6 | Jangan risau

2.1K 363 216
                                    

Kamera digital di ambil dari atas meja dan dingilap kanta kamera itu dengan menggunakan tisu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kamera digital di ambil dari atas meja dan dingilap kanta kamera itu dengan menggunakan tisu. Kamera kesayangannya itu amat dijaga seperti menatang minyak yang penuh.

Dia duduk di birai katil sambil melakukan itu "Apa aku nak buat untuk channel yang seterusnya ya?", gumamnya sendiri.

Sedang ralit dia membersihkan kamera, telinga Jihyo segera menangkap bunyi yang agak memberi perhatian dari luar rumah. Dia bingkas bangun dan menjenguk ke luar melalui tingkap.

Seorang jejaka menjadi tatapan Jihyo selang beberapa saat "Ya Tuhan", secara tidak sengaja Jihyo berkata.

Mana tidaknya lelaki itu boleh dikatakan HOT dan tampak maskulin dengan hanya membetulkan kereta. Sedikit minyak hitam terkena di tubuh dan wajah jejaka itu.

Itu lagi mengugat keimanan aku nak menulis.

Kamera ditangan segera diangkat ke wajah, mencari sudut yang tepat serta mengezum masuk dan KLIK akhirnya gambar berjaya disimpan didalam kotak memori kamera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kamera ditangan segera diangkat ke wajah, mencari sudut yang tepat serta mengezum masuk dan KLIK akhirnya gambar berjaya disimpan didalam kotak memori kamera.

Ehem, bukan sekali dia ambil, tetapi banyak kali.

KLIK.

KLIK.

KLIK.

KLIK.

Dilihat hasil tangkapannya dengan air muka berpuas hati. Hakitkatnya dia tahu ini melanggar hak privasi manusia tetapi salah jejaka itu juga, kenapa dia topless depan rumah atau boleh dipanggil publik?

Heyyeo hot dude in your area.

"Nuguchii?", setahu Jihyo rumah hadapan tidak berpenghuni. Mungkin jejaka itu jiran baru mereka.

____

Hari ini Jihyo rasa tenang tiada lagi pukulan, tamparan, cacian, atau kata-kata kesat yang menyakitkan dari Jungkook kerana Jungkook sudah berangkat pergi ke kerja.

[C] 𝓙𝓮𝓸𝓷'𝓼 𝓹𝓪𝓲𝓷𝓯𝓾𝓵 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱 | JungkookWhere stories live. Discover now