🖤fizzy🖤

3.4K 386 35
                                    

سلام.

چقدر زندگی عجیبه درست موقعی که اصلا انتظارشو نداری، همون موقع که همه حواس و تمرکزت رو چیز دیگه ایه یهو اینجوری غافلگیرت میکنه تا یادت بندازه اینجا هنوز رئیس منم فک نکن هر کاری بخوای میتونی بکنی، میتوتی خوشحال و امیدوار باشی منم که میتونم تو یه لحظه شیرین ترین لحظاتتو به کامت تلخ کنم.

باورم نمیشه همه این چند روز لویی مدام از این مصاحبه به اون مصاحبه میرفت و همش میخندید و خوشحال بود و با چه اشتیاقی راجع به آینده و تور و آلبومش حرف میزد و حالا...
واقعا ینی چی؟

مدام حالتای مختلفِ لحظه ای رو تصور میکنم که خبر مرگ خواهر ۱۸ ساله اشو بهش دادن. واقعا اون موقع چه حالی شده؟ داد زده؟ گریه کرده؟ فحش داده و گفته دارین دروغ میگین؟

احتمالا هر سه تاش باهم.

کاش اینم مث فنف های ما بود که به اراده خودمون سد یا هپی اندینگش میکردیم. ولی زندگی خیلی کثافت تر از این حرفاست.

یجورایی حسی که هممون به لویی یا هر کدوم از پسرا داریم برام عجیبه. یه عشق شدید، یک طرفه و صد در صد بی توقع چیزی که اکثر آدمها تجربه اش نمیکنن.
برام عجیبه که تا این اندازه نگران حال آدمی هستم که حتی اسم منو نمیدونه و من بی دلیل فقط بخاطر اینکه میدونم اون الان عذاداره، غمگینم و اشک می ریزم.

بین خواهراش همیشه فیزی مورد علاقه بود... بیشتر از همه به مادرشون شباهت داشت و مخصوصا اون روز که عکساش با لویی پخش شده بود فیزی هودی برادرشو پوشیده بود خیلی دوست داشتنی بنظر میومد.

دارم فک میکنم احتمالا لویی تازه داشته مرگ مادرشو هضم میکرده و با رلیز two of  us یجورایی خودشو سبک کرده و به قول خودش از روی سینه اش برشداشته و حالا دوباره باید با موقعیتی شبیه به اون دسته و پنجه نرم کنه شاید حتی سخت تر. فک کنم از دست دادن خواهر ۱۸ ساله اش خیلی باید سخت تر از حتی مرگ مادرش باشه.
(فک کنم کسایی که خواهر برادر دارن بدونن چی میگم، آدم واقعا انتظار نداره هیچوقت شاهد مرگ خواهر برادر اونم کوچکتر از خودش باشه)

فقط امیدوارم خودکشی نباشه چون در این صورت خیلی برای لویی بعنوان برادر بزرگتر سخت تر خواهد بود...

پ.ن: میدونم این داستان تموم شده و قرار نیست من ازش اینجوری استفاده کنم ولی واقعا احتیاج داشتم این حرفا رو به یکی بگم و مخصوصا با شما به اشتراکش بزارم.

میدونم الان همه ناراحتین، یه عالمه عشق از طرف من تقدیم تکتکتون🖤

You're my masterpiece [L.s].[completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora