Η μέγαιρα κάθεται στο δερμάτινο καναπέ και δίπλα της ο κύριος Μερεμής. Όταν μπήκαμε με τον Δημήτρη στο γραφείο σηκώθηκαν να χαιρετήσουν τον Δημήτρη κι εμένα. Mε φίλησε με χειροφίλημα ο πατέρας του. Σίγουρα την γοητεία του την κληρονόμησε απο εκείνον. Όσο για την μέγαιρα ψέλλισε ένα καλημέρα και γύρισε απο την άλλη με ξινισμένο ύφος.
Ο συμβολαιογράφος διόρθωσε τα γυαλιά του που του έπεφταν συνέχεια και άνοιξε ένα μεγάλο φάκελο.
Ένιωθα πολύ άβολα. Αναδεύτηκα δυο τρεις φορές στην θέση μου και αντιστάθηκα στον πειρασμό να κοιτάξω τον Δημήτρη για να πάρω θάρρος.Όχι οτι με κοιτούσε. Ξέρω πως είναι μια μεγάλη μέρα για εκείνον.
Αν και ουσιαστικά ο όμιλλος του ανήκει , αφού τα τελευταία πέντε χρόνια τον διαχειρίζεται εξ ολοκλήρου, παρόλαυτά το 70% του μετοχικού κεφαλαίου άνηκε στην γιαγιά. Ένα 30% ανήκει σε διάφορους μετόχους με κύριους κεφαλαιούχους τους γονείς του Δημήτρη. Σήμερα επίσημα θα μεταβιβαστεί η ιδιοκτησία του ομίλλου στον Δημήτρη. Είμαι χαρούμενη για εκείνον γιατί το αξίζει. Τον έχω δει πόσο σκληρά εργάζεται για την εταιρία.
-Να σας καλημερίσω για ακόμη μια φορά και να σας ευχαριστήσω για την έγκαιρη προσέλευση σας. Γνωρίζω τον φόρτο εργασίας σας , γι αυτό δεν θα κωλυσιεργήσω . Ας περάσουμε στο άνοιγμα της διαθήκης , είπε ο συμβολαιογράφος και είδα τον Δημήτρη να χαμογελά αμυδρά.
Θα ήθελα να του σφίξω το χέρι αλλά η μέγαιρα μας κοιτά συνέχεια . Νομίζω πως κάτι έχει καταλάβει . Πολύ λίγο με ενδιαφέρει όμως. Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή που ήμουν υπόλογη για την υποτιθέμενη κερδοσκοπία μου. Ο Δημήτρης ξέρει ποιά είμαι και αυτό μου φθάνει.
-Ας ξεκινήσουμε λοιπόν..
Σήμερα , 12 Αυγούστου 2017, εγώ Η Αλεξάνδρα Μερεμή, σύζυγος Δημήτριου..
-Σας παρακαλώ συντομεύεται με τα διαδικαστικά...λέει με δυσανασχέτηση η μέγαιρα.
-Καλώς..κυρία Μερεμή..ας κατανομάσω τους δικαιούχους..όλη η ακίνητη περιουσία , κτίρια , καθώς και εκτάσεις γης περιέρχονται στον κύριο Νικόλαο Μερεμή, υιό της κυρίας Αλεξάνδρας Μερεμή, εκτός απο το σπίτι στο χωριό Μύρτιλλα. Εκείνο μεταβιβάζεται στην Μαριτίνα Λαμπράκη.
YOU ARE READING
ΤΑ 24 ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Romance"Λοιπόν..με θέλει σήμερα η γυναίκα της καταστροφής; "