פרק 17

1.4K 85 33
                                    

"תראו  מי הגיע" זאין אמר כשהגעתי לביתו וליאם כבר היה שם.
״תשתוק" אמרתי לו עם חיוך. "לא אני רציני מה יש לך בזמן האחרון? אתה בכלל לא איתנו."
"נכון הארי אפילו שאנחנו חופרים לך אתה לא בא" ליאם הוסיף למה שזאין אמר והם צדקו. "אני יודע" אמרתי להם והתיישבתי.
"מה?" זאין שאל במבט כועס והסתכל עליי.
"אני ולואי ביחד" אמרתי להם והוצאתי נשימה מפי. אני לא יודע איך הם יגיבו ואת האמת שלא ממש אכפת לי כי אני אוהב את לואי וזה מה שחשוב.
"לואי?" ליאם שאל בבלבול. "כן לואי, הוא בא איתנו לצייר פעם או פעמיים." "אההה לואי" זאין אמר והסתכל עליי. "ובגללו אנחנו לא רואים אותך יותר?" זאין שאל ולא עניתי לו.
"כל כך קשה לך לראות שאני עם מישהו אחר?" שאלתי אותו והוא גלגל את עיניו.
"בכל מקרה יש לנו מלא דברים להגיד לך אז תסתום ותתנהג יפה" ליאם אמר והנהנתי. תמיד הדיבור שלי איתם היה קצת מגעיל אבל לאף אחד מאיתנו לא הייתה בעיה עם זה.
"אוקי..." זאין אמר והיה נראה שלא ידע איך להגיד את זה "יש חדשות רעות ויש חדשות טובות" הוא המשיך והתחלתי להילחץ. אני בטוח שהחדשות שלהם לא עד כדי כך נוראיות אבל זה היה עדיין מלחיץ.
"בגלל שכבר לא ראית אותנו המון זמן לא הספקנו להגיד לך אבל" ליאם התחיל להגיד אבל עצר.
״האקס שלך חזר" הוא אמר והרגשתי את הלב שלי מפסיק לפעום. הייתי בהלם. אחרי כל מה שהוא עשה הוא עוד מעז לחזור לכאן??
"מה?" שאלתי בבילבול. לא האמנתי להם. אין מצב. "אנחנו מצטערים אבל הוא חזר. למזלך הוא איתנו בבית ספר ולא בבית ספר שעברת אליו" זאין אמר וגרם לי קצת להירגע  אבל נלחצתי מכל שנייה.
נהייתי עצבני ולא ידעתי מה לעשות. התחלתי להזיע.
״מה איתך ועם לואי? שמעתי מאמא שלך שאתם ממש מאוהבים." זאין אמר בגיחך אבל זה לא הצחיק אותי. זאין תמיד הכיר את אמא שלי ולפעמים שהוא בא זה יותר אליה מאשר אליי. האימהות שלנו חברות ולכן הוא גם מאוד  מעודכן. אני חושב שאמא שלי אמרה לו שלואי מצליח להרגיע אותי ובגלל זה הוא שאל. הוא גם ידע שאנחנו ביחד ולא אמר כלום?

בכל מקרה זה עבד לו כי חשבתי על לואי ונרגעתי יותר. אני לא יודע מה כל כך מיוחד בו.

"מה הדבר השני?" שאלתי והם הסתכלו עליי ואז אחד על השני. "אממ" זאין אמר וגירד בעורפו. כאילו בשנייה נבלעו לו כל המילים. "אולי בזמן שהיית ממש מרוחק מאיתנו וקרה משהו" הוא אמר ונהייתי יותר לחוץ ממיקודם "תירגע זה חדשות טובות רק ש-" "תדבר כבר" קטעתי אותו, הוא הסתכל על ליאם שוב והתחיל לדבר.

"אז בזמן האחרון את האמת שאני וליאם מאוד התקרבנו ו" הוא עצר נשם והסתכל עליי בתסכול. "אתה מוכן לדבר כבר?!" שאלתי אותו והוא הנהנן. "אוקי אז אני וליאם ביחד" הוא אמר ולא כל כך הבנתי. "אתם ביחד? מה? אני לא מבין" אמרתי בפרצוף מבולבל והוא הנהן
"אתה לא סטרייט?" שאלתי את ליאם והוא לא ידע מה לענות לי. "אני בי" הוא אמר "זאין עזר לי להבין את זה" הוא ענה והנהנתי. עדיין לא הבנתי. אני לא מצליח לדמיין אותם כזוג. אנחנו חברים הכי טובים כבר מאז הגן. מה זה קשור עכשיו?
"אוקי שלא תבינו אותי לא נכון, אני שמח שאתם ביחד, פשוט זה לא מוזר לשניכם? אתם חברים הכי טובים, אתם לא חושבים-" עצרתי לרגע כי הבנתי לומר שהם בסוף ייפרדו וזו לא הייתה הכוונה שלי. "זה לא מוזר ואנחנו התרגלנו כבר, זה אפילו יותר קל כי אנחנו כבר יודעים כמעט הכל אחד על השני" ליאם ענה בחיוך והסתכל על זאין. "אבל עכשיו אני אהיה גלגל שלישי" מלמלתי לעצמי אבל הם התחילו לצחוק והבנתי שהם שמעו. "אתה תמיד יכול להביא את לואי" הם אמרו וליבי קפץ רק מלשמוע עליו.

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now