Bab 7 • Brothers? •

15.6K 400 6
                                    

"what?! Mommy...biarlah dia" Zaf mengangkat kedua tangannya

"apa what what? ingat tak janji tu?" Mommy mengangkat kening sambil tangannya mencekak pinggang . memang nak kena betul Si teruna nih .

"fine!" Zaf dengan terpaksa mula menaiki atas .

sampai di tingkat atas jari telunjuknya bermain dagunya yang penuh dengan jambang halus . tengah pikir mana satu bilik dia nih . tangannya mula mengetuk sebuah bilik yang bertentangan dengan bilik Mommy nih . ye la dah ini je bilik yang kosong mestilah dia duduk dalam nih .

tok tok!

diam . go on ketuk lagi mana tahu dia tak dengar .

tok tok!

tiada sahutan .

"Ah redah je ah" tombol pintu dipulas dari luar . lantas Zaf meliarkan matanya ke sekeliling bilik tu .

"hmph..Mommy nih kalau pasal design bilik , kalah design anak dara lain"

Zaf mula melabuhkan punggungnya ke atas katil . lembut . pandai Mommy pilih , sampai Zaf ugh . Zaf mengesot tubuh bidangnya ke belakang sehinggalah ke kepala katil . badannya di sandarkan malas dengan kaki kanannya melunjur dan kaki kirinya dibengkokkan .

Zaf memandang tepat tepat depan pintu bilik air . telinganya masih dengar bunyi percikan air . beberapa minit kemudian pintu bilik air di buka dari dalam .

"Aghh!" jerit Syiefa

"woi kau asal jerit?"

"pakcik lah asal masuk?!"

"aku tanya kau , kau tanya aku balik ! " Zaf mencapai bantal petak warna pink soft lantas dibaling ke arah Syiefa .

"eih apa nih! pakcik buat ape kat sini ,keluar lah.."

"buat ape aku nak keluar , ni rumah aku " selamba Zaf balas sambil tangannya membelek comforter . gila ke apa ? ke minat jugak dengan warna pink? .so weird gila pakcik nih .

"maksud saya . keluar dari bilik nih .." Syiefa membetulkan lengan bajunya sambil mengangkat bantal yang jatuh di lantai .

"kalau aku tak nak?" Zaf mengangkat keningnya . Ya Allah stop it! handsome ya amat .

"kalau macam tu saya keluar" Syiefa dengan gelebah berjalan cepat keluar daripada bilik , siape je yang tak takut dengan orang perangai macam Zaf nih . dengan gaya tetiba selamba badak baring dekat katil orang .

belum sempat Syiefa menarik pintu , lengannya di tarik kasar terus pintu yang terbuka sedikit tu ditutup kasar semula . then kunci .

Syiefa mendongakkan kepalanya bila melihat Zaf didepannya , dekat pula tu! . merenung tajam anak mata Syiefa sehinggalah Syiefa tak perasan jarak antara diorang terlalu dekat sehinggakan Syiefa dapat merasakan hembusan nafas Zaf .

"ya Allah hambamu ini dah jaga mata dengan baik . maafkan hambamu ini kerana mata ku telah dicabuli oleh mata pakcik nih huwaaa " meraung hati Syiefa

"dah falling love ke?" Zaf makin mendekatkan tubuh bidangnya dengan tubuh kecil molek Syiefa didepannya . Syiefa makin mendongakkan kepalanya melihat muka Zaf . tinggi pun sampai dada Zaf je huhu .

"Asyiefa! Zafriel! kamu berdua dekat mana?.." laung suara Mommy di luar . cepat cepat Syiefa menolak dada Zaf sekuat hati tapi Zaf cuba mengeraskan dirinya supaya still dekat lagi dengan Syiefa .

Love you Mr Hot GuyWhere stories live. Discover now