bab 11

27K 935 16
                                    

Lagi lima hari lagi Azharina dan Danial nak menikah . lepas ni makin besar tanggungjawab azharina sebagai seorang isteri.

"Kau termenung apa lagi?nak aku bukakkan pintu untuk kau ke?  tapi aku tak nak la nak bukak pintu untuk pembunuh macam kau. Buat kotor tangan je.ke kau tak sabar dah nak kahwin dengan aku.ye la akukan kaya,kau pulak orang miskin kan ? ".sinis Danial berkata .dia menghadiahkan senyuman paling sinis dekat azharina yang menayangkan wajah tidak endah dengan kata-kata sinis Danial.

Azharina cuba kuatkan hatinya.dia tersenyum ikhlas kearah Danial.

"Saya tengah fikirkan macam mana masa depan saya. Boleh ke awak bagi saya sekolah ataupun awak paksa saya berhenti sekolah.".Azharina terus keluar dan meninggalkan Danial yang terpinga-pinga di dalam kereta.

Danial menggenggam penumbuknya. Makin kuat azharina melawannya sejak daripada kes dia menjalankan seksaan kepada azharina. Sejak daripada itu dia dapat rasa yang azharina berubah sedikit. Tapi tak apa aku akan ada plan paling bernas nak seksa kau .

Danial terus keluar dan berjalan ke arah azharina yang sedang melihat baju pengantin yang sangat cantik dari arah luar.

"Jom la masuk.kau dah kenapa kerja termenung je!".Danial terus menolak pintu dan terus masuk ke dalam kedai pengantin 'Lee Bride Sweet Butik'

Azharina terus masuk ke dalam butik itu.matanya rambang memandang ke arah sekeliling yang banyak baju cantik.ala-ala princess gitu!

"Hai Danial Rykarl, you datang sini nak tempah baju pengantin ke?".soal seorang lelaki.eh bukan lelaki bukan perempuan maybe pondan kot.tengok dari segi macam 'patah' je.suara dia masyaallah garau campur lembut jadi nya? Korang pikir la sendiri.hahaha.

"Dah tu kalau I datang sini nak tempah baju pengantin la takkan nak beli ikan kot".jawab danial dan diakhiri dengan gelakkan.

Leeio juga gelak."you ni pun pandai loyar burukkan.ouh ya who's your future wife?".mata Leeio memandang seorang perempuan yang sedang memegang baju pengantin yang terletak elok di anak patung itu.

Danial memandang azharina.dia memanggil Azharina.

"Rina sini!".panggil Danial.

Azharina terus memandang ke arah Danial.dia berjalan ke arah danial.

"Leeio this is my wife and Rina he is a good designer in kuala lumpur " danial memperkenalkan Leeio kepada Azharina.

Azharina melemparkan senyuman ke arah Leeio.

"Ouh manis,lembut saja I tengok bakal isteri you ni.untung you dapat isteri macam ni".puji Leeio.

Danial menjeling Azharina.untung la sangat,dasar pembunuh tu pun dia nampak lembut,manis?erh memang tak lah.

"Ouh ya,you guys datang sini nak buat design apa ye?".soal Leeio.dia berjalan ke arah meja kerjanya dan mengambil sebuah buku dan tali tape di lilitkan di lehernya.

"Urm ikut suka hati you la.I tak kesah pun.".ringkas saja Danial menjawab.

"You rina?".tanya Leeio.

"Hah.Ouh saya pun tak kesah.saya ikutkan saja".putus Azharina

"Ok lah macam tu.I tunjuk dulu lah baju dia macam mana okey.nanti biar I yang buat design baju paling cantik untuk you guys".

Danial dan azharina mengangguk.

"You nak design jenis apa ek?ala-ala princess?or...".kata-kata Leeio dipotong cepat oleh Danial.

"Princess. I want my future wife look  gougeous ."ujar Danial.

Azharina hanya memandang Danial tanpa riak.

Tolong!! Jangan Mainkan Cinta Aku Onde histórias criam vida. Descubra agora