bab 28

22.6K 832 17
                                    

"Kau campak mana mayat Sofea?". Soal Zack dengan sinis. Di kirinya dia memeluk pinggang perempuan sexy yang ada di club.

Ejoy terus memandang Zack dengan senyuman yang kurang dapat ditafsir.

"Mayat dia aku campak di tengah hutan yang memang tak de sesiapa tahu. Yang tahu hanya aku seorang". Balas Ejoy dengan lancar. Ye la nak menipu ni kena lancar kalau gagap memang zack dapat tahu la aku menipu.

Zack tergelak. Dia menunjukkan thumb up ke arah Ejoy.

"Bagus-bagus. I like. Hahaha biar mati perempuan tak guna tu. Ouh ya, by the way hutan mana kau campak dia ?". Soal Zack dengan dahi berkerut.

Ejoy memandang tepat ke arah Zack. " Kau tak payah tahu. Yang pasti aku dah bunuh perempuan tu. Kau just relek". Ujar Ejoy dengan senyuman sinis. Senyuman itu hanya untuk Zack seorang.

Zack hanya mencebik. "Whatever. Asalkan kau buat apa yang aku suruh". Kata Zack dengan penuh yakin. Dia percaya Ejoy. Sebab Ejoy kawan dia dari sekolah menengah. Zack jugak yang desak Ejoy masuk group ni sejak kedua-dua ibu bapa Ejoy meninggal. Meninggal sebab apa? siapa yang bunuh ke dua ibu bapa EJoy?nanti author akan flasback😂lek,lek jangan marah😂

"Dah lah bro. Wa cau lu. Aku nak rehat penat".Ejoy mula meminta diri.

Zack hanya mengangguk. Setelah itu di menarik perempuan yang ada disebelahnya bangun untuk menari.

"Rina".panggil Danial.

"Hmmmm". Azharina sudah siap untuk berjumpa dengan umi kandungnya. Tak sabarnya.

"Rina...."panggil Danial berdayu-dayu.

"Apa?". Ujar Azharina malas. Dia membelek iphonenya. Takut abang Khairul hantar mesej.

Danial terus merampas henfon yang ada di tangan Azharina. Sejak ada henfon ni jarang sangat layan aku. Asyik layan Khairul je.

"Ish bagi la balik awak". Azharina mula mencapai henfon yang ada di tangan Danial. Tapi Danial lebih pantas membawa henfon itu ke atas. Tergapai-gapai tangan Azharina nak ambil henfon itu. Almaklumlah pendek.

"Ambil la kalau dapat".ujar Danial dengan tersenyum.

Azharina sudah menarik muncung." Mana la saya sampai. Mentang-mentang la awak tinggi saya pendek awak bawak henfon tu ke atas. Saya mana la sampai". Rajuk Azharina

Danial tersenyum."Alololo merajuk la pula.".Danial terus memeluk bahu Azharina

"Ye lah nah henfon ni balik tapi dengan dua syarat satu soalan kalau awak nak henfon ni balik". Ujar Danial dengan keningnya diangkat-angkat.

Azharina terus mendongakkan kepalanya memandang Danial." Apa dia?".

"Yang pertama. Saya nak awak cium pipi saya dulu".Ujar Danial dengan menunjukkan pipi kanannya ke arah Azharina. Dia menundukkan sedikit mukanya supaya senang Azharina mencium pipi comel itu.

Terbeliak mata Azharina."Pe..perlu ke?".soal Azharina gagap.

"Nak henfon ke tak nak?". Ugut Danial.

Nak tak nak Azharina kena buat juga. Nasib dia ada di halaman rumah tengah tunggu Khairul sampai dan nasib jugak sebab rumah Danial ni rumah sebuah-sebuah dan bukan jenis rumah teres. Kalau tidak malu dengan jiran je.

Tolong!! Jangan Mainkan Cinta Aku Kde žijí příběhy. Začni objevovat