פרק 5

1.8K 101 44
                                    

הגיע הבוקר והתעוררתי קצת יותר מוקדם מהרגיל, התארגנתי באיטיות ואפילו היה לי זמן להתקלח, התארגנתי ויצאתי מהבית, ההסעה אספה אותי וכרגיל התיישבתי ליד נייל. "איך היה לנקות אתמול על הארי התלמיד החדש?" הוא שאל "הייתי קצת נבוך אבל היה בסדר וניקינו את כל החנות, המוכר היה ממש רע ואפילו לא אמר תודה רק כל הכבוד, הארי שאל אותי אם אני רוצה לבוא לצייר איתו והסכמתי, אני אפילו לא יודע למה זה פשוט הרגיש לי נכון" אמרתי לו "אהההה..... על איזה סוג ציור מדובר?" נייל שאל, "אני לא יודע, קבענו לדבר היום בבית ספר" אמרתי לו והוא הנהן, לאחר מכן דיברנו על עוד כמה דברים עד שהגענו לבית הספר.

איך שנכנסתי לשער בית הספר ראיתי את הארי והוא חייך אליי והתקרב "בוקר טוב" הוא אמר ואמרתי לו בחזרה "בוקר טוב" " אזז...." הוא התחיל לדבר והסתכלתי עליו "זוכר שדיברנו  אתמול על הציור וקבענו שנדבר היום?" הארי שאל והנהנתי "אז מה אתה אומר על היום בשבע?" הוא שאל ולא ידעתי מה לענות לו "אני חושב שזה בסדר מבחינתי רק אתה יכול להגיד לי עם מה אנחנו מציירים?" שאלתי אותו והוא התחיל לצחוק ואמר "גרפיטי" כאילו שהייתי אמור להבין מההתחלה שדיבר על גרפיטי "אה אוקי" אמרתי לו והוא חייך, "דרך אגב אני מביא איתי כמה חברים בסדר?" שאל ולא יכולתי להגיד לו לא לכן הנהנתי ואמרתי לו "כן.." הוא חייך שוב והלך לכיתה, אני אחריו. 

----------------------------------------------------------------

למדנו כל היום והייתי מותש, הייתי צריך לנשום קצת אוויר אז החלטתי ללכת ברגל לבית, לקח לי משהו כמו חצי שעה להגיע או אולי קצת פחות.

פתאום נזכרתי שקבעתי עם הארי בשבע בערב אבל אין לי דרך להתקשר אליו כי אין לי את המספר שלו  בכלל ולא קבענו איך להגיע ולאן להגיע בכלל, אולי הוא קבע אבל הוא לא עדכן אותי, לא ידעתי מה לעשות וגם לא היה כל כך מה לעשות אז פשוט הנחתי שאני אדבר איתו מחר ונראה מה נעשה.

כשסיימתי את השיעורים ירדתי למטה לקחת משהו לאכול וראיתי את פיזי במטבח "מה קורה?" שאלתי את פיזי והיא ענתה לי "אני בסדר, מה איתך?" שאלה ואמרתי לה "הכל בסדר גם" , "מה אתה עושה היום?" לפתע היא שאלה "אני לא יודע.. קבעתי להיפגש עם חבר אבל אין לי דרך לתקשר איתו כי אין לי את המספר שלו בכלל" אמרתי בייאוש, "למה את שואלת"? שאלתי אותה, "סתם... מתעניינת מה אסור לי?!" היא שאלה במבט חוצפני וצחקקתי "בכל מקרה מה אתה הולך לעשות עם החבר שלך אם תיפגשו?" שאלה ועניתי לה "גרפיטי" הייתה לה הבעה של שוק על הפנים ולא הבנתי למה "אתה יודע שאסור נכון? זה נגד החוק!" אמרה ולא ידעתי מה להגיד לה מכיוון שאני אף פעם לא התעניינתי בגרפיטי והארי לא אמר לי שום דבר על זה שזה נגד החוק, "א... אני לא ידעתי" אמרתי לה "אני מקווה שלא תעשה שטויות לואי"  היא אמרה והלכה לשבת בסלון והתחלתי לאכול את האוכל שמזגתי  וחשבתי מה אני אעשה.

לפתע שמעתי צלצול פלאפון ורצתי לחדר כדי לענות, המספר לא היה מזוהה אבל עניתי בכל זאת, שמעתי קול טיפה צרוד אומר לפלאפון "לואי?" ועניתי "כן?"  "זה הארי" הקול בפלאפון אמר וכשהבנתי שהוא השיג את המספר שלי שאלתי אותו "איך השגת את המספר שלי?" "אמממ....האמת שיצא לי להחליף מילה עם נייל ושאלתי אותו עלייך קצת וגם שאלתי מה המספר שלך, הוא נתן לי אותו והתקשרתי אלייך עכשיו" אמר ולא האמנתי על נייל שלא סיפר לי על השיחה שלו עם הארי, "אה אוקי.." אמרתי "טוב בכל מקרה אתה זוכר שקבענו היום בשבע נכון?" הנהנתי ואז נזכרתי שהוא לא עומד לידי ורואה אותי, עניתי לפלאפון "כן"           "יופי, מאיפה לאסוף אותך?" הארי שאל ומסרתי לו את הכתובת שלי "מצוין אז נתראה" הארי אמר וניתק את הפלאפון. איך שהוא ניתק פיזי התפרצה לי לחדר, ״אמרת שלא תעשה שטויות!" היא אמרה בסוג של אכזבה "אני לא אעשה שטויות פיזי , תירגעי, אני רק הולך להיות איתו קצת ואני גם צריך לנקות את הראש מכל הבאלגן בזמן האחרון." אמרתי לה והיא אמרה "טוב" ויצאה מהחדר.

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now