Chvíli jsem jen stál a hleděl do mobilu. Zvedl jsem pohled až tehdy, kdy bouchly dveře školy. Před školou stál Yoongi a už si zapálil cigaretu. Nemohl mě vidět, byl jsem za stromem. Nechtěl jsem být ostatním pro smích ještě tady. Stačí mi, že zítra se necítím jít do školy po tomhle. A to je čtvrtek.
Vydechl jsem a rozešel se k němu. Ihned se na mě podíval s onou cigaretou v puse. Už jsem mu říkal, že je lepší lízátko. Nechci, aby si takhle ubližoval, mně osobně to vadí. A ještě horší vidět přímo před sebou kuřáka.
,, Yoongi?"Oslovil jsem ho a zastrčil si ruce do kapes.,, Já jen... Ti chci poděkovat."
,, Za co?"
,, Odnesl jsi mě do sborovny."Upřesnil jsem a nadzvedl obočí. Možná, že to tak nevypadalo, avšak jsem byl na něj stále naštvaný. Prostě mě vytočil kvůli tomu deníku.
,, Jo, odnesl."Odpověděl a potáhl z cigarety. Povzdechl jsem si a udělal pár kroků zpátky. Chtěl jsem jít jinam čekat na Taeho.,,Jimine."
,, Hm?"Vyhrkl jsem a zastavil se.
,, Chci lízátko."
ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ
ᴇᴠᴇɴɪɴɢ
,, Jimina jsem nechal u sebe s Kyuhyunem."Řekl Tae a stiskl mou ruku. Máme namířeno do té restaurace či co to je, kde jsme poprvé pili spolu. Já, Hobi a Tae.,, Jo, musím se přiznat..."Odmlčel jsem se.,,Malinko jsem žárlil, než jsi mi řekl, že Kyuhyun je tvůj bratr."
,, Ale notak!"Usmál se a drkl do mě.,, To je roztomilý."
,, Jsem tvůj přítel, musím být k tobě upřímný."Uchechtl jsem se a odvrátil pohled.,,Hele... Promiň."Cítil jsem se špatně. Myslím, že pro něj nejsem dost dobrý. Neumím vyjádřit své city, nevím, co mám říkat. Nikdy jsem přítele nebo přítelkyni neměl.
,, Za co promiň?"Zeptal se a podíval se na mě, načež já mu pohled opětoval. Nechtěl jsem ho nijak stresovat. On nic špatného nedělá, to já tady nevím, jak být dobrý přítel.
,, Nejsem dost dobrý pro tebe-"
,, Jungkooku..."Povzdechl si.
,, Ne, vážně."Řekl jsem a sklopil pohled.,, Nikdy jsem nebyl ve vztahu, nevím, jak se mám chovat. Jenže nijak nemůžu posoudit, zda jsem dobrý přítel či ne. Mám pocit, že nejsem dost dobrý. Máš na lepší."
,, Jungkookie, poslouchej."Vydechl a zastavil se, přičemž si mě otočil čelem k němu.,,Kdybych si myslel, že nejsi dobrý přítel, už bych ti to naznačil, ne? Seš úžasný přítel. A já taky nebyl nikdy ve vztahu, nemáš se za co stydět."
Usmál jsem se a políbil ho na rty, přičemž jsem si ho za boky přitáhl blíž k sobě. On však polibek prohloubil a položil si ruce na mou hruď. Myslím, že oboum nám bylo jedno, že stojíme uprostřed chodníku. No, nikdo tady nechodí, tak myslím, že je to v pohodě.
Avšak jsem opět pocítil ten pocit jako když jsme se dívali na ten film. Potřebuje ode mě vědět, že opravdu chci, aby byl se mnou. Nechci být přítel bez toho, abych mu řekl 'Miluju tě'. Když na to tak teď pomyslím... Ani on mi to neřekl. Nic ke mně necítí? Bojí se?
,, Miluju tě, Tae."Zašeptal jsem, jenže v tu chvíli kolem nás projela motorka. Skvělý. Zase nic neslyšel. Určitě.
,, Cože?"Vyhrkl a odtáhl se.,, Co jsi říkal?"Byl jsem tak neskutečně zklamaný. Chci, aby to slyšel. Ovšem, mě popadl strach a rozhodl jsem se, že to nebudu opakovat.
,, Ehm... Já..."Zamumlal jsem a rozhlédl se.,,Jsem rád, že tě mám."Znovu jsem se usmál a on mi úsměv opětoval.,, Půjdem do té restaurace, co ty na to?"
Otočil se tím směrem a poté mě chytl za ruku.,,Tam jsme spolu poprvé pili."Uchechtl se a oba jsme se tedy k té restauraci rozešli.,, Já, ty a Hoseok."
,, Ah, jo."Vydechl jsem.,, Jen doufat, že tam zrovna nebude."Vlastně s kým by tam byl? Vždycky tam chodíval jen se mnou. Nikdy jsem neslyšel, že by tam šel s někým jiným.
,, Upřímně v to taky doufám."
_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ643slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanfictionMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...