CHAPTER 15

BADZ POV

"Who di fuck name Dacia?" Daniella asked as I walked from out the bathroom wid mi phone inna har hand.

Me juss go bathe and put on waa white t-shirt and waa Nautica shorts and walk out a di bathroom. Me no too long come in from Santa cause mi juss guh drop off Dee.

"Wah yaa duh wid mi phone g?" Mi ask har

"Who di fuck name Dacia?" She ask again

"Gimme mi bloodclaat phone Daniella." Mi say an grab mi phone from har hand and walk to di bed and sit down.

"Yaa gimi bun again Badz. Yuh say yuh naa guh do it again. Yuh dweet already and mi still stay wid yuh."

"Mi neva ask yuh fi stay eno. A u come back because yuh cyaa do wid out mi, yuh love di money weh yuh a get and yuh love the hype life."

"Fuck you Badz. A u mi love thats y mi come back but yuh a come duh mi di same way again." She shout.

"A one time mi ever cheat pon yuh and a did waa mistake. Mi and Dacia nuh deh. She a juss waa girl weh mi meet down a Bay. She did a look mi and a ask fimi numba suh mi tell her fi gimi fi her instead." I lied.

Blutclaaaaatttttt. Yuh lie yuh fuck. Yuh can guh tun waa lawyer. My subconcious said in disbelief.

"A lie yaa tell Badz. Her name have heart emoji side a it?"

"A she mi give mi phone fi save it. A she type it so. Mi naa gi yuh nuh bun. Look how long we deh now. Mi woulda really wait so long fi gi u bun Daniella?" I lie smoothly.

"No babes. But a thru mi juss see it inna yuh phone. Mi call it and-"

"Yuh wah?" I cut her off. I narrowed my eyes at her.

"Mi call di number but she only answer and say hello like she nuh know di numba." She said and I let out a sigh of relief.

"Dat a because she nuh know it. Mi never give har mi numba."

"Mi sorry fi accuse yuh babes."

"Dat good man."

She came over to me and kissed my lips.

"Love you." She said and smiled in my face. I smiled and kissed her.

"Love yuh tuh." I told her. Her hands went to my shorts.

"Not tonight babes." I told her.

Mi still bruise up from mi have sex wid Dee and she scratch up mi back. Because she tight, she always a bruise up mi cock.

"Why b?"

"Nuh u juss a accuse mi fi supn weh mi never duh?" I asked her.

"But mi apologize b."

"Suh wah? Yuh still naa get none."

"Gwaan bout yuh business Badz." She moved from off me and put some space between the both of us.

She did vex but suh wah. She can vex all she want by tomorrow she a call mi a tell mi say she miss mi.

"A dat mi aguh do." I told her. I took up my Audi car keys.

"Mi naa come back down yah till bout next week or suh." I told her and walked out.

I got in my car and drove to Dee's house. I called her and told her I was coming to sleep with her.

When mi reach, she open the door and we go her room. We talk fi a little then we go sleep.

《🦋💜🦋》