Bad Up

On my way to the selector mi walk pass him and him crew, only fi hear somebody call out mi name.

"Shevonne!!!! "mi bus out pushing pass strength to go hug her.

"Girl mi come uppa you yard today enuh and the dutty boy say you never dea there."

"Lolz a so Mando gawn mi did uppa lanzo."

"Girl you and lanzo still a talk after so long."

With her saying this mi see him straighten up a little.

Let the game begin!!

"yes girl we just a try back a thing just to see how it go" Lies mi subconscious bawl out.

With that statement you could feel the shift inna the atmosphere.

One mind say look left a such man that mi see face well sour.

The boy face screw up, then no him this have Trica under him?

But a coulda wah this.

"Anyway Mi a run go up yah so and go back inna the bar mi wi see you."

"Then no must girl."

Hand the money to the selector him second a ask fi mi number mi just laugh it off and decline.

Walking back to the bar I felt someone hold onto my arm.

It coming like a everybody feel it cause all a the man them look pan mi and then circle we so that nobody can't see wea a gawn.

Same time mi hear Trica kiss her teeth and him tell her fi move from yah so.

Then this real, a must joke this!

Mi know say a him enuh but mi woulda not even give him the time of day.

Yow a who name lanzo?

Mi no look or say nothing mi just stand up a wait pan him fi done.

KMT mi know ano mi fucking self mi a talk to enuh Milani, who tf name lanzo?

Still, I said nothing.

Coming like you wah see man get dark inna this enuh and mash up Kelly party, mi a talk to yuh.

The grip on my hard got tighter.

A friend, I stuttered not wanting the embarrassment.

Fool yuh take mi fah? Yuh nuh say you and the man dea?

If talk coulda kill, mi woulda drop dead right yah so right now.

You know what don't question mi,do wea you wah do cause you see you Indian all your mind tell you mi care.

Malik!

Kmt just let mi go and continue ignore mi.

With that mi just flash mi hand outa him grip and walk off mi not even bother inna the mood fi stay no longer him just bruk mi vybz.

The party was still alive and nobody nuh see wea happen except him man them.

As mi step inna the bar Kelly start question mi.

"Mel you good " I heard Kelly say.

"No enuh mi belly a hurt mi, mi ago up."

"You sure you can manage, make you no gawn over yard? "Kelly asked,"no mi a go up."

" Wea Indian do, because mi know nothing do yuh, Kelly said with a frown.

"Tomorrow," with that I made my way home.

Cause mi no know why him a gawn so, we not even dea this boy no talk to mi over 2 months all block me but yet him wah come bad mi up like him own mi kmt.