04 + Busted

5.3K 497 75
                                    

Aku mengemas nak dekat satu rumah. Sekarang juga sudah pukul 5 petang. Urgh. Lamanya aku ambil masa untuk kemas rumah ni. Hmm, yelah. Rumah ni besar gila bapak.

Sekarang tinggal bilik Taehyung. Aku memandang pintu biliknya yang berwarna hitam itu. Nak masuk ke tak? Nak masuk ke tak?

Ku perlahan membuka pintu biliknya. Ya Tuhan. Dia x kemas lagi kaca daripada mangkuk yang dia baling tu. Aish. Nanti terpijak macam mana?

Aku dengan pantas masuk dan terus menutup pintu itu. Aku mengutip kaca-kaca yang ada kemudian, memasukkannya ke dalam tong sampah berdekatan katilnya itu.

---
Sedang aku menyapu lantai di dalam biliknya. Tetiba, bunyi derapan kaki kedengaran dari luar. Oh, dia dah balik. Kata balik lbat. Pfft.

Better aku menyorok sebelum dia jumpa aku masuk bilik dia. Aku dengan pantas memasuki bawah katilnya yang cukup ruang untuk badan aku. Penyapu dan penyodok aku bawa sekali.

Pintu dibuka oleh Taehyung. Dia masuk ke dalam biliknya lalu menutup semula pintu. Baju dibuka dan sekarang dia shirtless.

"Dah tidur gamaknya perempuan tu. Patut aman semacam rumah aku", dia melilit tuala di keliling pinggangnya sejurus sahaja membuka butang seluarnya. Seluar diturunkan perlahan.

"Aip. Aku rasa kaca mangkuk tu aku x kemas lagi. Eh yaka?", dia berfikir sejenak. Terlupa adakah dia sudah mengemasnya kerana kaca itu sudah hilang dari pandangan.

Dia mengangkat bahu tanda tidak tahu lalu masuk terus ke dalam bilik air untuk membersihkan badannya yang melekit.

Apabila sudah pasti yang Taehyung masuk ke dalam bilik air setelah mendengar bunyi kunci bilik air itu, aku terus keluar dari bawah katilnya. Nasib aku dah sapu tadi. Kalau x, berhabuk satu badan aku.

Aku baru hendak membuka pintu bilik Taehyung dan ketika itu jugalah...

"Hoi!", aku tersentak. Penyapu dan penyodok yang berada di tangan kiri aku lepaskan kerana terkejut.

"Apa lagi kau nak hah, perempuan?! X serik lagi ka kena pukul? Ka nak rasa lagi", Taehyung berkata. Badan aku mula menggigil. Aku...takut.

"Kau pekak ke apa perempuan?! Aku tanya kau kan?! Bukan aku tanya pintu tu", Taehyung meninggikan suaranya lagi.

"S-saya kemas....ermmm..b-bilik awak", aku berkata dengan gagap yang menguasai percakapan aku. Belakang aku masih menghadap dia. Aku takut nak pandang mukanya yang aku dapat bayang seperti singa mengamuk.

"Pandanglah aku! X da adab ka dengan suami?! Oh, lupa. Kau miskin. X belajar apa-apa pasal adab. Ye dok?", Taehyung menyindir aku sambil berpeluk tubuh. Aku dengan hati yang sakit mengalihkan badan aku memandangnya.

"Pandai. Sekarang, aku kena buat sesuatu untuk kedegilan kau. Aku dah kata jangan masuk bilik aku. Even nak kemas bilik sekali pon. Aku pandailah kemas bilik aku sendiri. Bilik kau, tanggungjawab kau. Bilik aku tanggungjawab akulah!", Taehyung yng masih dengan tuala itu masuk ke dalam bilik air semula untuk memakai baju.

Aku hendak lari tetapi terbantut apabila ada tangan menarik aku dari belakang. Dia menghempaskan badan aku di atas lantai. Lalu, badan aku disepak tanpa belas kasihan.

"Kau. Kalau nak tunjuk taiko, jangan tunjuk kat rumah ni selagi aku hidup!! Aku dah cakao kat kau tentang peraturan di rumah ni kan?! Kenapalah kau ni degil sangat?!"

Adakah jejaka di hadapan aku ini seorang manusia? Atau pon binatang?

"A-awak", aku memuntah darah pada tangan aku. D-darah? Plis, aku x boleh tengok darah. Darah melekat di tangan aku. Kepala aku sudah pening. Manakala, Taehyung masih setia menyepak terajang perut dan bahagian badan aku yang lain. Aku rasa...terseksa.

"A-awak-", aku cuba tapi x boleh kerana ianya terlalu sakit. Akhirnya, pandangan aku yang tadinya kabur-kabur menjadi gelap.

---

Taehyung menarik badan Yeora yang lemah itu dan diletakkan di hadapan biliknya.

"Nasib darah betina ni x kena karpet dalam bilik aku", mulut dan tangan Yeora dipandang sekilas. Kemudian, dia hanya membiarkan jasad yang masih bernyawa dan lemah itu baring di hadapan bilikbya dan terus menutup pintu.

Nampaknya hari ni dia tidur dengan aman selepas amarahnya dilepaskan kepada Yeora. Puas hatinya apabila dapat buat sedemikian. Rasa macam nak buat tetiap hari. Best.

•••

Senak perut aku tulis part ni. Btw, next part syok sikit. Muahehehehe😈. Mohon tunggu 😂😂

|√| [S1 & S2] Isteri Palsu - KTHWhere stories live. Discover now