פרק 14

1.5K 92 16
                                    

התעוררתי בזרועות של הארי, היה לי חם ונעים, הרגשתי בנוח עם הארי, הוא גרם לי להרגיש שאני מיוחד, שאני יכול להיות מי שאני לידו.
״בוקר טוב לו״ הארי אמר בקול צרוד שגרם לי לצמרמורת, הסתובבתי אליו כך שפניי מופנות אל פניו וחייכתי. ״הערתי אותך?״ שאלתי אותו והוא הניד בראשו ״לא אל תדאג״ הוא אמר וחייכתי. נשארנו במיטה כמה דקות, מחובקים, הארי נישק את גבי מידי פעם ובכל פעם הרגשתי צמרמורות. ״אני כל כך אוהב אותך לואי״ הארי לפתע אמר ותוך כדי נישק את גבי, ״גם אני אוהב אותך הארי אפילו יותר ממה שאתה יכול לדמיין״ אמרתי לו והוא חייך, הוא התקדם לנשק את שפתיי אבל התרחקתי. ״איככ עכשיו קמנו ואחנו מסריחים מהפה״ אמרתי לו והוא ציחקק ״אתה חושב שאכפת לי?״ הוא שאל והתקדם לעברי שוב, לא יכולתי לסרב. שפתיו נגעו בשלי בצורה מושלמת. פתחתי את פי ואפשרתי לו להכניס את הלשון שלו וכך עשה. הרגשתי כל כך טוב איתו.

״אתה רוצה שנלך לבית קפה או מסעדה?״ הארי שאל אותי כשקמנו כבר והתיישבנו בסלון. השעה הייתה כבר 12:30 ועוד מעט היה צהוריים. ״אממ אני מעדיף למסעדה כי עוד מעט כבר צהוריים״ אמרתי לו בחיוך והוא חייך בחזרה ״כל מה שתרצה״ ״תודה הארי״ אמרתי לו והדבקתי נשיקה לשפתיו.

״אתם רק שניים?״ העובדת בחנות שאלה ושנינו הנהנו ״מצוין. בואו אני אראה לכם איפה לשבת״ העובדת אמרה והלכנו אחריה. היא הושיבה אותנו בפינה דיי חשוכה, אני והארי התיישבנו צמוד אחד לשני, המושבים היו ספה אחת גדולה ולכן היינו קרובים. ״הנה התפריט, אני אחזור בעוד כמה דקות עד שתחליטו מה לקחת״ המוכרת אמרה עם חיוך והלכה. ״מה בא לך?״ הארי שאל ולא היה לי נעים לבקש ממנו כלום, הוא נותן לי יותר מידי, לא עניתי לו. ״לו?״ הארי שאל והתקרב אליי יותר הוא הניח את ידיו על הלחיים שלי וקירב אותם אליו ״הכל בסדר?״ הוא שאל בדאגה והנהנתי. הוא נשק לשפתי נשיקה קטנה ולפני זה הוא בדק שאף אחד לא מסתכל, הוא יודע שזה מפריע לי. ״אני פשוט לא רוצה לבקש ממך כל דבר, אתה עושה בשבילי כמעט הכל״ אמרתי לו בעצב והוא חייך חיוך חמוד שחשף את גומותיו, ״לואי אני עושה ואעשה כל מה שאני יכול בשבילך. אני עושה את זה כי אני אוהב אותך וכי אני רוצה לשמח אותך ולדאוג לך תמיד.״ הארי אמר ומיד חיוך עלה על פניי ״אתה בטוח?״ שאלתי אותו והוא הנהן ישר, ״אני בטוח ב- 10382818822%״ הארי אמר וגיחכתי. ״עכשיו.....?״ ״מה אתה רוצה לאכול?״ הוא שאל שוב והפעם עניתי לו, ״אני אשמח להמבורגר וציפס, או רק המבורגר״ אמרתי לו והוא חייך אליי.

״הנה המנות שלכם, בתיאבון״ המוכרת אמרה כשהגישה לנו את המנות, הארי הזמין לי המבורגר וציפס, לעצמו הוא הזמין המבורגר וסלט.
״תודה הארי״ אמרתי לו והוא חייך אליי שוב. הוא נראה כל כך טוב. ״לואי אולי נלך אליי אחר כך?״ הארי שאל והנהנתי, ״אין בעיה״ אמרי לו והוא המשיך לחייך. לפתע זוג אנשים באו והתיישבו בשולחן לידנו, הם היו נראים קצת מבוגרים. אני והארי המשכנו לאכול את האוכל, הארי סיים לאכול את האוכל לפניי.
״מה?״ שאלתי אותו כשלקחתי ביס מההמבורגר ״כלום אתה פשוט נראה כל כך טוב״ הוא אמר וגרם לליבי לקפוץ ולפני להסמיק. חייכתי ובלעתי את הביס, הזוג שהיה לידנו עשה מבט נגעל אבל המשיך בענייניו. לאחר כמה זמן הארי שם את ידו על הירך שלי, הרגשתי את ליבי מתכווץ ומתהפך, כמעט יוצא מהמקום. הסתכלתי על הארי בחיוך והוא הזיז את ידו לכיוון המפשעה שלי, זזתי טיפה. הוא המשיך להסתכל עליי עם חיוך ובינתים סיימתי לאכול. כשאכלתי את הביס האחרון מההמבורגר הארי מיד הסתער על שפתיי, הוא שם את ידו על אגני ועדיין ישבנו על הספה. ״תפסיקו״ הבחור שישב בשולחן לידנו צעק. ראיתי שהארי התעצבן ישר, הוא התנתק משפתיי והתרחק ממני ״מה אמרת?״ הוא שאל את הבחור והבחור רק התסכל עליו במבט נגעל. ראיתי שהארי מכווץ את ידו לארגוף ומיד התחלתי להילחץ לקחתי את ידי ושמתי אותה על של הארי לפני שהספיק להגיד משהו, יכולתי להרגיש את הלחץ שלו. ״אפשר חשבון בבקשה?״ ביקשתי מאחת העובדות והסתכלתי את הארי שוב. לקחתי את ידיי ועטפתי אותו בחיבוק, ״תתעלם ממנו״ לחשתי לו והוא לא ענה. המשכתי לחבק אותו למרות שיותר נשענתי עליו מחיבוק. הוא שלט. ״הנה החשבון״ העובדת באה והביאה לנו. הארי שילם ויצאנו מהמסעדה ״הארי?״ ״כן?״ הוא ענה בקול קצת תוקפני ״אל תתייחס אליו״ אמרתי לו והוא לא ענה, רק התקדם לאוטו, ״הארי״ אמרתי לו שוב ״מה לואי? מה?״ הוא אמר בעצבנות וישר התרחקתי. נכנסנו לאוטו. ״סליחה״ הארי אמר ולא עניתי לו, ״אני צריך לספר לך משהו״ הארי המשיך להגיד, העברתי בראש שלי המון דברים, זה לא יכול להיות דבר טוב אם הוא אומר את זה בצורה כזאת, מה אם זה משהו רע?. ״לואי?״ הארי קרא לי והוציא אותי מריכוז. ״או-אוקי״ עניתי לו והוא התחיל לנסוע ״אתה בא אליי נכון?״ ״כן״ עניתי לו ולאחר כמה דקות הגענו לבית שלו.

נקודת מבט הארי -
נכנסנו לבית שלי והגיע הזמן שאני אספר ללואי מה קורה לי. התיישבנו על המיטה שלי וראיתי שלואי מרגיש לא בנוח אז התקרבתי אליו יותר.
״יש לי בעיות עצבים״ אמרתי לו בראש נפול והוא הסתכל עליי ״בגלל זה אתה ה-״ ״כן״ הוא התחיל להגיד מה עשיתי אבל מיד עצרתי אותו. לא רציתי לחשוב על אותה סיטואציה. ״בבית הספר הקודם שלי, הבעיה הייתה ממש חמורה, התעצבנתי מכל דבר שזז. יום אחד ילד שאני ממש שונא עיצבן אותי ולא יכולתי להחזיק את עצמי יותר התנפלתי עליו, רבנו מכות ממש חזקות ורק אחרי כמה דקות הפרידו בינינו. שנינו התפננו לבית החולים ובגלל זה עברתי לבית ספר שגם אתה לומד בו. אחרי שהתשתחררתי מבית החולים דרשו ממני ללכת לטיפול ולא הייתה לי ברירה. הייתי שם כמה שבועות ולאחר מכן חזרתי שונה, עדיין יש לי התקפי כעס אבל אני שולט בהם יותר.״ אמרתי לו והוא המשיך להסתכל עליי, לפתע הוא קפץ עליי בחיבוק. ״לא היה לי מושג שעברת את כל זה״ הוא אמר בדאגה ״סליחה שלא הייתי שם בשבילך כשכל זה קרה״ הוא המשיך להגיד ״אתה לא צריך להצטער לו, זו רק אשמתי. אתה אפילו מקל עליי יותר״ אמרתי לו והוא לא הבין ״מה זאת אומרת?״ הוא שאל אותי במבט מבולבל אבל רק צחקקתי. ״לא משנה לו. העיקר שאתה איתי עכשיו״ אמרתי לו והוא חייך. ״אני אוהב אותך כל כך הארי״ לואי אמר וגרם לי להסמיק, ״גם אני אוהב אותך״ אמרתי לו וחיברתי בין שפתינו, הוא פתח את פיו ואפשר לי להכניס את הלשון, התנשקנו נשיקה ארוכה ומספקת. עברתי לצוואר שלו והשארתי שם עוד סימנים. הוא לא עצר אותי. לאחר כמה דקות הוא חיבר בין שפתינו שוב והפעם הוא שלט, נתתי לו שליטה מלאה על גופי. הוא נישק את שפתיי ולאחר מכן עבר לצוואר, משאיר שם סימנים. ״אפשר?״ לואי שאל כשאחד בקצה מכנסיי ״כל מה שתרצה״ אמרתי לו והוא חייך. לואי הוריד לאט את מכנסיי והסתכל על הבוקסר שלי לאחר כמה שניות גם הבוקסר שלי היה זרוק על הריצפה.
הייתי כבר קשה, לואי הסתכל עליו המום, כנראה מהגודל ״וואוו״ הוא מילמל וצחקקתי ״אתה לא חייב לעשות כלום״ אמרתי בשקט והסתכלתי עליו מלמעלה. ״אבל אני רוצה, אני רוצה לגרום לך לטוב כמו שאתה גורם לי״ הוא אמר והסמקתי שוב. ״כרצונך״ השבתי לו והוא התחיל ללקק אותו, צמרמורת עברה בגופי. זה הרגיש כל כך טוב. לאט לאט הוא הכניס את רובו לפיו, היה לו קצת קשה ושמתי לב שהוא נחנק מעט אך הוא המשיך, ״פאק לואי״ גנחתי כשהוא ממשיך אחורה וקדימה ״כ-כן״ גנחתי שוב והוא הגביר את הקצב ״כן לואי כן״ גנחתי בחוזקה ואני מקווה שאמא שלי לא שמעה. המשכתי לגנוח ולא הצלחתי לסתום ״אני עומד לגמור״ גנחתי לו, הוא הנהן והמשיך ״פאק לו״ המשכתי לגנוח עד שחומר לבן ודביק יצא ממני לפיו. הוא בלע אותו ועשה מבט מעט נגעל, ״זה היה כל כך טוב״ אמרתי ושחררתי נשימה. לואי צחק והדביק נשיקה לפי.
נשכבנו במיטה, אחד ליד השני, אחזתי בידו והסתכלתי עליו, הוא פשוט מושלם.
״אני רוצה לספר לאחיות שלי עלייך״ הוא אמר ״עלינו״ הוא תיקן את עצמו ומיד חייכתי ״אתה בטוח?״ ״כן״ הוא ענה לי, והנהנתי, קפצתי על שפתיו ונישקתי אותו ״אני כל כך שמח שיש לי אותך״ לחשתי לאוזנו והוא חייך ״גם אני שמח״ הוא אמר וחייכתי אליו.

————-

היייי
אני נכנסת לבידוד אז יכול להיות שיהיה לי יותר זמן לכתוב ❤️

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now