פרק רביעי

13.9K 450 200
                                    

את הערב שלפני בליתי אצל יונתן, לא הייתי מהסטוציונריות. בחיי. ברגע שהייתי מתחילה לצאת עם מישהו בשנייה הייתי מכבה את העיניין עם יונתן. אבל ברגע שלא לא הייתה לי בעיה להמשיך עם היחסים הללו, הוא היה זקוק לי מעבר לסקס. הוא רצה יותר מזה ואני לא, אבל הוא לא וויתר על מה שיש בנינו. ואני יודעת שהוא חושב שזה יקרה יום אחד בנינו, ושמשהו יתפתח למעבר. אבל לא, אחרת זה כבר היה. באמת שלצערי כי הוא היה המושלם להקים איתו משפחה. הבחור המושלם להביא להורים, כמובן אחרי סער בוזגלו שהיה סיפור אהבה מהגול הראשון.

לא הייתי סטוציונרית, אבל חיפשתי את הבחור שפשוט ידאג לי להרגיש טוב מלי מחויבות, וטעיתי בבחור לצערי. אבל אני אסתדר עם זה יותר מאוחר.

"כוסעמק אין לי כוח לאבא שלי"

הוא התלונן וקבר את ראשו מתחת לכרית, אבא שלו חתיכת מניאק. והוא אחת הבעיות המרכזיות בחיים שלו, הוא אחת הסיבות שהוא בורח אליי בכל הזמדנות.

את יונתן אני ואימרי הכרנו בכתה י, הילד החתיך החדש. יונתן לא ביזבז רגע והתחיל איתי מהשנייה הראשונה שנפגשנו. הייתי ידועה כאחת מהבנות היפות בבית ספר, למרות שאף פעם לא הרגשתי כך. אבל יונתן גרם לי לאהוב את עצמי מעט יותר, מה שהעניק לו נקודות. הפגישה הבאה שלנו היה ביום הולדת של חברה מהשכבה, הפרצוף שלו היה מפוצץ במכות. ואימרי ואני נחלצנו לעזרתו, עזרנו לו מההתחלה ועד הסוף.

מה שהתגלה לבסוף כאבא שלו, האידיוט מחפש על מי להוציא עצבים. וכשהוא לא מוציא את העצבים על אמא של יונתן הוא מוציא את זה על יונתן בעצמו. הגבר היחיד שמחזיק את המשפחה שלו על הקרקע. בערך.

מאותו לילה הוא נכנס באופן רישמי לחבורת הבעיות, ככה קראנו לעצמנו. מאותו יום שאני ואימרי נפגשנו, ידענו שזה לא סתם. הבעיות של כ ולנו חיברו בנינו. ומאז כמו חברים טובים אנחנו נגשים אחד לעזרת אחד.

"היי חיים שלי אתה צריך לטפל בזה, אתה רוצה שאני אעזור לך בזה?"

אני שואלת בנעם והוא נאנח, אנחנו מכירים מגיל 16. כרגע אנחנו בני עשרים וחצי. משוחררים טריים ויונתן עדיין לא פותר את הבעיה עם אבא שלו, כמובן שכולנו אומרים לו את הנכון לעשות ושהוא חייב לגשת עם המצב למשטרה. אבל זה קשה לו.

"את לא תביני את זה סהרו, אני לא יכול לצאת נגד אבא שלי. אני לא מסוגל, אני יצאתי מהזרע המזויין שלו. את יודעת איך הוא ישנא אותי אם אני מלשין עליו למשטרה? הוא לא ידבר איתי בחיים סהר. אני לא יכול לעשות לו את זה"

הוא אומר בייאוש ואני מלטפת את ידו בנעימות.

"זה לא שעכשיו הוא מדבר איתך, יונתן קח את עצמך בידיים. זה לא בשבילך, זה בשביל אמא שלך. בשביל אחים שלך, תתאפס הוא חוזר שיכור כל ערב, אתה עייף ותשוש מלהגן עליהם. זה לא בסדר, ככה אבא לא צריך להתנהג"

תרשי ליDove le storie prendono vita. Scoprilo ora