פרק 4

1.7K 108 22
                                    

הגיעה השעה שלוש והייתי צריך להיות בחנות, הגעתי בשעה 15:03 בדיוק, איחרתי רק בשלוש דקות והמוכר כעס עליי, מעניין מה יקרה שהארי יבוא באיחור.
התחלתי לטאטא מתחת למקרר הירקות והיה שם מלאאאאא לכלוך, עכשיו אני מבין למה הוא רצה שאנחנו ננקה את זה, היה שם מטונף.
כשסיימתי לטאטא את האזור של הירקות והמקררים של מוצרי החלב הארי הגיע סוף סוף, אבל איך שהגיע המוכר צרח עליו, לא הבנתי כל כך למה מכיוון שהוא רק איחר אבל הוא פשוט צרח עליו, שהוא סיים לצעוק על הארי ראיתי שהארי רצה להגיד משהו אבל התחרט ובא לכיווני. "איזה מטומטם" הוא אמר והנהנתי "הוא צעק גם עליי והגעתי באיחור של 3 דקות" אמרתי לו והוא הנהן ושאל "אז מה עושים?" "אממ.. תעזור לי לטאטא יש פה כמון לכלוך ממש מגעיל פה." אמרתי לו והוא צחקק, מבליט את הגומות שלו, הרגשתי נבוך כי אני לא רגיל לדבר ככה עם אנשים שאני לא מכיר, אני לא יודע כלום על הארי, למה הוא עבר ובכלל אני לא מכיר אותו או את המשפחה שלו.

אחרי 20 דקות שעברנו על הרצפה עם מטאטא ובין לבין דיברנו וקצת צחקנו המוכר בא, "מתי אתם מסיימים?" שאל והייתי מופתע הוא אפילו לא אמר תודה.

"עוד מעט" הארי השיב בזלזול וגלגל את עיניו, המוכר הביא לנו דלי עם מים, 2 סמרטוטים ו-2 מגבים ואמר "אוקי, תתחילו לעבור עם הסמרטוטים" בשלב הזה ראיתי שהארי התעצבן אז ישר אמרתי "בסדר" ולקחתי את הדלי והסמרטוטים שבידיו, הארי הסתכל עליי במבט מבולבל ולא הבין למה אני מקשיב לכל מה שהוא אומר, "מה?" שאלתי אותו "למה אתה מקשיב לכל מה שהוא אומר או יותר נכון מצווה עליינו?" הארי שאל ולא ידעתי מה לענות כי לא באמת הייתה לי תשובה לזה, פשוט לא רציתי להסתבך. "א..אני לא יודע" אמרתי לו והוא גיחך, מסתכל עליי. עברו כמה דקות ואז הוא שאל אותי "אתה רוצה לבוא איתי לצייר?" ולא הבנתי למה הוא שאל את זה , הנהנתי "יופי, אני אדבר איתך מחר בבית ספר ונקבע" הוא אמר והנהנתי שוב.

---------------------------------------------------------

סיימנו לנקות את כל ריצפת החנות המלוכלכת והלכנו למוכר, "סיימנו " הארי אמר למוכר קצת בזלזול ולא אמרתי כלום מכיוון שגם המוכר התנהג אלינו בזלזול המוכר הנהן ואמר "כל הכבוד" שנינו הנהנו ויצאנו מהחנות, הארי אמר "נדבר" הנהנתי עם קצת חיוך והלכתי לכיוון אמא שלי שנמצאת בבית חולים ובדרך חשבתי לעצמי מה אני אמור לעשות עם הארי? הוא הזמין אותי לצייר איתו ואני בכלל לא מכיר אותי וגם בלי שום קשר לזה אני לא מדבר כל כך עם אנשים חוץ מנייל המשפחה שלי.

-----------------------------------

ביקרתי את אמא שלי והמצב שלה אפילו עוד יותר התדרדר מאתמול, היא הייתה נראית דיי נפוחה והעיניים שלה היו מעט אדומות אבל לא אמרתי או שאלתי כלום לגבי זה רק צחקתי ודיברתי איתה, כמו תמיד, מנסה שהיא תיהיה יותר שמחה.

חזרתי הביתה בסביבות השעה תשע אחיותיו דייזי ופיבי ראו טלוויזיה ואכלו פופקורן סיכמתי איתן שילכו לישון עוד כמה דקות . עליתי להתקלח וישר נרדמתי מכיוון שהייתי מותש מכל היום שעבר.

---------------------------------------------------

-------------------------------------------

***סליחה אם יש טעויות***

לארי סטילינסון - הסודWhere stories live. Discover now