。 •́ ❥ ( 10 ) ❥ •̀ 。

47.7K 898 40
                                    

🌻🌻🌻

Eiden mengeliat menahan sakit di kepala. Tangan kanan cuba di angkat namun terasa berat jadi dia mengangkat tangan kirinya memicit kepalanya. Mata masih terpejam, rasa berat sangat badan dia hari ni. Lemah betul rasanya ni.

Eiden mengubah posisi tidurnya secara mengiring di sebelah kanan, dahi berkerut apabila lengannya rasa berat dan lenguh semacam. Mahu tak mahu Eiden membuka matanya perlahan cuba untuk mengatasi rasa sakit kepalanya.

Terdiam. Matanya terpaku.

Wajah Anne yang berada betul di depannya, buatkan dia freeze buat seketika.Wajah lena Anne di tenungnya. Macam mana Anne boleh ada dekat sini? Di sebelahnya?

Wait.. Kejap..

Eiden mengangkat kepalanya memandang sekeliling. Bilik dia. Eiden yakin yang sekarang dia dekat apartmentnya. But how? Dia kembali meletak kepalanya di bantal. Matanya kembali merenung Anne. Jarinya menyelak sedikit rambut Anne yang menutup sebahagian muka cantik Anne. Kemudian satu per satu scene terlayar di kepalanya.

Dia mabuk because of his dad.

And then Anne come.

And..

He lost.. Dia tak ingat apa jadi lepas tu. Dia cuma ingat yang Anne datang ke club. Lepas tu terus dia lost. Aku mabuk, so kemungkinan besar...

Eiden meraba badannya. Tubuhnya terdedah tanpa sehelai kain. Shit. Turun lagi menyentuh pinggangnya. Eiden menghembus nafas lega apabila seluar masih ada. But, this is not my slack. Eiden meraba lagi, i'm just in my boxer? Air liur di telan kelat. Eiden mengigit bibirnya, slowly kepalanya memandang Anne yang masih nyenyak. Matanya terketar mahu melihat tubuh Anne. Matanya menjelajah melihat leher Anne. Bebas dari zon merah. Selamat. Teragak Eiden mahu menjelajah lagi, mata sebelah di tutup. Matanya yang terbuka perlahan turun melihat tubuh Anne.

Eiden kembali baring menelentang. Fuh selamat! Anne masih lengkap dalam pakaian. But why just me? I'm almost naked okay!

Eiden kembali menoleh ke sisi apabila ada gerakan dari Anne. Anne makin nyenyak dan selesa dengan posisinya sekarang. Tangannya naik memeluk dada Eiden yang terdedah, kemudian kakinya turut naik melingkar pinggang Eiden. Rapat dia memeluk Eiden yang di sangka bantal peluknya.

Beria Eiden memejam mata dan menahan nafas bimbang yang Anne terjaga nanti. Makin berdebar Eiden di buatnya dengan posisi Anne now, dengan peha putih lembut Anne menyapa lembut perut dia. Betisnya pula selamba menghempap batang Eiden di sebalik kain nipis itu.

Fuck. Shit. Jesus. Damn. God.

Bersungguh Eiden mengawal dirinya dari terkam Anne. I'm still virgin tau! Mana tahan kalau kena goda macam ni. Silap silap kejap lagi, boleh hilang teruna dia. Lelagi Anne yang sedang tidur bersamanya sekarang. Kau ingat boleh selamat ke?

Tiba tiba, perut mula menyerbu mahu muntah. Eiden menahan mulutnya. Terkial kial dengan menolak tubuh Anne perlahan, dan berlari masuk ke dalam bilik airnya. Apa yang dia jamah malam tadi habis di luahkan.

Shit.. Tu lah. Teguk tak ingat dunia.

Anne yang sedang nyenyak mula terganggu dengan bunyi muntah Eiden. Perlahan mata di buka, bunyi muntah Eiden makin kuat. Laju dia bangkit apabila sedar Eiden tiada di sisinya.

"Eiden??" Panggil Anne, namun tiada sahutan. Terus dia bangkit dan berlari ke bilik air apabila kedengaran Eiden muntah tidak henti. Anne terkaku di pintu.

Eiden sudah mula rasa perit. Air yang di buka ditadah dengan tangan dan di kesat mulutnya. Anne menghulur tuala kecil yang tergantung di sisi cermin besar itu kepada Eiden.

MISCHIEVOUSWhere stories live. Discover now