פרק 13

1.4K 93 44
                                    

(** יהיו בפרק תכנים מיניים)

נקודת מבט הארי׳ -

חזרתי הביתה עם חיוך ענק על הפרצוף, לא הצלחתי להוריד אותו כל הדרך שחשבתי על לואי, ״הארי זה אתה?״ אמא שלי שאלה אותי מהמטבח ״כ-כן״ אמרתי/צעקתי לה והתקדמתי לכיוונה.
״מה קורה?״ ״הכל בסדר מה איתך?״ עניתי והיא חייכה אליי, ״אמא היום קרה משהו בבית ספר ובמקום להתעצבן הייתי קפוא וכמעט לא הצלחתי להוציא הגה״ לפתע אמרתי לה ולא ידעתי למה סיפרתי לה את זה. ״אתה רוצה לפרט יותר?״ היא שאלה במבט מסוקרן והצביעה על הספה, ״ט-טוב״ הנהנתי והמשכתי לסלון, לא ידעת אם לספר לה או לא אבל זאת אמא שלי ולא היה משהו שהסתרתי ממנה אף פעם. ״אז נכון הילד שהיה פה לפני כמה ימים?״ התחלתי לספר ״בקיצור אני חושב שאולי אני קצת מתאהב בו״ מיד עלה חיוך על פנייה והיא הרימה את ידה והניחה את האגודל שלה על הלחי שלי, היא ליטפה אותי בעדינות ואמרה ״אני מקווה שהוא רק יעשה לך טוב חמוד שלי, אני כל כך שמחה בשבילך!״ היא אמרה וחיוך עלה על פניי והמשכתי לספר לה מה קרה.
״זה מצוין״ היא אמרה כשסיימתי לספר לה, ״את-״ ״את חושבת שזה בגלל לואי?״ שאלתי אותה והיא הנהנה ישר. ״ברור חמוד שלי, חשבת עליו באותו רגע ושמת את כל הכעס בצד, ברור שזה קשור אליו.״ היא אמרה והסתכלה עליי עם חיוך ״אוקי אמא תודה אני מקווה שאת צודקת״ אמרתי לה וישר קפצתי לזרועותיה, התחבקנו כמה שניות ופתאום ג׳מה נכנסה ״סליחה שהפרעתי״ היא אמרה בצחקוק והתקרבה אלינו, ״אז??? מה פיספסתי??״ היא שאלה בסקרנות ״סתם הארי סיפר לנו על החבר החדש שלו״ אמא שלי אמרה בגיחוך והבאתי לה מכה קטנה לכתף. חייכתי בחזרה ״אוווווו זה הבחור שראינו בפארק?״ היא שאלה וכבר שכחתי מזה לגמרי , ״כ-כן״ עניתי לה בביישנות ״מגניבב באמת לא הספקתי לשאול אותך עליו מאז״ היא אמרה בתחמנות וישר הצטרפה לחיבוק שלנו. ״אתם רעבים?״ אמא שאלה והסתכלה עליי ועל ג׳מה ושנינו הנהנו מהר, ״מאוד״ השבתי לה והלכנו לאכול.
אחרי שסיימנו לאכול עליתי לחדר, נעלתי את הדלת והלכתי לנוח, הייתי ממש עייף וגם קמתי מוקדם היום.
עברה כבר חצי שעה שאני במיטה ואפילו לא נרדמתי, הסתכלתי על התקרה ולא הבנתי למה אני לא מצליח להירדם. אף פעם לא היה לי קשה להירדם.
״היי הארי״ לואי אמר אחרי שהתקשרתי אליו בייאוש, ״מה איתך?״ שאלתי אותו והוא לא ענה. ״ קרה משהו?״ הוא שאל במהירות ״ל-לא למה שיקרה משהו?״ מילמלתי לפאלפון והוא ענה ״בגלל שפעם הקודמת שהתקשרת זה לא היה מסיבות כל כך טובות״ הוא אמר ולא ידעתי מה לענות לו.
״טוב.. אתה רוצה להיפגש?״ ״אממ אני עדיין בבית חולים עם אמא שלי אבל אם אתה רוצה אתה יכול לאסוף אותי מכאן עוד חצי שעה אם זה בסדר?״ הוא שאל ומיד חיוך עלה על פניי, ״ברור, עוד חצי שעה אני מגיע״ אמרתי לו וניתקתי.
התארגנתי מהר ולא יכולתי לחכות לראות אותו, שמתי מלא בושם כי רציתי להריח טוב ואפילו צחצחתי שיניים, יצאתי מהבית והתלבטתי אם לקחת את המכונית של אמא שלי או ללכת ברגל, בסוף החלטתי ללכת ברגל. הגעתי לבית החולים וחיכיתי ללואי למטה. לפתע ראיתי אותו יוצא מהמעלית והלב שלי התחיל לפעום בחוזקה, אף פעם לא הרגשתי את הלב שלי פועם כל כך חזק. רצתי לחבק אותו חיבוק ענקי והוא חייך ישר. ״אני יכול לנשק אותך?״ לחשתי לו באוזן והוא לא ענה, ״לו?״ שאלתי שוב והוא לא ענה, ״המצב של אמא שלי ממש מתדרדר״ הוא לחש לי בעצב ומיד החיוך שלי ירד מפניי, שכחתי שלואי צריך להתמודד עם כל הבלאגן הזה, עם כל האחריות הזאת. חיבקתי אותו יותר חזק והוא אותי ״אל תדאג לו, אני אהיה איתך תמיד״ אמרתי לו וירדה לו דמעה, ״אל תבכה לו, בוא נלך לשירותים״ הלכנו לשירותים כשהוא נשען על הכתף שלי, הוא היה נראה כל כך חמוד. הגענו לשירותים, בדקתי שאין שם אף אחד וישר חיבקתי אותו שוב, הוא התחיל לבכות על הכתף שלי. ניגבתי לו את הדמעות והוא חייך קצת. לפתע הוא קפץ על שפתיי, הוא נישק אותי נשיקה קטנה והתרחק, הסתכלנו בעיינים אחד של השני לכמה שניות ולאחר מכן הוא הצמיד את שפתיי לשלו שוב, פתחתי את פי ואפשרתי לו להכניס את הלשון, לאחר כמה שניות לקחתי אותו והצמדתי אותו לקיר הלשון שלי הסתבכה בשלו וכבר הרגשתי שאני קשה, ״מאיפה כל התשוקה הזאת פתאום?״ שאלתי אותו בתחמנות והוא לא ענה והמשיך לנשק אותי, בשלב הזה הרגשתי שאני ממש קשה והתרחקתי, ״אנחנו בבית חולים לו אם מישהו נכנס לכאן עכשיו תהיה לנו בעיה״ אמרתי לו והוא הנהן, הוא היה נראה כל כך עצוב ולא ידעתי מה לעשות, ״אתה רוצה לבוא לישון אצלי היום?״ שאלתי אותו ״אולי תבוא לישון אצלי? אני צריך להשגיח גם על האחיות שלי״ הוא שאל והנהנתי ״אוקי אבל קודם נעבור אצלי כי אני צריך לקחת דברים״ ״אוקי״ לואי אמר ויצאנו מהשירותים, ״אתה רוצה שאני אקנה לנו חטיפים?״ שאלתי אותו והוא הסתכל עליי בחיוך ״כן״ הוא אמר וחייך חיול שחשף את שיניו, ״לא ידעתי שכל כך תשמח מחטיפים״ אמרתי לו וצחקתי והוא המשיך לחייך , הגענו לסופרמרקט שראינו, שבמקרה הכרנו שם וראיתי את לואי פעם ראשונה, לא כל כך התגעגעתי לשם ובמיוחד לא למוכר שם. כשנכנסנו לואי הסתכל עליי ואז על המוכר, הוא עצר לרגע אבל אז המשיך והתקדם לכיוון החטיפים, ״אני רוצה את זה ואת זה״ הוא אמר והנהנתי, התקרבתי אליו ואחזתי במותניו מאחורה ״אתה יכול לקחת מה שאתה רוצה לאב״ אמרתי לו והדבקתי נשיקה לשפתיו, הוא חייך והסתובב אליי, ״תודה הארי״ הוא אמר וחייכתי אליו, הלכנו לבחור עוד כמה חטיפים והגענו לקופה ״לא ציפיתי לראות את שניכם ביחד פה״ המוכר אמר וקרץ לנו, לא יודע למה אבל הוא היה יותר נחמד, אני ולואי הסתכלנו אחד על השני עם קצת חיוך, הוצאתי את הארנק ושילמתי למוכר.
לאחר רבע שעה של הליכה כמעט הגענו לבית שלי, ״אני אוהב אותך הארי״ לואי אמר לי וליבי קפא, מיד עלה חיוך על פני והסתובבתי לכיוון לואי. ״גם אני אוהב אותך״ אמרתי לו ונשקתי לשפתיו, לא העמקתי את הנשיקה כי לא ידעתי אם אמא שלי מקשיבה לנו מהחלון, ״בוא״ אמרתי לא ומשכתי את ידו, נכנסנו לבית שלי עם ידיים שלובות ואמא שלי חיכתה לנו בסלון ״היי אמא״ אמרתי לה עם חיוך תחמן מכיוון שהבנתי שהיא הקשיבה לנו. ״היי הארי והיי לואי״ היא אמרה וקמה לחבק אותנו, כשהיא באה לחבק את לואי ראיתי שהוא נבוך אבל הוא עדיין חייך, ״תדע שהארי ממש אוהב אותך״ היא לחשה ללואי אבל עדיין יכולתי לשמוע, גלגלתי את עיני והחיוך של לואי רק התרחב.
נכנסנו לחדר שלי ומיד נעלתי את הדלת, הסתערתי על לואי בנשיקה ולא נראה לי שהיא הבין מאיפה זה בא אבל הוא זרם, דחפתי אותו על המיטה שלי ונישקתי אותו בפראות, עברתי לצאוורו והשארתי שם סימנים אדומים ירדתי למטה ונגעתי לו במפשעה, ״עדיין לא״ לואי אמר והנהנתי ״אוקי״ אמרתי לו והמשכתי. לאחר כמה דקות שנישקתי אותו הוא איפשר לי להוריד את חולצתו, מיד עליתי מעליו ונשקתי כל חלק בבטנו, ״אני כל כך אוהב אותך״ הוא גנח וגרם לי להיות יותר קשה. עליתי בחזרה לשפתיו ונישקתי אותו, חיברתי בין הלשונות שלנו וחייכתי, לאט לאט ירדתי לבטנו שוב והפעם באתי להוריד אל המכנס שלו, הוא ישר אחז בזרועותיי והסתכל עליי, הסתכלתי עליו בחזרה ולאחר כמה שניות הוא עזב, נותן לי לשלוט בגופו.

נקודת מבט לואי-

הארי אחז במכנסיי ולאט לאט הוריד אותם, הוא נגע במפשעה שלי מה שגרם לי לגנוח בשקט והוא חייך, כשהמכנסיים שלי היו כבר זרוקים על הריצפה הוא אחז בבוקסר שלי שהיו כבר רטובים, הוא הוריד אותם במהרה, זאת הייתה הפעם הראשונה שמישהו ראה אותי ככה, עירום לגמרי, הוא נגע בקצה שלו מה שגרם לי לצמרמורת, לאט לאט הוא התחיל ללקק אותו והרגשתי הנאה בלתי מוסברת, ״פאק״ גנחתי והוא חייך. לפני ששמתי לב הוא הכניס את כולו לתוך פיו ״האריי״ גנחתי במהירות, והוא רק הגביר את הקצב, זה הרגיש כל כך טוב, ״פאק הארי״ המשכתי לגנוח והוא המשיך, לאחר כמה דקות גנחתי לו ״אני עומד לגמור״  והוא המשיך, לפתע נוזל לבן וחם יצא מגופי לפיו והוא בלע אותו, ״הוא קם ומיד נשק לשפתיי ״פאק הארי זה היה כל כך טוב״ אמרתי לו והוא צחקק ״אני גם אוהב אותך״ הוא אמר והלך לשירותים. ביינתים התלבשתי וקלטתי מה שקרה, חיוך גדול עלה על פניי ״קרה משהו?״ הארי שאל בחיוך כשנכנס לחדר שלו רק עם מגבת שעוטפת את החלק התחתון שלו, ״כ..כלום״ אמרתי לו וקמתי לנשק אותו מהר, חיבקתי אותו חיבוק ענק ולא רציתי לעזוב אותו.

———————

❤️❤️❤️
סליחה אם יש טעויות❤️

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now