🥂
VİSAL
Aktifmagazin: Evet üzücü ve bir o kadar da kötü bir haberle karşınızdayız. Biliyorsunuz ki iki yılın sonunda ikinci konserini veren Sefa Giray Taşkının dün geç saatlere kadar konseri vardı. Konser saatinde her şey yolundaydı. Hatta sevgilisi olduğunu düşündüğümüz Çağıl Alkan da dün gerçekleşen Sefa Giray Taşkının konserindeydi.
Aktifmagazin: Konser bittikten ve herkes dağıldıktan sonra ise Sefa Giray Taşkının bazı 'takıntılı' hayranları Çağıl Alkanı sıkıştırıp darp etmişler ve aklınıza dahi gelmeyecek şeylerle baş başa bırakmışlar kadını.
Aktifmagazin: Daha ikiliden bir açıklama veyahut bir suç duyurusu olmadı ama biz yapılan bu durum karşısında ikiliye üzgün olduğumuzu söylemek istiyoruz.
Aktifmagazin: Bunu yapan insanları da şiddetle kınıyoruz.
Aktifmagazin: Daha fazla bilgi ve haber için sayfamızı takip etmeyi unutmayın.
193: Gerçekten bunu yapacak kader düşmüş olduklarına inanamıyorum.
017: Bir kadına başka bir kadının bunu yapması ne kadar da acı.
7362: Sadece acıyorum bunu yapanlara.
284: Çağılım ne haldedir kim bilir🥺
028: #Çağılalkanyanındayız
847: Sefa Giray her şey senin yüzünden oldu!
37: Umarım Çağıl iyidir.
25.386 yorum
737.721 diğer kişi beğendi.
🥂
Sefagiraytaskın: Öncelikle hepinize merhaba. Her ne kadar bir merhabayı hak etmeseniz bile. Sizinle son zamanlarda çok göz önünde olan ve her daim konuşulan, dünde sabrımı taşıracak raddeye gelen bir konuyu konuşmak istiyorum. Eğer insan gibi algılama ve anlama kabiliyetiniz varsa bu açıklamamda anlarsınız. Dün gerçekten aklıma dahi gelmeyecek şeyler yaşadım. Hayranlarımdan, beni sevenlerden bunları yapmalarını asla beklemezdim. Beni çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattınız. Çağıl Alkana hayran olduğumu, onu güzel bulup beğendiğimi ve onu sevdiğimi size daha önce çok açık bir şekilde belirtmiş ve açıklamıştım. Ama sanki bunu ben değilde karşı taraf yapmış gibi, beni yakışıklı bulduğunu o söylemiş, bana ilgisi olduğunu ilk o belirtmiş ve beni sevdiğini ilk o söylemiş gibi siz hep onu suçladınız. Arkadaşlar o benim peşimden koşmadı veya koşmuyor. Bilakis ben onun peşinden koştum ve koşuyorum, ilk ben ona olan ilgimi belli ettim ve ilk ben söyledim onu sevdiğimi. Her şeyi ilk benim yapmış olduğumu unutarak veya kale bile takmayarak siz onu suçladınız. Üstelik dün yaptığınız neydi öyle? Benim sevdiğim kişiye, benim SEVGİLİME bunu yapma hakkını kim verdi size? Üzgünüm unutmuşum ben çıkardım sizi bu kadar başımın üstüne. Bu hakkı ben size verdim. Hayatıma bu kadar karışarak sevdiğim insanlara dokunma hakkını size veren bendim. Hata bende. Size diyeceğim tek şey ise dün yaptığınız şey bardağı taşıran son damlaydı. Siz dün benim dokunmaya kıyamadığım kişiye acımadan vurdunuz. Onun bilerek taciz edilmesine göz yumdunuz. Ben onun yanağına bile dokunmaya kıyamazken siz onun üzdünüz, ağlattınız. Üstelik Allah aşkına kim bile bile bir insana bunu yapar. Bu kadar düştünüz mü, by kadar alçalabildiniz mi gerçekten de? Diyeceğim o ki dün bu olayda parmağı olan herkesi şikayet edeceğimi ve sonuna kadarda, cezalarını alana kadar peşlerinde olacağımı bildirmek istiyorum. Hiçbir suç cezasız kalmaz, üstelik bu suç eğer benim SEVGİLİME zarar verdiyse, onu üzdüyse bunun sonu asla cezasız kalmaz, gerekirse kendi ellerimle veririm cezasını yine de alır. Yaptığınız şeyler ve sarf ettiğiniz sözler yüzünden size sadece acıyorum.
47: Sözlerinde sonuna kadar haklı olması peki.
108: Sadece o insanlar yüzünden bütün hayranlarına bu şekilde hitap etmesi doğru değil bence.
9347: Neler yapmışlar kıza ya, buda yapılmaz gerçekten.
110: Sonuna kadar cezalarını almalılar zaten.
124: Bu cümlelerinin arasından sadece SEVGİLİME takıldım.
947: Umarım Çağıl iyidir.
248: Çağıla iyi bak Sefa Giray, onu mutlu görmeyi seviyoruz.
0284: Çağılım, seni çok seviyoruz.
84: SONUNA KADAR HAKLISIN SEFA GİRAY GEBERT ONLARI.
Özgühanx, Oğuzaaslan, Buluttalkn ve 1.633.013 diğer kişi beğendi.
🥂
5 saat sonra.
Sefagiraytaskın instagram hesabını kapattı.
🥂
SEFA GİRAYIM DA SEFA GİRAYIIM
YOU ARE READING
VİSAL | Texting
Teen Fiction[Tamamlandı] Aktifmagazin: Son zamanların sevilen ismi, şarkılarıyla ün salmış, sesiyle insanları kendine hayran bırakan Sefa Giray Taşkın dün gece katıldığı bir programda kendisine sorulan "ideal tipinizi karşılayabilen birisi var mı? Bize b...