ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ
,, Obrať to, dělej."Vyhrkl jsem a Tae okamžitě obrátil vajíčka na pánvičce.,, Yahh, už jsem myslel, že se to spálí.",, Nemám tak rychlé reflexy."Zamumlal a sklopil pohled.
,, Jungkook taky ne."Uchechtla se moje sestra Yujin a vytáhla z lednice mlíko. Myslím, že jí zlomím i druhou ruku.
,, Drž laskavě hubu."Odvětil jsem.
,, Pusu."Opravil mě Tae a založil si ruce na prsou. Dneska mě už několikrát seřval, že jsem sprostý na svojí sestru. Snažil jsem se mu vysvětlit, že ona taky, avšak marně.
,, Souhlasím, mám pusu, ne hubu."Odfrkla si a napila se onoho mlíka.
,, Máma stále spí?"Zeptal jsem se a opřel se o židli. S Taem jsme přišli v sedm hodin a už dvě hodiny tu oxidujem bez ní. Yujin řekla, že to zřejmě teď bude mít na chvíli těžký.
,, Jo, ale asi ji už vzbudím."Zamumlala a krabici mlíka vrátila.,, Myslím, že bude ráda, když tě uvidí, Tae."
Tae se usmál a po odchodu Yujin sklopil pohled.,, Cítím se stejně jako ten den, kdy jsi mě představil svým rodičům."
,, Zlato~"Usmál jsem se a obmotal si ruce kolem jeho pasu.,, Yujin měla pravdu, že matka bude ráda. Podílela se na návrhu tvého pozvání."
,, A kdo vlastně všechno?"Nadzvedl obočí a podíval se na mě.
,, Já, sestra a matka."Řekl jsem a prohrábl mu vlasy.,, Tae, ujasníme si jednu věc..."Odmlčel jsem se.,, Není pravda, že mě ztráta otce nemrzí. Ale jsem spíše klidnější, když tu není. Nechci nad tím truchlit, takže pokud si myslíš, že jsem z toho hodně smutný, není to pravda. Chci žít, jakoby tu otec nikdy nebyl."
,, Fajn, jsem rád."Lehce se usmál a za tváře si mě přitáhl do polibku.,, Hm... Jungkooku?"
,, No?"Odtáhl jsem se.
,, Jenom... S tím šéfem mafie-"
,, Odmítnu to."Přerušil jsem ho a pohladil ho po tváři.,, Nechci být jako můj otec. Ohrozil bych všechny okolo sebe."
Znovu mě políbil a já polibek prohloubil. Rukama jsem sjel z jeho boku na jeho zadek a více si ho k sobě přitiskl. Jak moc mi tyhle chvilky chyběly. A já idiot si myslel, že bych tohle už nikdy nemusel zažít. Právě proto jsem se snažil ze všech sil, abych Taeho mohl znovu spatřit. Nevěděl jsem, co si může o mém náhlém zmizení myslet.
,, No jo no, hrdličky."Ozvalo se a my se odtáhli.,,Máma se vzbudila chvíli před tím, než jsem vlezla do ložnice prý."U dveří do kuchyně stála Yujin s naší matkou za zády. Šlo vidět, že dlouho vzhůru není.
,, Ehm, rád vás zase vidím, paní Jeon."Vyhrkl Tae rychle a uklonil se.
,, Prosím, říkej mi Yoomin."Usmála se a roztáhla ruce, načež se s Taem objali.
,, Je mi líto vaší ztráty."Vydechl Tae a odtáhl se.
,, To je v pořádku. Nebýt Jungkooka, nedostali by jsme se odtamtud nikdo."Prohlásila moje matka a já sklopil pohled.
Tae se na mě usmál, avšak poté se znovu podíval na mou matku.,, Doufám, že nevadí, že tu jsem."
,, Nevadí, kdyby jo, nesouhlasila bych s tím."Odpověděla.,, Mrzí mě, že se s tvými rodiči zatím nemůžu seznámit."Ano, moje matka o všem ví. Přece jen proč bych jí to neřekl?
,, Doufám, že je to brzy přejde."Povzdechl si a já ho pohladil po zádech.,, Ale nechci na to myslet."
,, Jo."Souhlasil jsem a objal Taeho kolem pasu zezadu.,, Užijeme si dnešek bez špatných nálad, hm?"
,, Chcete udělat cukroví?"
ʟᴀᴛᴇʀ
Pozoroval jsem s pobaveným úsměvem Taeho, jak se snaží zpracovat těsto. Říkal, že to dokáže. Že to bude mít ani ne za pět minut a už tady to těsto osahává deset minut. Špatný lhář, čekal jsem to.,, Co?"Podíval se na mě a já zakroutil hlavou.,,Zvládám to."
,, No já tě pozoruji jen kvůli tomu, že mi chyběla tvoje tvář."Uchechtl jsem se a začal se mu prohrabovat ve vlasech rukou. Nezajímalo mě, že kousek od nás je sestra s matkou. Ty se zabývaly jiným těstem.
,, Nech toho."Zamumlal a odvrátil pohled.
,, Lásko, víš, že tě moc miluju, ale vážně ti to nejde."Ušklíbl jsem se a vysloužil si od něj vražedný pohled.
,, Tak to zkus sám."
Obešel mě a já přistoupil k těstu. Narozdíl od Taeho jsem těsto začal pracovat mnohem rychleji. Tae jen stál a uraženě mě sledoval. No tak má být silnější no. A nemůžu za to, že tady dělám práci za něj před mnou matkou a sestrou. Myslím, že ho za chvíli budu muset vzít do posilovny, takový tyčky místo rukou má.
,, Woaaah."Vydechl a v dlani mi několikrát zmáčkl paži.,, Odkdy má můj přítel takový svaly?"
,, Já mám svaly celý život."Upřesnil jsem a na chvíli mu věnoval pohled.
,, A abs taky, že?"Usmál se a přistoupil ke mně, načež mi nenápadně rukou vjel pod triko.
,, Ovšem."Zavrňel jsem a semkl rty k sobě.
,, Hej, neflirtujte před námi."Objevila se vedle něj Yujin a Tae rychle ruku vyndal.
,, A ty máš těsto hotové?"Zeptal jsem se a ona zakroutila hlavou.,, Tak běž dělat těsto a nekecej nám tu."
Protočila oči a ze skříňky vytáhla mouku.
_______________________________________
안녕! 😳
WOUHOU, UŽ JSEM SI MYSLELA, ŽE TO NESTIHNU 🤣 Popravdě tahle kapitola se psala celkem těžce, ale vidíte, že jsem to nakonec nějak dopsala ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯Každopádně jsem se nudila, a tak jsem se pokusila vytvořit nový cover... Chci, abyste posoudili, který je lepší; ten, co je teď nebo tenhle, který jsem vytvořila včera ^^
Prosím, posuďte sami, který je lepší (◕ᴗ◕✿)
A DALŠÍ OTÁZKA: z nejmenovaného důvodu se vás chci zeptat, co byste dali Yoongimu na Vánoce? 🤣 Myslím, že jsem se prozradila, ale docela by mi pomohlo, kdybyste mi odpověděli ಡ ͜ ʖ ಡ
-ᴋɪᴋɪ
930slov❤️
ČTEŠ
School bitches [p.jm x m.yg; k.th x j.jk] ✔︎
FanfictionMožná, že z vnější stránky jsou jiní... Kdo ví, jestli i z vnitřní. Avšak přesto po sobě prahnou, jako nikdy dřív po nikom jiném. ---------------------------------- •Taekook •Yoonmin •Boyxboy •Nemám předepsaný děj •Krátké kapitoly •Infarkty, čtěte n...