78.

1.2K 99 91
                                    

ʏᴏᴏɴɢɪ
Díval jsem se na Taeho se zaraženým zamračením, jak kulhá ke své lavici, a poté se otočil na Jungkooka.,, Tys ho ojel."

,, Co? Ne."Vyhrkl a odvrátil pohled, načež se víc opřel o židli. Jasně, vůbec nejde poznat, jak na Taeho celý den kouká tak nadrženě a usměvavě. Myslím si však, že nejsem jediný, který si toho všiml.

,, Aha, tak ho ojel někdo jiný?"Uchechtl jsem se a on zakroutil hlavou. Udělal jsem poker face.,,A to jsem si blbec myslel, že u vás dvou může být Tae top."

,, Co prosím?"Zamračil se a podíval se na mě.,,Nevypadám snad dost top?"Bože, zrovna tohle jsem chtěl probírat. To je úplně normální, že jo, probírat tady, kdo vypadá top.

,, Ne."Odpověděl za mě Hobi a stále hleděl do mobilu. Namjoon se celý den snažil zapůsobit na Dahyun, nevím proč, zase někdo jiný. Prý s ní zítra jde ven, takže si nás dnes moc nevšímá.

,, Souhlasím s ním."Zamumlal jsem a kývl k Hobimu. Musím podotknout, že se stále nebavíme. Tedy ne, přímě, myslím třeba jako ty souhlasy a tak.

,, Vy o mě pochybujete?"Zeptal se Jungkook.

,, Když tak vidím Taeho, měl bych přestat."Usoudil jsem a pokrčil rameny.

Jungkook si povzdechl a založil si ruce na prsou. V tu chvíli mi někdo praštil do lavice a já vyjekl. Očekávám Taejoon. Ona nám většinou praští do lavice tak, že mám strach o stav. Myslím, že jí za chvíli rozpůlí na dvě půlky.

,, Co to-Jsi horší než Taejoon."Podotkl jsem a Jimin se zamračil.,, Mlčím."Jo, tohle zřejmě nebude dobrý. A asi vím, kvůli čemu to je.

,, Padej na záchody."

Rozešel se pryč ze třídy a já nadzvedl obočí. Ohlédl jsem se po klucích a také se zvedl směr záchody. Tak za co dostanu seřváno tentokrát? Mimochodem, včera jsem ho byl doprovodit domů, atmosféra mezi námi byla příjemná, ale co je mu dneska netuším. Tedy... V uvozovkách.

Vešel jsem na záchody a s povzdechem k němu došel. Stál opřený o stěnu se založenými rukami na prsou. Doufám, že zkontroloval, jestli tady někdo není. Myslím si však, že není zas tak blbý, ne?

,, Tak co je?"

,, Co?"Ironicky se uchechtl.,, Já myslel, že víš."

,, Eh, co mám vědět?"Odvětil jsem upřímně a na moment odvrátil pohled.

,, Včera mi volala Jiryu."Upřesnil a já si znovu povzdechl.,, Že prý přijede do Seoulu, protože jde ven s tebou."Včera jsme si s Jiryu volali a domluvili se na dnešek. Ačkoliv se mi moc nechce, ona trvá na tom, že spolu budem opět trávit čas.

,, Žárlíš?"Zeptal jsem se a založil si ruce na prsou.

,, Já? A na co?"Skousl jsem si spodní ret.,, Mám žárlit na svou sestru, že jde ven s někým, kdo to se mnou dělal na záchodech v baru?"

,, Stejně to nic neznamenalo nebo ano?"

,, Ah, jo tak."Vydechl a narovnal se.,, Pokud to pro tebe nic neznamenalo, tak mě příště neojížděj, jak se ti zlíbí."Mohu být upřímný? Není to u mě tak, že to nic neznamenalo. Něco určitě ano, cítím to.

Chtěl odejít, avšak v tu chvíli se otevřely dveře. Chytl jsem Jimina za ruku a vtáhl ho do jedné z kabinek. Přitlačil jsem ho ke zdi a sám se opřel vedle jeho hlavy předloktím. Naše hrudě byly na sebe nalepené, mohl jsem tak cítit tlukot jeho srdce.

,, Jsi blázen?"Zašeptal a zavřel dveře.

,, Jo, a to máš na mě rád."Odpověděl jsem také šeptem a on semkl rty k sobě. Musel jsem se usmát.,, Takže... Rychlovka na záchodech po tom, co dotyčný odejde?"

,, Chceš mě jen na sex?"Vyhrkl. Ježíš, ten má zase náladu.

,, Co s tebou dneska je?"Zeptal jsem se a přešlápl na druhou nohu.,, Jsi na mě naštvaný kvůli Jiryu?"

,, Ovšem, že ne."Prohlásil a zakroutil hlavou.,,Nejsem na tebe naštvaný."

,, Ale zníš tak."Uznal jsem a ukazováčkem a palcem mu zdvihl hlavu.,, Tak se usměj."Přikázal jsem mu a on se lehce usmál.,,Víc. Dělej."

,, Hej, notaaaak..."Tiše se zasmál a odvrátil pohled.,, Stačí ti tohle?"

,, Bohatě."Přitákal jsem.

Obmotal si ruce kolem mého pasu a tvář zabořil do mé hrudi. Protočil jsem oči a pohladil ho po vlasech. Takhle mě objímá pořád. Je to velmi milé, co si budem? Říkal, že ho tohle dokáže uklidnit, věděl jsem, že to je kvůli těm problémům.

Podíval se na mě a v tu chvíli má ruka spočinula na jeho tváři. V druhé ruce jsem svíral jeho žlutou mikinu, zatímco on se na mě tiskl celým svým tělem. Nevím, po kolikáté to říkám, avšak opět jsme si byli hrozně blízko. I když jsme se už dvakrát líbali, vždy tyhle okamžiky byly něco jiného. Nechtěl jsem ho v tuhle chvíli políbit z chtíče.

Stoupl si na špičky a já se k němu víc sehnul, jenže to by nás nemohlo vyrušit zvonění. Okamžitě se ode mě odtáhl a jemně mě od sebe odstrčil. Nervózně jsem si olízl spodní ret a odvrátil pohled. Skvělý.

,, Pojďme."Promluvil a vyšel z kabinky.

Plácl jsem se do čela a následoval ho.

_______________________________________
-ᴋɪᴋɪ

832slov❤️

School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat