פרק 12

1.4K 99 29
                                    

קמתי בבוקר אחרי שכל הלילה חשבתי רק על לואי, רק רציתי לנשק אותו ולראות אותו. התארגנתי ויצאתי מהחדר, התקדמתי לעבר המטבח וראיתי את אמא שלי יושבת שם, נזכרתי במה שקרה אתמול ושלא התנצלתי. ״בוקר טוב אמא״ אמרתי לה בחיוך והיא הסתכלה עליי ״בוקר טוב הארי״ אמרה והסיטה את מבטה ממני לעבר המטבח. ״אני מצטער על אתמול אני לא התכוונתי להתעצבן ככה״ התחלתי לדבר וכשהיא הסתכלה עליי מיד הורדתי את ראשי, ״זה בסדר הארי אני מבינה.״ היא אמרה ובאה לחבק אותי ״אני באמת מצטער אני אשתדל לא להתנהג ככה יותר אף פעם״  ״זה בסדר האז אני מבינה,  אני תמיד אוהב אותך ואני סולחת לך״ היא אמרה וגרמה לי לחיוך. ״בכל מקרה מי הבחור שבא לפה אתמול?״ היא שאלה וליבי קפא. לא ידעתי אם להגיד לה או לא, ״זה... זה מישהו״ אמרתי לה והיא חייכה. ״אתה יודע שמעתי חלק מהשיחה שלכם ׳בטעות׳ והוא הצליח להרגיע אותך ממש מהר יחסית לכל הפעמים הקודמות שאנשים אחרים ניסו״ היא אמרה וליבי קפא שוב, לא כל כך שמתי לב או יחסתי לזה חשיבות אתמול אבל זה נכון, הוא באמת הצליח להרגיע אותי ממש מהר. ״אוקי אמא תודה שאת סולחת לי אבל אני צריך ללכת לבית ספר״. התחמקתי מהשיחה המביכה, ״אוקי חמוד שלי ביי״ היא אמרה בחיוך ומשכה אותי לעוד חיבוק.

————————-
הגעתי לבית ספר ומכיוון שאני מגיע לפני לואי הייתי צריך לחכות לו, בזמן שחיכיתי לו נזכרתי שלא דיברתי עם זאין וליאם הרבה זמן.
לפתע ראיתי את לואי ונייל יוצאים מהאוטובוס ואיך שהעיניים שלי נפגשו עם של לואי הלב שלי התחיל לפעום בחוזקה. באתי אליו מהר ומשכתי אותו אליי, לקחתי לו את היד והובלתי אותנו לשירותים. איך שהגענו לשירותים הסתערתי עליו בנשיקה סוחפת, הוא פתח את פיו ואפשר לי להכניס את לשוני, מהר מאוד הלשונות שלנו ההסתבכו אחת בשניה, זאת הייתה הרגשה קצת מוזרה מכיוון שזה עם לואי, לואי שלי, ניתקתי את שפתינו ועברתי לצווארו, השארתי שם נשיקות אהבה כדי שידע שהוא שלי ורק שלי, הוא קצת גנח. פתאום מישהו יצא מאחד התאים, הוא הסתכל עלינו במבט נגעל ולואי מיד נכנס לתא והסתיר את עצמו, לא ידעתי מה להגיד או מה לעשות באותו הרגע ופשוט קפאתי במקום. הבחור הסתכל עליי  במבט כל כך נגעל כאילו הוא ראה מפלצת, ״אל תספר לאף אחד בבקשה״ אמרתי לבחור והוא לא הוריד את עיניו ממני, שמעתי את לואי בוכה בשירותים ולא ידעתי מה לעשות. הבחור סוף סוף יצא מהשירותים ומיד הלכתי לעבר לואי שבוכה. ״לואי אל תבכה״, ״לו״, ״לואי״ ״בבקשה אל תבכה״ ״הוא לא שווה את הדמעות שלך״ אמרתי לו והוא רק המשיך לבכות, משכתי אותו לחיבוק ואחזתי אותו בחוזקה בין ידיי, ״אל תבכה בבקשה״ אמרתי לו כשכל הכתף שלי הייתה רטובה מדמעותיו. ״לו....״ התחלתי להגיד ״אני... אני אוהב אותך״ אמרתי לו והוא עצר והיה שקט לכמה שניות. הוא שחרר את החיבוק והסתכל עליי כמה שניות ״באמת?״ הוא שאל והנהנתי שעיני חוקרות את עיניו הכחולות והיפות, דמעה זלגה מבין עיניו ולאחר כמה שניות הוא  משך אותי לחיבוק נוסף, ״אני חושב שאני גם אוהב אותך״ הוא אמר וליבי קפא, חייכתי חיוך שחשף את שיני ונישקתי אותו שוב המון נשיקות, הוא גיחך. ״אבל הארי... מה נעשה עם מי שראה אותנו?״ הוא שאל בדאגה והוריד את החיוך מפניו. ״כלום״ אמרתי לו בפשטות והוא כיווץ את גבותיו, ״מה זאת אומרת כלום?״ ״לו, תמיד יהיו אנשים שיש להם בעיה איתנו, אבל זה לא אמור להציק לך כל עוד אתה אוהב אותי ואני אוהב אותך״ אמרתי לו והוא חייך ומיד הוריד את חיוכו שוב, ״אבל זה היה סטיב, לסטיב תמיד הייתה בעיה איתי ועכשיו שהוא יודע הוא לא יפסיק לצחוק עליי״ הוא אמר ועכשיו הבנתי יותר למה הוא בכה ״אז שילך להזדיין״ אמרתי לו והוא קצת חייך והוריד את מבטו, ישר הרמתי את מבטו עם היד שלי מתחת לסנטרו וקפצתי על שפתיו לעוד נשיקה סוחפת.
—————-
הגענו לכיתה באיחור של 20 דקות והמורה צעקה וכעסה עלינו אבל בסוף היא נרגעה ואמרה לנו להתיישב במקומות. באמצע השיעור ראיתי את סטיב ומבטי נצלב בשלו, הוא ישר גילגל את עיניו ועשה תנועה של מציצה עם היד(כאילו תנועה שמוצצים זין), נהייתי כועס והוא שם לב לזה,הוא התחיל לצחוק, לואי הפנה את מבטו עליי וכשקלט שאני מסתכל על סטיב הוא גם הסתכל עליו וסטיב עוד יותר צחק, הוא המשיך עם התנועה עד שעשיתי לו אצבע שלישית והסרתי את מבטי ממנו. והסתכלתי על לואי, הוא חייך אליי והעביר את מבטו אל המורה שלימדה חומר חדש.

————
נקודת מבט לואי׳ -
הרגשתי כבר רע מכל היום שעבר וכל מה שרציתי היה ללכת הביתה או לאמא שלי.
״לו אתה רוצה שאני אלווה אותך הביתה?״ הארי שאל אותי כשיצאנו מהבית ספר. ״אני חושב שאני אלך להיות עם אמא שלי בבית חולים״ השבתי לו והוא הנהן והתקרב אליי, רציתי לנשק אותו כל כל אבל לא היה לי את האומץ לעשות את זה מול כל האנשים, הוא התקרב יותר ויותר וכשהוא בא לנשק את שפתיי התרחקתי, ״אנחנו במקום ציבורי״ ״אז מה?״ הוא שאל ״אני עדיין לא מרגיש מוכן להתנשק במקום ציבורי״ עניתי לו ופתאום הוא שוב לקח לי את היד כמו בבוקר והביא אותי למקום חשוך שהיה בין 2 בניינים. ״אתה חייב להפסיק לעשות את זה״ אמרתי לו כשהצבעתי על היד שמשכה אותי איתו והוא צחק ״מה אם אני לא רוצה להפסיק?״ הוא שאל בתחמנות, ״אז אני... אני״ התחלתי להגיד אבל לא באמת הייתה לי תשובה ״לא יודע מה אני אעשה לך אבל זה יהיה חמור״ אמרתי לו כשהסתכלתי עליו והוא צחק.
הוא שם את ידו על הלחי שלי וקירב את המצח שלו אל שלי, עמדנו ככה כמה שניות עד שהיא קירב את שפתינו, התנשקנו נשיקה סוחפת של כמה דקות עד שהוא עבר לצוואר למקום שהוא השאיר סימנים עוד מהבוקר ופגע בנקודה הרגישה שלי, הרגשתי צמרמורות בכל הגוף וקצת גנחתי, הוא חייך בגאווה וחזר לנשק את שפתיי, אפשרתי לו להכניס את לשונו לפי וכך עשה, לפתע הוא שם את ידיו על אגני והתקרב אליי עוד כך שהייתי צמוד ממש אל הקיר, הוא שם את ידו על אגני ומחץ אותו, הרגשתי כל כך נבוך וכבר הייתי די קשה, פחדתי שהוא ישים לב אך פתאום הוא הרים אותי כך שגבי נשען עליו ורגלי עוטפות של גופו, בשלב הזה הרגשתי שממש עומד לי ולא ידעתי מה לעשות עד ששמתי לה שגם להארי עומד, גיחחתי והוא המשיך לנשק אותי בפרעות, כעבור כמה זמן של עוד נשיקות עצרנו והסתכלנו אחד על השני ״אני אוהב אותך הארי״ אמרתי לו והוא חייך ״גם אני אוהב אותך לו״ הוא אמר ונשק לשפתיי נשיקה קטנה. יצאנו מהסמטה, שנינו היינו עם חיוך שחשף את השיניים והידיים שלנו משולבות זו בזו, לא היה אכפת לי מי מסתכל עליי ולמה, הרגשתי שזה נכון, אני פאקינג מאוהב, מאוהב בהארי סטיילס!

———-
מה אתן אומרות על הפרק???
*לא ערוך וגם סליחה שלא העלתי פרקים יומיים❤️❤️

לארי סטילינסון - הסודDonde viven las historias. Descúbrelo ahora