פרק 3

1.9K 102 14
                                    

התעוררתי בוקר לאחר מכן התארגנתי מהר והלכתי לתחנה, האוטובוס הגיע וכמו תמיד נייל שמר לי מקום לידו, הבוקר הוא לא אכל כלום תודה לאל!
״בוקר טוב״ נייל אמר אמרתי לו בוקר טוב בחזרה, ״אתמול ראית את התלמיד החדש? כי אני לא ראיתי אותו״ הוא אמר ״לא, לא ראיתי אותו כנראה הוא פשוט לא הגיע אתמול״ אמרתי לו והוא הנהן ״בכל מקרה אתה לא מאמין מה קרה לי אתמול״ אמרתי לו ״מה קרה?״ שאל וקצת נבהל, סיפרתי לו איך נתקעתי בבחור זר והנשפכה כל השתייה, שהמוכר איים עלינו לנקות את כל החנות ואם לא הוא יתקשר למשטרה ושהיום קבענו בשלוש שנבוא לנקות״ הוא הנהן. ״לואי?״ פתאום נייל אמר ״מה?״ השבתי לו ״אתה אוהב בנים או בנות?״ הוא שאל ולא ידעתי מה להגיד, אני לא רוצה שאף אחד ידע על זה, אני לא רוצה לדבר על זה עם אף אחד ובטח שלא ישפטו אותי על זה ״אנ.. אנ.. א... אני... אני לא יכול לדבר עכשיו״ אמרתי לו ומיד עברתי למקום אחר, כעבור כמה דקות הגענו לבית הספר, ישר רצתי לכיתה וזרקתי את התיק על השולחן שלי כשכולם הסתכלו עליי כי עשיתי הרבה רעש והייתי ממש מובך, רציתי לבכות באותו רגע אבל עצרתי את עצמי ואמרתי לעצמי שבכל בסדר, שמתי ידיים על השולחן ונשענתי עליהם, לא שמתי לב מי נכנס לכיתה או אם המורה באה ופתאום אני מרגיש דפיקה על השולחן, נבהלתי ויש קפצתי ורוב הילדים בכיתה צחקו אבל בשקט כדי שהמורה לא תכעס עליהם, הסתכלתי על כל הילדים שלפתע עייני נפגשו בעייניו של הבחור הזר מאתמול, הייתי בהלם ולא ישעתי מה לעשות , לקחתי את התיק שלי ורצתי לשירותים, בכיתי, בכיתי כל כך חזק ולא יכולתי לעצור את הבכי, נייל נכנס לשירותים וחיפש אותי ״מה קרה?!?!״ לא עניתי לו ורק המשכתי לבכות, נייל יודע שאין לי ביטחון עצמי, אני חושב שהוא הבן אדם היחד שבאמת יודע עליי הכל, ״מה קרה??״ הוא שאל שוב ופתחתי לו את תא השירותים כשאני יושב על הריצפה והידיים שלי מכסות את ראשי, לאחר כמה דקות שהוא עומד ושואל אותי מה קרה הסתכלתי עליו, היה נראה שבאמת אכפת לו ממני אבל לא יכולתי, לא יכולתי להגיד לו את הסיבה שאני בוכה, פשוט לא יכולתי.
לאחר כמה דקות תלמיד נכנס לשירותים ואמר שאנחנו צריכים לחזור לכיתה, חזרנו לכיתה וכל המבטים היו עלינו, עלי. התיישבתי בכיסא שלי והסתכלתי על הלוח ומכיוון שאני יושב מאחורה יכולתי להסתכל על כולם, פתאום הבחור הזר הסתובב אליי ושאל אותי ״הכל בסדר?״ הנהנתי והוא הסתובב חזרה, לא ידעתי למה הוא שאל את זה כי אנחנו בכלל לא מכירים אבל היה לי ברור שהוא התלמיד החדש , הוא היה חתיך והיו לו גומות שרק רציתי לדקור מרוב שהן היו יפות. אפילו לא ידעתי את השם שלו.
המורה פתאום הצביעה עליו ואמרה ״זה הארי סטיילס, התלמיד החדש, הוא עבר אלינו ואני מצפה שתתנהגו אליו בנימוס!!״ יכולתי לראות אותו קצת מחייך ואת כל הבנות מסתכלות עליו עם חיוך, מנסות למשוך את תשומת הלב שלו. השם שלו היה הארי, הארי סטיילס חשבתי לעצמי ונזכרתי שהיום אחרי בית הספר אנחנו צריכים לנקות רצפת הסופרמרקט קצת שמחתי לעצמי, לא יודע למה.
—————————
בית הספר סוף סוף נגמר זה היה יום מתיש במיוחד לאחר מה שקרה בבוקר, פתאום הרגשתי מכה בכתף וקפצתי מכיוון שהיחיד שאני מדבר איתו בבית הספר היה נייל ולפעמים עוד כמה ילדים אבל אף אחד מהם אף פעם לא נתן לי מכה בכתף, הסתובבתי לאחור בבהלה וכשראיתי שזה הארי, התלמיד החדש נרגעתי. ״היי״ הוא אמר ולא עניתי ״אתה יודע שאני עדיין לא יודע איך קוראים לך?״ שאל, ״לואי״ אמרתי לו והוא חייך, ״שם יפה״ אמר ״מה קרה לך היום בבוקר?״ פתאום הוא שאל וקפאתי במקומי, לא ידעתי מה לענות ולבסוף עניתי ״ אמ..כלום הכל בסדר״ הוא הנהן למרות שידע שזה לא נכון, ״אתה שומע?״ שאל ״אני אאחר בכמה דקות לחנות תתחיל בלעדיי ואני אנסה לבוא כמה שיותר מהר״ הוא אמר והבנתי שהוא מדבר על הניקיון שאנחנו צריכים לעשות, ״אוקי״ אמרתי לו והוא הלך לדרכו....
————————
מה אתן אומרות על הפרק?❤️❤️

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now