25 | Saya silap

2K 387 187
                                    

unknow_94 NAH! UPDATE! TAK MENYABOR! Kalau korang nak tahu, hakak unknow_94 nilah wakil korang semua untuk saya pub chapter seterusnya. Thanks to her😂 kk gurau.

Dokumen penceraian diserahkan pada Jungkook dan Jungkook ambil dengan hati yang terbuka tidak sabar memikirkan wajah ceria Jiyeon bila dapat tahu pasal ini nanti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dokumen penceraian diserahkan pada Jungkook dan Jungkook ambil dengan hati yang terbuka tidak sabar memikirkan wajah ceria Jiyeon bila dapat tahu pasal ini nanti.

"Dan ini duit Encik Jimin, katanya ini duit penyewaan rumah dia", dihulurkan sampul berduit itu tetapi ditolak Jungkook.

"Kau ambil je lah, anggap bonus. Selebihnya nanti aku bank-in. Terima kasih"

"Baiklah, rezeki saya", dengan itu selesai sudah kerja antara peguam itu dan Jungkook.

Seketika, dia membawa keluar telefon ingin membuat panggilan ke Jiyeon tetapi masih lagi hambar gadis itu langsung tidak terganggu untuk mengangkat jawab.

"Aihh Jiyeon-ah neo odiga? Tak pernah-pernah dia missed call aku, kenapa sekarang?"

Dia buntu, jadi dia sudah merangka jalan penyelesaian untuk bertemu mata dengan gadis kesayangannya.

____

🌸| 12 tengah malam.

"Apa awak buat dekat sini?!", jerit Jiyeon separa bisik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Apa awak buat dekat sini?!", jerit Jiyeon separa bisik.

Gila, Jungkook boleh dikatakan gila datang rumah Jin Jiyeon sewaktu Jin ada di rumah!

"Saya rindu awak Jiyeon"

Jungkook mengambil tapak kehadapan menerkup pipi gadis itu ingin raih bibir merah itu tetapi segera di tolak Jiyeon kasar.

"For fuck sake Jungkook! Keluar sebelum Jin tahu!"

"Jiyeon, tengok ni tengok ni", dengan gelabahnya dia membawa keluar sampul kertas yang di bawa dari dalam jaket "Ini ini surat penceraian saya. Awak mesti suka kan? Awak, ianya berbaloi awak tunggu selama ni. Sekarang saya nak awak minta cerai pada Jin, kita lari dari sini, hidup sama-sama"

[C] 𝓙𝓮𝓸𝓷'𝓼 𝓹𝓪𝓲𝓷𝓯𝓾𝓵 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱 | JungkookWhere stories live. Discover now