Bab 44 • panas •

16.2K 373 11
                                    

Pintu bilik ditutup rapat dan dikunci

Tubuh Asyiefa dibaringkan ke atas katil . Zafriel menuju ke bilik air dan perlu mengambil tuala kecil dan basahkan sebelum dilapkan ke tubuh Asyiefa .

Keluar sahaja dari bilik air , Zafriel melihat Asyiefa dah menanggalkan satu per satu baju yang tersarung ditubuhnya . Zafriel menuju ke arah Asyiefa dan memberhentikan gerak gerinya yang cuba membuka baju .

Sekarang Asyiefa dalam keadaan berpakaian seluar plazonya dan bra sahaja . Nasib baik Zafriel sempat berhentikan gerak gerinya , kalau tak habis dia tayang body dia free of charge dekat Suaminya .

Asyiefa rasa dia tengah enjoy dengan diri dia sendiri . Menari macam orang dalam club , joget lah . Siap lompat lompat lagi dekat atas katil . Bila Zafriel panggil nama dia , dia buat bodoh macam tunggul kayu panggil dia .

Daripada tadi Asyiefa asyik mengeliat dan melentikkan tubuhnya lepastu cakap panas panas . Asyiefa berperangai pelik sekarang nih .

Zafriel menarik Asyiefa

Kain basah di tangan Zafriel dilapkan ke kepala Asyiefa , lepastu turun ke kedua dua tangan hingga bahu . Habis satu badan Zafriel lapkan badan Asyiefa . Ada waktu dia nak lap , tiba tiba muka Zafriel ditepis dengan Asyiefa , lepastu Asyiefa gelak .

"Sayang diam sayang .. Abang nak lap badan awak nih"ujar Zafriel . Asyiefa mengendahkan je apa yang Zafriel cakap

Bila Zafriel nak lap ke muka , Asyiefa bangun dan cuba melarikan diri . Sempat Zafriel menggunakan kuasanya menarik pergelangan tangan Asyiefa yang cuba lari daripada dia .

"Eh ish lepaslah!....hahahah!" Meronta Asyiefa , sambil sambil tu dia gelak pula . Lepastu dia merengek
"Abang...sayang panas"

"Abang tahu awak panas . Sini Abang basahkan badan Sayang biar hilangkan panas dalam badan" panggil Zafriel

Asyiefa yang berjalan pusing sini pusing sana menggelengkan kepalanya tanda tak nak . Dia menyerabutkan rambut panjang sendiri dah macam orang tak ada tentu arah dah .

Tiba tiba Asyiefa memanjat katil dan merangkak ke atas Zafriel , dia memandang Zafriel dengan penuh nafsunya . Zafriel bangun dan memeluk dan mengunci pergerakan Asyiefa ..

"Abang...tskk..jangan buat Sayang macam nih..ahh" geleng Asyiefa .

"Sayang dengar cakap Abang , jangan macam nih please..." ujar Zafriel sambil memujuk Asyiefa yang berada dalam dakapannya

Asyiefa tersedu sedu menangis . Dia menyorokkan mukanya di leher Zafriel , perlahan lahan dia menggigit leher Zafriel . Zafriel terkejut , dia menahan sakit apabila lehernya digigit betul oleh Asyiefa .

Zafriel cuba membaringkan Asyiefa , baru sahaja Zafriel nak bangun baju kemejanya ditarik oleh Asyiefa

"Abang...Sayang nak Abang...." rengek Asyiefa . Saru persatu butang baju Zafriel dibuka , tangan Asyiefa menyeluk ke dalam dan menyentuh dada bidang Zafriel

"No sayang..Sayang tak sihat sekarang nih , you need a rest" ujar Zafriel

"alaaaa...."

"Sayang baring dulu then pejam mata , baru Abang bagi.." Zafriel menarik kedua tangan Asyiefa dan diletakkan ke atas perut Asyiefa

"Abang...kenapa panas sangat nih , tsk ahh..." rengek Asyiefa , lantas seluar yang disarung di kakinya di cabut dan dicampakkan ke tepi

Dahi Asyiefa berkerut , dia memegang kepalanya dengan kedua dua tangan . Peluh satu badannya tak berhenti henti mengalir . Zafriel mencapai majalah di meja sebelah katil tersebut dan dikipaskan ke arah Asyiefa .

Love you Mr Hot GuyWhere stories live. Discover now