33 | Susah sangat

891 126 66
                                    

Waste it on me

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Waste it on me

Tautan hangat bersulam rindu itu dibawa imbas kenangan imej lalu membuatkan gadis Song Ji Hyo mula tersedar akan perbuatannya. Tindakkan reflects menjadi punca tautan nafsu itu terhenti.

Jihyo menolak Jimin kuat.

"Ma-Maafkan saya Jimin", masih terkejut.

Terluka, hati jejaka itu sekali lagi terguris "Aku cintakan kau Jihyo, susah sangat ke?", gigi di ketap.

Kepala di tunduk mengepal tangan menahan rasa pahit ketika ini "Hati dan perasaan saya masih sedikit bernyawa pada Jungkook. Sukar untuk saya menerima orang lain bila cinta saya pada Jungkook masih terasa wujud, Jimin", walapun dia tahu bait kata-katanya itu akan melukakan hati Park Jimin, tetapi dia tiada pilihan mati selain terpaksa jujur.

Tergamam, Jimin tergamam tidak boleh terima hakikat bahawa dia sudah jatuh cinta pada si dia bidadari. Tangan di kepal menjadi penumbuk menahan geram, kenapa mesti sampai ke sini nama Jungkook selalu di sebut keluar dari tubir bibir munggil itu?!

"Jihyo-ah"

Namanya di panggil sayup, mata melihat wajah Jimin yang sedang tertunduk.

"Aku mintak maaf"

Chup💕

Bibir mereka bertembung sekali lagi dengan cara tidak diduga oleh Song Ji Hyo sendiri.

Terkejut.

"Ughm", ngeram Jihyo masih terkejut.

Bibir mereka bertaut kuat, dengan tenaga kelakian Jimin tidak mustahil untuk mereka melakukan perkara itu sekarang juga. Pinggang Jihyo ditarik rapat menghalang wanita itu lari dari pangkuannya.

Tautan di lepas mencari nafas, air mata di tepi tubir mata kelihatan pada gadis itu "Kau..."

Jihyo tercengang, mengigil satu badan.

"Ban kacang merah milik aku"

"Ji-Jimin..."

Sekali lagi Jimin mentautkan bibirnya pada bibir merah Jihyo. Jihyo sadar bahawa ini adalah salah! Lantas dia menolak dada Jimin sekuat kudrat yang dia ada membuatkan halal gap itu terhasil dengan sangat besar jurangnya.

Jimin terjatuh terduduk, keliru melihat Jihyo.

"I-Ini tak betul!", rentap Jihyo.

[C] 𝓙𝓮𝓸𝓷'𝓼 𝓹𝓪𝓲𝓷𝓯𝓾𝓵 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱 | JungkookWhere stories live. Discover now