37 | Tak Jimin

1K 104 22
                                    

Noted: Boleh start buka lagu apa² yang sexy macam SINGULARITY by BTS V atau Earned it by The Weeknd di atas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noted: Boleh start buka lagu apa² yang sexy macam SINGULARITY by BTS V atau Earned it by The Weeknd di atas.

Alert: 18++

JIHYO's

Perasaan marah bercampur sedih ini sukar untuk aku terangkan, aku menampar Jimin dengan kuat. Kenapa aku buat begitu? Rasa kesal mula menyelubungi diri aku. Tangan yang menampar Jimin aku lihat dengan rasa kesal.

"Ji-Jimin, saya, saya, saya mi-nta maaf", jelas suara aku bergetar takut melukakan lagi perasaannya. Aku langsumg tidak sedar kenapa tangan aku bertindak sedemikian.

Matanya tajam melihat aku, pandangan itu langsung menakutkan naluri perempuan aku, pandangan iru bukan pandangan marah t-tetapi pandangan mahu sesuatu.

BAM!

"Jimin, arh!", desah aku bila tubuh aku di tolak pada pintu yang ditutupi Jimin tadi "Ji-Jimin?"

Dia menghiraukan panggilan aku malah dia merenung dalam bibir aku membuatkan suasana jadi membahawang walhal kami berdua basah akibat hujan tadi.

Air mata dipipi ku, aku ngilap pantas. Teringat akan kata Jimin, bahawa dia akan meninggalkan aku langsung membangkitkan api kemarahan aku serta kesedihan aku melanda serentak.

Aku benci ditinggalkan.

Aku tak sanggup di tinggalkan oleh lelaki yang aku cintai.

Park Jimin.

Aku menolak dada Jimin tetapi dia jelas berkeras tidak mahu berganjak "Kenapa...", dia membisik sekadar didengari aku sahaja "Kenapa tiap kali kita macam ni, kau mesti tolak aku?"

"Tak Jimin..."

Mata kami bertentangan agak lama, sepertinya dia sedang bermain fikir di dalam kotak fikirannya, jantung aku tidak boleh berhenti dari berdegup laju. Bau aroma collagen Jimin yang wangi ini memburukkan keadaan aku.

Seketika, Jimin berganjak kebelakang tanpa membuat apa-apa perkara yang aku fikirkan.

Jelas aku lihat pipinya memerah, tengkuk di garu merenung ke lantai tidak sanggup menentang mata aku. Aku tahu apa yang dia mahukan

Secara drastik aku berlari padanya lalu merangkul leher serta mentaut bibir ku pada bibir merahnya.

END POV.

Jimin kelihatan terkejut.

Lelaki itu perlahan mengulus pipi Jihyo, lalu di tolak perlahan agar tidak terluka hati gadis ini, dia mengambil jurang. Mata gusar risau Jihyo ditatap Jimin dalam.

"Kau keliru kan aku Jihyo, kau tahu tu?"

Bisik Jimin menaikkan lagi keingin Jihyo pada Jimin. Bayangkanlah seorang lelaki seperti Jimin berada di hadapan dengan wajah redup, rambut dibasahi hujan, bau collagen idaman itu siapa sahaja dapat tangani.

[C] 𝓙𝓮𝓸𝓷'𝓼 𝓹𝓪𝓲𝓷𝓯𝓾𝓵 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱 | JungkookWhere stories live. Discover now