1.0

15.7K 643 19
                                    

    Flashback

    Bunyi dentuman kuat muzik di club itu langsung tidak menganggu Merissa dan Dato Ahmad Danial yang sedang seronok berasmara . Dato Ahmad Danial sibuk meraba seluruh tubuh Merissa tanpa mempedulikan orang sekeliling . Sebab apa ? Sebab mereka pun dua kali lima .

    Merissa hanya membiarkan tangan Dato Ahmad Danial yang meraba tubuhnya . Sesekali Merissa dapat rasa leher jinjang nya di cium dan di gigit lembut . Merissa mengeliat kegelian . Bahu sasa Dato Ahmad Danial di pukul manja .

    "Sayang, i tak tahan lah . Jum" Bisik Dato Ahmad Danial di tepi telinga Merissa . Sesekali dia meniup telinga itu sengaja .

    "You ni, selama ni kita mana ada sampai buat atas katil"

    "Alah jum lah . You dah buat 'adik' i bangun . Jadi you lah kena kendur kan balik" pujuk Dato Ahmad Danial.

    "Tak boleh lah . Dara i untuk suami i je nanti . Kalau you dah tebuk nanti, i nak bagi suami i apa?"

     "Suami you tu i lah, nanti kalau you pregnant i tanggung . Kita kahwin nanti"

    Merissa memikirkan apa yang di katakan oleh Danial tadi . Betul ke dia nak bertanggungjawab nanti? Atau itu hanyalah dusta?

    "Please sayang" rengek Dato Ahmad Danial. Memek mukanya jangan di kata, hodoh betul dia buat muka kesian itu .

     "Janji you i pegang" kata putus Merissa itu membuatkan Dato Ahmad Danial tersenyum lebar .

    Apa lagi bila Merissa dah setuju, Dato Ahmad Danial menarik tangan Merissa untuk ke bilik yang sememangnya telah tersedia di club mewah itu .

    Dan malam itu mereka hanyut berlayar di lautan . Okay gurau . Pada malam itu mereka tidak ingat dosa dan haram mereka lakukan. Semuanya di sebabkan setan yang selalu berlegar untuk melalaikan setiap manusia terpesong dari jalannya benar .

***

    6 bulan selepas kejadian

    "You, i pregnant kan anak you . I nak you bertanggungjawab apa yang you dah buat dekat i"

    Merissa memukul kuat bahu sasa Dato Ahmad Danial. Airmatanya sudah mengalir . Kau bodoh Merissa!! Kau bodoh!! Masa buat kau tak fikir risiko yang kau akan tanggung . Sekarang kau tanggung sendiri !!

    "You nak suruh i bertanggungjawab ke? Alamatnya tak lah jawabnya" balas Dato Ahmad Danial bersahaja . Wajah Merissa yang sudah lencun itu tidak di pandang .

    "You dah janji pada i kan? Kalau apa apa yang jadi pada i, you akan tanggung . But now ? You cakap lain . Apa you ni keturunan keling ke apa?" Bentak Merissa .

    Tak pasal pasal salahkan keling pahal?

    "You juga yang rela buat malam tu kan? Kemain enjoy you, berdesah suka bagai . Jadi salah i ke? Ke you nak i repeat macam mana you berdesah tu?" Dato Ahmad Danial berpaling melihat wajah Merissa . Keningnya sengaja di jungkit kan.

    Merissa menahan geram . Giginya di ketap kuat . Kau memang pengecut!! Air matanya di kesat kasar .

    "I harap you akan terima balasannya . I doakan you exciden(?) mati kejap lagi . Bodoh punya jantan . Puih !!" Merissa meludah muka Dato Ahmad Danial. Bahu lelaki itu sempat di pukul dengan hang begnya sebelum dia berlalu dari situ .

    Dato Ahmad Danial hanya tersenyum senget . Air liur Merissa tadi di kesat dengan tisu . Kau fikir aku kesah dengan doa kau tu? Pi tanam jangung lah .

***

    Kata kata Merissa pada malam itu masin sungguh . Keesokan harinya, Merissa dapat berita yang Seorang Dato kemalangan parah . Siapa lagi kalau bukan si jantan tak guna . Yes, itu memang bagus untuk panggilan dia sekarang .

    Dan Merissa juga dapat tahu yang Danial mengalami kecederaan yang teruk pada bahagia kepala . Di sebabkan itu juga Merissa dapat tahu Danial kehilangan ingatan .

    Bila dapat tahu semua itu, Merissa mula rasa serba salah . Dia tak patut mengatakan 'kata katanya' itu pada malam itu . Merissa rasa dia terlalu kedil sekarang .

    Dan sejak perkara itu berlaku, Merissa mula hanya fokus kepada anaknya di dalam perut. Keluarganya juga sudah tahu tentang perangai buruk Merissa . Keluarga Merissa juga tidak dapat terima apa yang anaknya sendiri buat .

    Merissa tekad, dia akan menjaga anaknya sendiri sampai anaknya akan lahir dunia . Sejak pada itu, memang susah dan perit Merissa untuk bangun sendiri . Tapi Merissa kuat bertahan walaupun perit .

***
Vote and comment. Thanks!

My Super Daddy ✔Where stories live. Discover now