bab 45

17K 589 21
                                    

"Sofea dahlia! Tembak tu betul-betul sikit. Buat yang macam aku ajar kau selama ni".garang suara ejoy mengajar Sofea. Dia terpaksa bergarang macam ni disebabkan masa sudah terlampau singkat. Dia terpaksa tegas mengajar Sofea sekarang dalam mengendalikan senjata api. Orang suruhan zack sudah hampir dapat menghidu keberadaan mereka sekarang ni.

Sofea menahan gentar. Pertama kali dia melihat ejoy segarang ni. Ibu nak balik!!

"Sofea dahlia! Termenung apa lagi? Teringat dekat Mamat saleh tadi tu ke? Cepat ikut arahan aku! ".herdik ejoy lagi.

Akhirnya tidak disangka-sangka. Air mata Sofea yang selama ni ditahan terus mengalir. Tapi cepat- cepat diseka oleh Sofea. Kenapa kau lembik sangat ni!. Dia terus berdiri betul-betul di hadapan papan target untuk menembak. Pistol desert eagle di tangan Sofea dan pistol itu diacukan di tempat target

 Pistol desert eagle di tangan Sofea dan pistol itu diacukan di tempat target

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PENG, PENG ,PENG

tiga das tambakkan ditembak di tempat target tapi sayang tidak kena di kepala mahupun dada target itu kerana tersasar di lengan.

Makin berang ejoy dibuatnya. Dia Makin hilang kesabaranya.dah la Jealous dengan Mamat saleh tadi. Lepas tu stress pulak fikirkan pasal zack. Memang serabut.

"Bukan macam tu! ".

PENG!

ejoy terus mengangkat senjatanya ke atas dan menembak bumbung. Dan seterusnya terus dia acukan di tempat target. Ejoy berdiri betul-betul di belakang Sofea.

PENG, PENG

Pantas Sofea menutup mata apabila merasakan ada sesuatu angin lalu di sebelah telinga nya. Nak luluh jantung dibuatnya. Dia ni nak bunuh aku ke!

dua das tembakan dilepaskan oleh ejoy dan tepat ke arah otak target itu.

"Buat yang macam aku buat ni! Jangan jadi lembik lah.sekali kau tak lepas aku tembak kau!".herdik ejoy lagi. Dia baru tersedar apa yang dikatakannya. Pistol glock 19 yang ada ditangannya terus diturunkan daripada dahi Sofea. Ya Allah apa aku buat ni. Kenapa cemburu menguasi diri aku!! Arghh bodoh la kau ni ejoy.

Seluruh tubuh badan Sofea mengigil ketakutan. Air mata mula mengalir tidak henti-henti. Pistol ditangannya terus dia letakkan ditempat yang disediakan dan segala Kelengkapan dipakainya terus dibuka. Pantas dia berlari keluar meninggalkan ejoy yang masih terpinga-pinga

"Sofea! ".panggil ejoy kuat. Dia terus meletakkan pistol glock 19 itu di dalam kotak khas. Dan terus lari mengejar Sofea.

"Sofea , Sofea. Ejoy mintak maaf".ejoy mula mengejar Sofea tapi. Makin laju Sofea lari sambil menangis

Ejoy terus lari untuk mendapat kan Sofea dan dia merentap kasar lengan Sofea.

Terpusing tubuh Sofea menghadap ejoy.

"Sorry. Aku tak sengaja buat kau macam tu. Aku mintak maaf".pujuk ejoy Lagi. Salahnya juga sebab tak kawal Emosi .

Wajah Sofea masih tunduk.

Tolong!! Jangan Mainkan Cinta Aku Where stories live. Discover now