122.

1K 109 63
                                    

ʏᴏᴏɴɢɪ
Zavřel jsem za sebou dveře a pohlédl na už oblečeného Jimina, jak sedí na schodech a bradu má položenou na jeho rukou, kterými objímal své nohy u těla. Jiryu prostě odešla. Dořekla svých pár slov a ztratila se v ulici. Upřímně ani nechápu, jak mohla říct, že jsem ji podváděl s Jiminem. Ani jsme spolu nechodili.

,, Omlouvám se."Promluvil jsem a semkl rty k sobě.,, Vím, že tímhle to nijak nezachrá-"

,, Yoongi, mlč."Vydechl a vstal.,, Je mi to jedno. Jiryu byla vždy holka, která si stála za svým a nebyla k ostatním úplně příjemná. A taky sis ji nezasloužil."

,, Jak to mám brát?"Povzdechl jsem si a poškrábal se na zátylku.

,, Neodpouštím ti, jsem zklamaný, žes byl schopný tohle udělat, ale..."Odmlčel se a došel ke mně.,, Zároveň vy dva jste se k sobě nehodili a alespoň jsi jí řekl, že k ní nic necítíš. To je fér."

,, Řekl jsem jí, ať na tebe není nijak naštvaná, že jsem tě k tamtomu donutil."

,, Ale já to taky chtěl."Lehce se usmál a spojil ruce za zády. Líbilo se mi, jak tahle konverzace začíná zase nabývat té atmosféry jako před dvěma týdny. Přesně tohle mi chybělo.

,, A chceš to pořád?"Zeptal jsem se.

,, Idiote."Zamumlal a bouchl mě do hrudi. Poté však obmotal ruce kolem mého pasu a položil si hlavu na mé rameno.,, Zůstaň přes noc."

Přikývl jsem a objetí mu opětoval.

ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ
,, Taehyungu, zavolej mi ihned."Ozvalo se z mé hlasové schránky a já si povzdechl.,, Notak, předtím jsi mi to zvedl, zněl jsi hrozně, takže chci vědět, jestli se něco neděje."

Opřel jsem se zády o linku a napil se whiskey. Ruku jsem si před chvílí obvázal, ačkoliv ještě pořád bolela. Yeontan mi stál u nohou, avšak já neměl nejmenší zájem ho pohladit. Vím, že bych ale taky neměl pít. Přece jen to pak nedává dostatečný smysl, že jsem zakázal Jungkookovi pít a já si tady otevřu láhev whiskey. Nevím, jak je to možný, avšak jakoby to vysávalo všechny slzy, co mám v očích.

Protočil jsem oči a nakonec mu zavolal. Bože, když má práci, musí se o mě zajímat. Volal mi před asi hodinou a něco, že mě chce vidět na Vánoce u rodičů. Oznámil jsem mu rovnou, že nepřijedu, s mými rodiči se vidět nechci. Je mi jasné, že by pozvali i rodinu Hyemin a bylo by zle. Zkazil bych si celý večer.

,, No konečně."Vyjekl, až mě z toho zabolelo ucho.,, Co ti to tak dlouho trvalo?"

,, Kyuhyune, zabiju tě, pokud mi budeš neustále posílat hlasovky."Zavrčel jsem a vypil skleničku na ex.,, O co ti pořád jde?"

,, Děje se něco? Zníš nepříjemně."

,, Nic se neděje."Upřesnil jsem a nalil si znovu.,,Prosím, už se neptej."

,, Takže se něco děje."Usoudil a já pevně sevřel láhev v dlani. On to nedokáže pochopit. Nic mi prostě není.

,, Do háje, nic mi není!"Vykřikl jsem a pozoroval Yeontana, jak odběhl pryč. Ruka mě zabolela.,,Yah!"Chytl jsem se za zápěstí a vydechl.,, Nemáš náhodou práci?"

,, Mám, ale-"

,, Máš, tak čau."Přerušil jsem ho a tipl hovor. Ohlédl jsem se a spatřil Yeontana na gauči.,,Promiň."

Napil jsem se ze skleničky a utřel si slzy, které se během chvilky znovu spustily. Můžu za to já.

ᴊɪᴍɪɴ
,, Já!"

,, Já!"

,, Já!"

,, Já!"

,, Je to moje postel!"Stěžoval jsem si a nohou dupl do podlahy. Pořád nemůžu uvěřit, že se tady hádáme o pravou stranu postele.

,, Ale já jsem návštěva!"Vyplázl na mě jazyk a otočil se ke mně zády. To si dělá- Yah, shodím ho z té postele.

,, Co?"

Odfrkl jsem si a vlezl si mezi něj a zeď. Tím pádem jsem skoro nemohl dýchat. Podíval se na mě a já se kousl do rtů. Musel jsem být červený až na zadku, zato on byl zřejmě úplně v klidu vzhledem k tomu, jak moc blízko jsme si byli. Není to sice poprvé, ale po dlouhé době ano. Popravdě mi chyběla tahle nervozita.

,, Co to děláš?"Lehce se usmál a chytl mě rukou za bok. Je až překvapivé, jak rychle se atmosféra mezi námi zlepšila. Je to skoro stejné, jako před dvěma týdny.

,, Ehm... Noooo..."Mumlal jsem a odvrátil pohled.

,, No já nevím, máš ležet na levé straně."Uchechtl se a obmotal ruce kolem mého pasu. Otočil se na druhou stranu a tím jsem se octl na levé půlce postele. Stále mě držel kolem pasu a navázal se mnou oční kontakt.

,, Tohle mi chybělo."Zašeptal jsem a prohrábl mu vlasy.

,, Co?"

,, Nic, jen jsem momentálně spokojený."Vyhrkl jsem.,, Je to možná proti Jiryu hnusný, ale mně to nevadí. Upřímně jsem čekal, že vám to dlouho nevydrží."

,, Je pro mě spíše kamarádka."Připustil a pokrčil rameny.,, Nikdy jsem si s ní ani vztah nepředstavil."

,, Ale promluvíš s ní, že jo?"

,, Ovšem."

_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ

772slov❤️

School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat