פרק 7

1.6K 97 80
                                    

התעוררתי בבוקר אפילו יותר מוקדם מהרגיל, בקושי הצלחתי להירדם בלילה מרוב רגשות האשמה שלי, לא ידעתי מה לעשות אם להתקשר ללואי או לא, הלכתי לשירותים והסתכלתי על עצמי במראה, העיניים שלי היו נפוחות ואדומות בטירוף, מתחת לעיניים היו לי סימנים שחורים והייתי נראה זוועה. התקלחתי ושטפתי פנים והייתי נראה קצת יותר טוב ממקודם, שמתי המון בושם כי אני רוצה להריח טוב וגם יכול להיות שמחכה לי שיחה לא פשוטה עם לואי.
—————-
הגעתי לבית ספר כרגיל קצת יותר מוקדם מכולם וחיכיתי בשער כדי לראות מתי ההסעה של לואי מגיעה. אחרי 5 דקות ההסעה של לואי הגיעה וראיתי את נייל יוצא ממנה אבל לא את לואי, התקדמתי מהר לנייל ״איפה לואי??״ שאלתי אותו ״אני לא יודע״ נייל אמר והמשיך ללכת, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי באותו רגע ונהייתי עצבני ממש. מהר התרחקתי מכל האנשים כדי לא להיות קרוב למישהו.
לא היה לי כל כך עם מי לדבר על זה כי החברים שלי לא מהבית ספר הזה ופה עדיין לא הכרתי חברים בכלל.
היה צלצול והגיע הזמן להיכנס לכיתות נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקום הקבוע שלי, הסתכלתי למקום של לואי שהיה חסר והרגשתי רע.
״בוקר טוב תלמידים״ המורה אמרה כשנכנסה לכיתה וכולם ענו לה בוקר טוב, ״מישהו יודע למה לואי לא נמצא פה?״ היא שאלה וליבי החסיר פעימה. אחד לא ענה לה אפילו לא נייל. ״טוב, אני מבינה שאף אחד לא יודע איפה לואי כרגע זה אומ- ״ לואי קטע אותה ונכנס לכיתה מתנשף ״אני פה המורה, סליחה על האיחור״ לואי אמר והעביר את מבטו אליי ומיד הסתכלתי על החלון ״אוקי לואי, בוקר טוב תשב במקומך בבקשה״ המורה אמרה ללואי והוא התיישב במקומו, התחלנו את השיעור המשעמם שכל מה שרציתי היה רק לדבר עם לואי.
—————-
כשסוף סוף הייתה הפסקה מיד התקדמתי ללואי ומיהרתי לדבר איתו, ״סליחה על אתמול״ אמרתי לו והוא לא הסתכל עליי ״לואי אני מצטער אוקי?״ אמרתי לו והוא עדיין נשאר באותה התנוחה ״אני...אני לא ידעתי חשבתי שאתה סתם מבריז לי והתעצבנתי״ אמרתי לו והוא הסתכל עליי סוף סוף, ״זאת לא סיבה להתעלם ממני״ הוא אמר ולא ידעתי מה לענות לו ״אני יודע, פשוט לא הבנתי למה אתה לא רוצה להיפגש איתי אחרי ששאלתי אותך כל כך הרבה פעמים ואתה פשוט סירבת להכל״ אמרתי בקצת עצבנות והוא זז קצת והסיר את המבט שלו ממני ״נווו.. זה לא מה שהתכוונתי סליחה״ אמרתי לו ״אני רק אשמח אם תסביר את עצמך בפעם הבאה כדי שאני לא סתם אתעצבן״ המשכתי להגיד לו, הוא סוף סוף הסתכל עליי ואמר ״אוקי״. ״בכל מקרה לואי״ אמרתי ושתקתי לרגע ״מי הייתה איתך אתמול בפארק?״ שאלתי והוא שתק, שהוא עדיין מסתכל עליי, ״אממ.. אני לא רוצה לדבר על זה״ הוא אמר והנהנתי והתכוונתי ללכת ״לפחות לא עכשיו״ הוא אמר ונהיה לי חיוך על הפנים ״אוקי אני מבין״ אמרתי לו והלכתי לשבת במקומי.
—————
אחר הצהוריים הגיע וכבר חזרתי הביתה מהבית ספר, היה לי כל כך משעמם בבית ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי, התקשרתי ללואי, ״הלו?״ שאלתי אותו והוא לא ענה ״לואי״ ״כן הארי?״ הוא אמר ונרגעתי כששמעתי את הקול שלו ״אממ.. ממש משעמם לי אתה רוצה אולי להיפגש או ללכת לטיול?״ שאלתי אותו הוא לא ענה, לאחר כמה שניות
הוא אמר ״כן אני אשמח ללכת לטיול״ וקפץ על פני חיול גדול, ״יופי אז אני אוסף אותך עוד 20 דקות מהבית שלך תהיה מוכן״ אמרתי לו ״טוב המפקד״ הוא אמר וצחקקתי ״נתראה״ אמרתי לו וניתקתי את השיחה.

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now