56.

1.2K 107 23
                                    

,, Čau."Pozdravil jsem ho a sedl si naproti němu.,, Stejně nechápu, proč se chceš opít. Přece to je mezi vámi s Jungkookem v pohodě."

,, Ne tak docela."Zamumlal a napil se piva. Nechápal jsem to. Proč vždy chodí tihle dva okolo horký kaše? Mají potom hrozný problémy.

,, Jakto? Vždyť ses s ním dneska smál."

,, To, že jsem se s ním smál, neznamená, že jsem mu odpustil."Upřesnil a podíval se na mě.,, Přijde mi to moc lehké. Nevypadám pak moc lehce? Já nevím, nechci si o Jungkookovi myslet nic špatného, ale co když začne využívat toho, že jsem mu dovolil mě líbat hrozně brzo po hádce? Nebo-"

,, Taehyungu, notak."Přerušil jsem ho.,,Jungkook až takový není. Děláš jakobys ho neznal."

,, Taky že ho pořádně neznám."Podotkl a sklopil pohled.,, Jsme spolu ani ne měsíc a já nejsem ten typ člověka, co potřebuje rychle vědět několik informací o člověku, který se mi líbí. Ani on toho o mě pořádně neví."Je to upřímně smutný. Přece by o sobě něco měli vědět, Jungkook z toho je taky nesvůj.

,, Tak si zkuste udělat čas pro seznámení."

,, Snažil jsem se."Upřesnil.,, Ale když jsem se zeptal na jeho otce, nechtěl odpovědět."

,, On o jeho otci nechce mluvit."Řekl jsem a on se na mě podíval.,, U něj musíš respektovat, že nemá až tak dobrý vztah s jeho otcem. Proč ses ho vůbec ptal?"Všichni tady musíme respektovat Jungkookova otce. Jungkook se však za něj stydí a bojí se o nás. Proto k němu chodíme jen málokdy.

,, Byli jsme u něj doma, jeho otec byl pryč."Povzdechl si a napil se.,, Ale o tomhle se nechci bavit. Chtěl jsem s tebou mluvit o Jiminovi."

,, Proč zase Jimin?"Vydechl jsem a opřel se více o židli. Nechápu, proč mě tak moc přirovnávají k Jiminovi.

,, Protože se nám nelíbí, jak se k němu chováš."Odpověděl a já se ironicky uchechtl.,,Yoongi, víš alespoň, proč tohle dělá? Ne, protože je závislý na sexu. Dělá to kvůli NĚKOMU. Ve skutečnosti tohle nechce dělat, jasný?"

,, Co mi je do toho?"

,, Notak!"Vykřikl a já sebou cukl.,, Prosím, zkus s ním začít mluvit. Třeba ti jednoho dne řekne."Vůbec nevím, o čem mluví. Co by mi měl Jimin říct? Je to ten důvod proč se Taejoon a Jungkook začali s ním bavit? Opravdu to nechápu.

,, Ale co mi má říct?"Naléhal jsem a on semkl rty k sobě.,, Dobře, neřekneš mi to, co?"

,, Ne."

,, Jinak se chceš také ptát, jako Taejoon, jestli jsem gay kvůli tomu, že občas mluvím s Jiminem?"Vyhrkl jsem rychle a založil si ruce na prsou. Asi byl špatný nápad se s ním jít opít. Vlastně doteď mám sucho v ústech.

,, Cože? Ne, to mě ani nenapadlo."Zasmál se.,,Jsem rád, že jste na sebe vůbec promluvili. Je to opravdu hezký."

,, Tae... Pokud je pravda to, co říkáš, chci vědět, jak být Jiminovi blíž."

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ
,, Jungkooku, běž otevřít!"Zakřičela na mě moje matka. Jasné, musíme nechat mou blbou sestru se bavit s jejíma kamoškama. A proč tam vůbec nejde ona?

Povzdechl jsem si a zvedl se z gauče. Nechtělo se mi jít od televize, avšak to, jakým způsobem daný člověk zvonil, mě znervózňovalo. Není úplně nejhezčí slyšet několikrát za sebou zvonění a ještě k tomu v deset večer. Jsem tady momentálně jediný chlap, ale to neznamená, že mám jít otevřít.

Nakonec jsem však otevřel a lehce vykulil oči. Tae se na mě jen usmál a vešel dovnitř, načež mě přitlačil ke zdi. Je opilý. Cítím to z jeho úst. Přísahám Bohu, že se zabiju, pokud ho nedosáhnu do pokoje, dokud ho moje máma neuvidí.

,, Jungkookie..."Vydechl. Jednu ruku si obmotal kolem mého pasu a druhou mě chytl za zátylek.,,Víš, že tě moc miluju?"

V tu chvíli vešla do předsíně moje matka a založila si ruce na prsou.,, Ehm, Tae-"Nestihl jsem nic říct a on mě políbil na rty. Cítil jsem se před mnou mamkou trapně. Přece jen ona neví o tom, že bych někoho měl.

Jednou jsem mu skousl soudní ret a odtáhl se od něj. Moje matka vypadala v šoku. Ještě že to nevidí táta. Ten by šílel a křičel jako omámený.

,, Hm."Usmál se a položil si hlavu na mé rameno.,, Jsem unavený. Odneseš mě?"

Na chvíli jsem zavřel oči, avšak po chvilce je znovu otevřel a vzal Taeho pod zadkem. Obmotal si ruce kolem mého krku a nohy kolem mého pasu. Poté jsem jen věnoval pohled matce a už šel po schodech nahoru.

To budu muset co vysvětlovat.

_______________________________________
안녕! ❤️
Děkuju moc za 5k přečtení ❤️✨

-ᴋɪᴋɪ

749slov❤️

School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat