20: This it come to

5 months later

Milani POV
Currently cleaning Indians house in Ochi looking back on how far we have come.

The pass five months have been somewhat perfect, no Tricia drama and work has really turned around for me yuh girl turn big manager.

As for me and Malik it's been so perfect, we are mostly in ochi as he is currently finishing up his new plaza, I am glad he took my advice and purchased the land as it is in a high traffic place.

So he is now building a plaza to which he will be relocating his now store to. Finding out that he was paying rent for the shop he has was one of the main reasons I encouraged him to build the land, because it made no sense, he was paying over 70 k a month.

Making my way over to the master bedroom I decided to finally take on the task of arranging his walk-in closet because mi wah know wea him a hide so make him a tell mi lef it and in there stay bad.

Two hours into organizing his cloth I stumbled across a brown document size envelope, and yes mi fass cause mi couldn't sleep if mi never look.

Dropping to the floor just the way my heart dropped. I was face to face with a fetal paternity test confirming that Malik Johnson was 99.88% the father. Tears filled my eyes upon realizing who the mother was, no other than Tricia.

A gut-wrenching scream left me as I heard somebody rushing towards me.

Standing face to face wid Malik he looked down to the paper in my hand. Rather than telling me it's a lie his only response was "Yow mi no tell yuh no go in dea?"

Hardly being able to see I pushed pass him making my way over to my suite case.

"Milani a better yuh go sit down one side enuh", he said making his way over to me.

Not paying him any attention I continued packing my things.

Now mi afi go take shame outa my eye and go back a Bev place.

Mi afi go really take up mummy offer fi come cause how mi ago live wid this.

I was lost in my thoughts when I felt my self being pushed out the way.

"Yuh feel yuh can lef mi Mel look pan mi good and answer that." He said while resting his gun on the bed.

"Ano think mi think mi can lef Indian a lef mi a lef, mi nah play No happy home wid yuh and yuh gal, just like how you hide yuh new family from mi. Mi ago make your life less complicated mi ago lef uno fi play happy home. "

"Mel cut the fuckry, mi never know how fi tell you babe", he said walking up to me.

"Don't touch mi", putting the late of my belongings my bag made my way out the room.

Yow one think mi a tell yuh enuh if yuh go through the door today any wea one a the man them see yuh, yuh dead.

Then a so him coulda wicked you could swear a me catch belly pan him.

I was now in my car in his driveway letting the tears roll.

Calling my mother, I told her everything and she was able to get me a one-way ticket because I was not gonna take his words lightly.

......................
Indian POV

Mi fuck it up now! Too pussyclat.

 Ano like mi never plan fi tell her enuh a just to how things did a go good and mi neva wah fuck it up.

The moment she lef mi link strength and a show him the pree. 

Like mi no know a wea come over mi when mi threaten her say mi ago make them kill her is them see her. 

But a one thing mi know she better nuh find no rass man.

As a matter a fact only place, she have fi run go a uppa her granny and a simple thing fi monitor her. Cause she can lef.

Yow everything did just get fuck the day mi lef her a the ute house.

Cause when mi swing back ready fi kill Tricia a Matic make she n dead. Matic did afi talk reasoning inna me cause if nth did do her a me it would like back to.

The worst part is when mi carry her go doctor and do the test and it a say a possibly my ute.

Like how mi did really fi explain that to Milani jah jah!

Reach back a run lane and a make mi way to HQ mi pass her granny a the gate.

Seeing her car mi decide fi go ova dea only fi Bev a tell mi fi no step foot inna her yard.

Well after the big argument mi did go reason wid her granny enuh and show her the pree, all Bev did say is we two big ppl and me must make sure her grand pickney safe.

But was she really safe from me? Because now mi know this a kill her cause a me same one tell her everything fix.

The way how mi feel mi woulda go shoot up a man block and a exactly that mi ago do.

Signaling the man them we make a bad drive out to the enemy ends.

Afi let out this anger yah one way or the other.

Genuine Love mi have fi her enuh a try man fraid fi put mi heart out dea enuh. Hope she know man love her like life.

........................................................................................................

kerriAnnDavidson this one is for you ❤️