Bab 62 • polaroid •

8.8K 331 4
                                    

Hari nih Asyiefa dah boleh keluar dari wad lepas Doktor dah check Noah dengan Nayla. Check berat semua . Asyiefa pula rasa lega bila tak ada apa apa berlaku dekat anaknya, risau pula kena tahan ke apa. Tapi semua okay cuma ada kuning sikit je.

Asyiefa menepuk nepuk kecil Noah dalam dukungannya sebelum diletakkan dalam troly baby. Fiq dan Fiz si pembantu Zafriel datang dan membantu untuk mengangkat barang. Asyiefa dah siap siap dengan baju lengan panjangnya , bertudung, seluar hitam , berstokin sebelum pembantu Zafriel datang.

Setelah selesai sahaja Zafriel membuat urusan di kaunter. Dia memimpin Asyiefa masuk ke dalam kereta Bmw nya . Fiq dan Fiz datang kereta lain, and barang barang semua masuk dalam kereta lagi satu. Kereta Bmw Zafriel bawa manakala Asyiefa duduk di belakang sambil memegang Noah dan Nayla..

Hebat tak boleh pegang dua baby dalam satu masa..

Ceh.

Noah diletakkan ke dalam seat baby, nasib baik dia tengah tidur. Nayla pula dalam dukungan Asyiefa..Zafriel tak pasang apa apa radio pun tak nak bising cuma penghawa dingin sahaja dipasang . Zafriel memandu dengan perlahan demi menjaga keselamatan Asyiefa dengan baby..

Mesti orang nampak macam Asyiefa lebih sayangkan Nayla kan? Tapi sebenarnya tak, kasih sayang Asyiefa dekat Noah dan Nayla semua sama rata and takde pilih pilih. Cuma si Nayla kuat merengek asyik nak kena dukung je kalau Noah okay tak banyak merengek..elok je dia. Diam.

Zafriel memusingkan keretanya masuk ke dalam perkarangan rumah agam Mommynya, singgah dahulu. Esok baru balik rumah Mama

Zafriel memarkirkan keretanya dengan elok. Dia membuka pintu oemandu untuk keluar dan bergegas ke pintu penumpang belakang, dia membantu Asyiefa. Sebelah tangan Zafriel mendukung Noah..

Fiq dan Fiz dah lama sampai , barang barang semua dia dah settlekan. Dah letak semua dekat bilik diorang.

Mommy yang terdengar seperti bunyi kereta Zafriel, tergesa gesa keluar dn mendapatkan Asyiefa. Dia mengambil Nayla dari dukungan Asyiefa..

Nayla dah mula buat muka berkerut bila tidurnya diganggu, masuk je dalam rumah Nayla dah menangis. Asyiefa yang baru masuk ke dalam rumah dah alolo, Nayla menangis..cepat cepat Mommy suruh Asyiefa naik ke bilik untuk menyusu Nayla..

"Bibik!.." laubg Mommy, Bibik yang dari dapur menghampiri Mommy dan sedikit menunduk

"Ada apa Puan sri?"

"Tolong bawakan baby ni, baby nih nama dia Noah" ujar Mommy. Bayi yang berada dalam dukungan Zafriel bertukar tangan dengan bibik

Tanpa lengah, Zafriel yang nampak Asyiefa baru naik saru anak tangga terus mencempung tubuh kecil Asyiefa. Asyiefa terkejut..

"Abang malulah.." ujar Asyiefa, dia memandang belakang kelihatan Mommy dan bibik mengikut Zafriel dari belakang sambil mendukung Noah dengan Nayla

"Its okay, dont worry Honey"

Sampai sahaja di dalam bilik . Zafriel meletakkan Asyiefa ke atas katil. Tubuh Nayla diberikan kepada Asyiefa manakal Noah di letakkan di atas katil sebelah Asyiefa..ada set tilam bayi yang tebal dekat sebelah Asyiefa. Siap ada nama Noah and Nayla pulak tu

Bibik meminta diri untuk keluar. Mommy pula mengusap usap kepala Noah sebelum keluar daripada bilik untuk memberi kelonggaran kepada Asyiefa.

Asyiefa mengangkat sedikit bajunya, Nayla baru nak diam. Lepastu giliran Noah pula. Kedua dua tengah menyusu, perlahan lahan mata Asyiefa mula memberat dan dia terlena..

Zafriel menghampiri ke arah Asyiefa yang tidur menyandar tu . Kedua dua tangan Asyiefa erat memegang Noah dan Nayla. Zafriel mengambil Nayla yang tertidur dari dakapan Asyiefa dan diletakkan di dada bidangnya. Zafriel mula baring menyandar di katil rapat dengan Asyiefa, dia melihat Noah celik celik mata je bila tengah minum susu.

Love you Mr Hot GuyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora