18: Downfall

Indian POV

The ringing of my phone distracted me from the game of C.O.D I was playing, a must something important them want enuh Chro.

"Yow strength a wea gawn?"

"Boy mi Don Miss Bev down yah a mash up the place cause she find out say you and such B a link."

"How the fuck she know that?"

"No Tricia dog and mi tell her fi lowe that and she still cuss the woman and tell her how her granddaughter a whore and how she a breed."

"Who a breed? " "Milani?"

"No dog Tricia!!"

"Not a bloodclawt , mi a circle right now bro, Milani good?"

'Well mi no know cause crowd out yah and Bev a mash up the place."

"Jah yow make the man them make the crowd lif up ago circle Tricia and then go a Bev, just no lef dog."

Trouble nuh set like rain enuh, after mi warn Tricia, she really gone inna chattings.

If mi fi lick in her face now you hear how mi wicked.

Sporting a cut off foot jeans and white polo shirt I made my way over to the probox because the other car them no call fi this occasion.

Coming down the hill the first-person mi spot a the bar a Tricia but it coming like she smell the rat because as mi pull up a she that run off.

Stepping out of the call mi just tell everybody fi lif up cause darker than mi yuh can't find now.

"Yow Matic go fi dah gal dea enuh cause if she think mi ago run her down, she make a sad mistake."

With that being said I could still hear the commotion over Miss Bev with Milani a cry out a beg her fi stop.

Then a so mi worst off than anybody else?

Walking over to the house a white pickup truck drove up and the little crowd that was left gave view of a tall brown bredda making his way into the yard.

"Then a which strange man this a walk inna mi place?"

Stepping through the gate the other persons that were left slowly step out, definitely because of my presence.

Now nothing could make this day worst mi woulda say only fi see the same bredda a hands up mi woman.

"Yow big man mi ago wah yuh take yuh hand afa mi woman." I said making may way over to them.

If mi no kill him today mi name change. By the time mi go fi pop off a her brother that a hold on pan mi.

Yow a betta yuh let mi go enuh, without if a minute Bev come of a tell mi fi lef outa a her yard.

Yow the look pan Milani face a grieve mi heart and is like Bev nah see wea she a do.

Come take your things outa mi house, see yuh make gun man come ina mi yard dea. Bev said pushing a suite case through the door.

Mama just listen nuh, Milani cried.

Only fi hear the bredda a tell her a better she come wid him till Bev calm down.

Go wea wid who, pussy a kill yuh wah mi kill yuh?

"Indi..Malik please just not right now, because mi just need some space," she sounded defeated.

Not even a second word I watched her make her way out of the yard wid the man, strength walked up to them, and mi tell him lowe that cause right now me killing him nah go fix nothing mi just need fi fix things.