal, že to už nikdo nikdy nezmíní? Ještě že neví o tom, co se stalo po Daesungově párty.
,, Jo no, vy jste to spolu dělali?"Vyhrkla Taejoon.
,, Ne."
,, Jo."
S Yoongim jsme se na sebe podívali a já se zamračil. Jo, tak toto bude divný.
,, Jo."
,, Ne."
,, To je mi tedy zapeklitá situace."Usoudila Taejoon a Yoongi se na ní ostře podíval.,, No co?"
,, Takže to je jasné!"Vykřikl Tae a já sebou cukl.,,To proto sis stěžoval včera, že tě bolí celé tělo."Pořád nechápu, proč jsem mu volal jen proto, že jsem si myslel, že spí. Bylo to kvůli tomu, že jsem ho chtěl vzbudit, jenže on už byl vzhůru.
Yoongi se uchechtl a já ho loktem bouchl do paže.,, To mohlo být z čehokoliv."Zamumlal jsem a pokrčil rameny.,, Třeba jsem spadl v opilosti."Špatný to lhář jsi, Jimine.
,, Můj přítel není blbec."Ozvalo se za námi a Jungkook si sedl vedle Taeho na druhou stranu. Políbili se.,, Takže jak to bylo?"
,, Naah, však říkám, že jsem asi spadl."Povzdechl jsem si a zaklonil hlavu.
,, Dneska jsi neměl dodatečně make-upu?"Zeptal se Tae a já se na něj podíval, načež ukázal na můj krk. A do háje. To nejsou cucfleky, jen... Yoongi mi doslova okusoval krk. Nevěděl jsem, že to ještě dnes půjde vidět.
,, What the fuck? Už se na mě nedívejte!"Křikl jsem a zapl si bundu až po bradu. Od soboty jsem měl na tom krku samý make-up a Yoongi zrovna o tomhle nechtěl mluvit.
,, Vy děláte, jakoby jste neměli cucfleky na krku."Řekl Yoongi a podal mi cigaretu, kterou jsem si převzal.,, Nebudu mluvit o tom, jak se Tae v šatně před tělocvikem musel otočit ke stěně. A Jungkook raději ani nesundával triko."Ehm, to musím taky uznat. Upřímně jsem si ostatních nikdy moc nevšímal, nepotřeboval jsem. Nebo to možná bylo i tím, že jen co jsem viděl Yoongiho tělo, cítil jsem, že mi rudnou tváře.
,, Jenže my dva spolu chodíme."Ujasnil Jungkook a více si k sobě přitiskl Taeho.,, A ty s Jiminem ne."
,, A?"
,, Kooku, nech to, převezme to žena."Konečně promluvila Taejoon a já potáhl z cigarety.,,Hele, ať se stalo cokoliv, je to jedno. Můžete nám to klidně říct, ale pokud nebudete chtít... Vymlátíme to z vás. A taky, ačkoliv mě to překvapí, pokud jste to spolu dělali, nijak tomu nevadí, vzhledem k tomu, že Yoongi je pansexuál a Jimin bisexuál. Je mi líto všech, co to neví."Eeeeee, fajn. Příště to převezmu já, za žádnou cenu Taejoon. Teď se cítím ještě hůř než předtím.
,, Ale naše orientace s tím, co se stalo v baru, nemá nic společného."Upřesnil Yoongi a já jen přikývl.
,, Ale ano, jste oba kluci."
,, A?"
,, B."Usmála se provokativně Taejoon a odvrátila pohled.,, Prostě uznejme, že jste to spolu dělali."Hhh, raději bych se vrátil k té orientaci, na tohle fakt nemám náladu.
,, Mimochodem, dostal jsi tedy poznámku?"Zeptal se Yoongi a já mu vrátil cigaretu s výdechem kouře. Upřímně, když se nad tím tak zamyslím, je mi divně vedle něj sedět, když si vzpomenu na to, co se stalo v baru.
,, Ehm, ne, dostal ji nakonec Jackson."Odpověděl Jungkook a políbil Taeho do vlasů.,, Hajzl, zasloužil si to."Dneska mě Jackson opět chtěl, avšak já odmítl, a tak začal vyjíždět po Taem. Všem nám je jasné, že Jungkook se neudržel a pěsti už létaly vzduchem. Upřímně to není jediné, co udělal.
Napřímil jsem se, když sem přišel Hoseok. Ihned jsem vstal a rozešel se za ním. Měl jsem chuť ho zmlatit, upřímně. Ačkoliv jsem trpaslík, Hoseok je ode mě jen asi centimetr. Doufal jsem tedy, že nebudu vypadat divně.
Došel jsem k němu a on se na mě upřeně podíval. Určitě věděl, co chci říct, přece jen jsem ještě neměl čas ho seřvat. Když jsem šel na záchod, dovedl mi to kabinky Jacksona a řekl, že mu zaplatí, když se jím nechám omrdat. Ovšem, on mě musí také zaplatit. Naštěstí jsem ho tam nechal a odešel do třídy dřív, než něco zkusil. A tak na mě neustále Hoseok narážel, že Yoongimu dám a Jacksonovi ne. Neměl jsem tu možnost mu křičet do tváře.
,, Mám chuť ti dát pěstí tak, že spadneš do sněhu a budou ti trčet jen nohy."
,, Do toho."Lehce se usmál.
_______________________________________
안녕! ❤️
Děkuju moc za 10k přečtení ✨ Jsem moc ráda, že se vám kniha líbí, dávám si na ní záležet 😌 Miluju vás ❤️-ᴋɪᴋɪ
845slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanfictionMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...